بدون دیدگاه

نحوه تماشای فصل سوم آنلاین، زمانبندی

اگر محصول یا خدماتی را که به طور مستقل بررسی شده را از طریق پیوندی در وب سایت ما خریداری کنید، Variety ممکن است کمیسیون وابسته دریافت کند.

پس از یک فصل هیجان‌انگیز و یک و دو فصل، سریال مستند فوتبالی «Welcome to Wrexham» با بازی رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، برای فصل سوم بازگشته است.

اپیزود سوم فصل سوم «دوباره نوت‌ها» در روز پنج‌شنبه، 9 مه پخش می‌شود. اما، اگر می‌خواهید با دو قسمت اول فصل سوم، و همچنین تمام فصل‌های یک و دو، دنبال کنید، «Welcome to Wrexham» از FX ” در Hulu فقط برای مشترکین قابل پخش است.

در حال حاضر، Hulu یک آزمایش رایگان 30 روزه برای مشترکین جدید دارد تا قبل از تعهد به یک ماه دیگر، سرویس پخش را بررسی کنند. پس از آن، می‌توانید آن را لغو کنید یا به تماشای Hulu با قیمت 7.99 دلار در ماه برای طرح پشتیبانی شده از تبلیغات ادامه دهید. با این حال، برای رفتن بدون آگهی، قیمت به 17.99 دلار در ماه می رسد.

علاوه بر این، می‌توانید Disney Duo را که هم Hulu و هم Disney+ را شامل می‌شود، با 9.99 دلار در ماه با تبلیغات یا 19.99 دلار در ماه بدون تبلیغات دریافت کنید. علاوه بر این، Disney Trio دارای Disney+، Hulu و ESPN+ (همه با تبلیغات) با قیمت 14.99 دلار، یا Disney+ و Hulu بدون آگهی، همراه با ESPN+ با تبلیغات 24.99 دلار در ماه است.

این مستند به دنبال کسب مالکیت رینولدز و مک‌الهنی بر باشگاه فوتبال Wrexham AFC و ورزشگاه Racecourse Ground است که در ولز واقع شده‌اند. اگرچه این تیم در لیگ دوم EFL لیگ دو قرار دارد، اما Wrexham AFC راه خود را برای ورود به لیگ برتر EFL One انجام می دهد – همه به این امید که روزی بتواند به لیگ قهرمانی EFL برسد.

مطب پیشنهادی :
گریس کارولین کری ستاره «فال» رهبری بازسازی «نژاد».

«Welcome to Wrexham» را در FX در Hulu پخش کنید. در همین حال، تریلر فصل سوم را در زیر تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=ygVyFKLx_DM


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست