بدون دیدگاه

برادران وارنر دیسکاوری شرکای خلاق را برای راه اندازی Max اروپا تنظیم می کند

برادران وارنر دیسکاوری متخصص تبلیغات و بازاریابی خلاق سرگرمی، روزی روزگاری، و مشاور برند و آژانس خلاق، BigSmall را برای راه‌اندازی استریمر Max در اروپا منصوب کرده است.

Max در 21 مه در 22 کشور در سراسر شمال اروپا، ایبریا، اروپای مرکزی و شرقی عرضه خواهد شد و پس از آن فرانسه، لهستان، هلند و بلژیک در 11 ژوئن عرضه خواهد شد. سرویس پخش مستقل محتوای HBO Max، Discovery و Eurosport را گرد هم می آورد.

روزی روزگاری و BigSmall مشترکاً مسئول ارائه دارایی های خلاقانه به 22 بازار اروپایی در سراسر شمال اروپا، ایبریا، بنلوکس و اروپای مرکزی و شرقی خواهند بود. این کمپین کاملاً یکپارچه خواهد بود، از تلویزیون و سینمای خلاقانه سرود گرفته تا مکان‌های مبتنی بر محتوای تبلیغاتی، خارج از خانه، صوتی، دیجیتال و اجتماعی.

Elana Loewenthal، معاون برند و بازاریابی محتوا، EMEA، برای Max، می‌گوید: «برای این راه‌اندازی می‌خواستیم کیفیت را در مقیاس ارائه دهیم و در عین حال قدرت تداعی کننده محتوای خود را باز کنیم. با ارائه طیف گسترده‌ای از مهارت‌های آژانس، از استراتژی برند گرفته تا خلاقیت، تولید تا بومی‌سازی، و BigSmall که کمپین تلویزیونی و سینمایی ما را ایجاد می‌کند، شرکای عالی برای راه‌اندازی Max در سراسر اروپا داریم.

تام استرود، مدیر عامل، تبلیغات خلاقانه در بازاریابی روزی روزگاری، افزود: «راه‌اندازی جدیدترین سرویس استریم اروپا، مکس، برای برادران وارنر دیسکاوری، در بیش از 20 بازار، همه گوشه‌های آژانس را از استراتژی برند گرفته تا خلاقانه و خلاقانه تحت تأثیر قرار داده است. تولید ارائه راه‌حل‌های خلاقانه استراتژیک سرتاسر برای مشتریان سرگرمی در سرتاسر جهان، تخصص و اشتیاق ما است، و ما نمی‌توانیم از شراکت با تیم Max برای زنده کردن سرویس پخش پیشرفته آنها هیجان‌زده باشیم.»

مطب پیشنهادی :
مجلس لایحه ممنوعیت TikTok را تصویب کرد مگر اینکه ByteDance چین برنامه را واگذار کند

مت ادواردز، شریک BigSmall، می‌گوید: «ما BigSmall را برای انجام بهترین کار در کلاس در مورد بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بریف‌ها راه‌اندازی کردیم، و این کار خیلی بزرگ‌تر از یک کمپین راه‌اندازی 22 بازار برای یکی از برترین‌های جهانی در جهان نیست. شرکت های رسانه ای ما خوشحالیم که برای پیوستن به تیم پرتاب Max منصوب شده ایم.”


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست