بدون دیدگاه

هالی اِی هاینز، اریک جاربو، استودیوی جدید لس آنجلس را راه اندازی کردند

هالی ای. هاینز، تهیه‌کننده اجرایی «جینی و جورجیا» با اریک جاربو، مدیر ارشد اجرایی سابق شرکت فیلم‌سازی آمریکا (MPCA) برای راه‌اندازی استودیوی فیلم و تلویزیون جدید «Happy Accidents» مستقر در لس‌آنجلس شریک شده است.

این استودیو با شرکای بین‌المللی برای تولید و توزیع طیف گسترده‌ای از محتوای اصلی از جمله فیلم‌ها، سریال‌های فیلمنامه‌شده و بدون فیلمنامه، مستندها و قالب‌ها همکاری خواهد کرد. Happy Accidents همچنین محتوای شخص ثالث را در سطح بین المللی توزیع خواهد کرد.

هاینز و جاربو، مدیران اجرایی مشترک خواهند بود، هم بخش خلاق و هم امور مالی را مدیریت می‌کنند، و قبلاً یک تیم فروش شامل سارا کورسی، دانشمند استودیو GRB و تایلر ماسی، سابقاً از Eyeworks Distribution تشکیل داده‌اند.

هاینز علاوه بر «جینی و جورجیا» پشت تولید مشترک آمریکا/استرالیایی «لطفا مثل من» و «Fortitude» بود و تهیه‌کننده فیلم‌های «دفتر»، «بتی زشت» و «تودورز» بود. او قبلاً برای استودیوی اسپاتیفای به عنوان رئیس توسعه شبکه و همچنین تکمیل دوره های کاری در Pivot و Fremantle شمال امریکا کار می کرد.

Jarboe در عین حال بیش از 130 فیلم و 125 قسمت از فیلمنامه تلویزیونی را تولید کرده است. تیتراژ تولید شامل اولین کارگردانی ماریا کری و کورتنی کاکس و همچنین اولین فیلم‌های اصلی کریسمس نتفلیکس است.

هاینز گفت: “من از شراکت با اریک برای راه اندازی استودیوی جدیدمان، Happy Accidents، هیجان زده هستم.” “Happy Accidents چشم انداز ما از یک استودیوی قرن 21 است و تلاقی استعدادهای غنی، تخصص گسترده و دسترسی فراگیر در بازار جهانی رو به رشد را جشن می گیرد.”

Jarboe گفت: «تولیدکنندگان در این دوره از محتوا این پتانسیل را دارند که چشم‌انداز روایت را برای سال‌های آینده شکل دهند و Happy Accidents نشان‌دهنده همگرایی استراتژیک تجربه، چشم‌انداز و اشتیاق از همه گوشه‌های صنعت سرگرمی است. من و هالی بر همکاری جهانی، مشارکت، مدل‌های نوآورانه تامین مالی، و استانداردهای تولید با بالاترین کیفیت تمرکز کرده‌ایم. نمی‌توانستم یک شراکت بزرگ‌تر را تصور کنم.»

مطب پیشنهادی :
«مقاله 20» پس از سومین آخر هفته به بالا می رود

Happy Accidents در تلویزیون MIP راه اندازی می شود، جایی که هاینز و جاربو با اولین لوح های خود از استودیو Syrup و محتوای انتقادی، از جمله فیلم های کریسمس، اسرارآمیز و نمایش هایی مانند “شکارچیان ذخیره سازی” وارد خواهند شد.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست