بدون دیدگاه

این 2 موکتل مملو از منیزیم توسط Moon Juice ریتم شبانه روزی شما را تنظیم می کند

عکس: ©Joe St. Pierre / Stocksy

ظاهرا ترکیبی از منیزیم، آب آلبالو و آب گازدار روی یخ، کوکتل برای یک خواب آرام شبانه است. آن را “Sleepy Girl Mocktail” می نامند، و در سراسر TikTok FYP من وجود دارد.

به‌عنوان کسی که می‌خواست ریتم شبانه‌روزی او را بازنشانی کند، از خواص آرامش‌بخش و خواب‌آور این معجون فروخته شدم. بعد از پر کردن سینی های یخ و ذخیره آب آلبالو ترش، آماده بودم که جرعه جرعه جرعه بنوشم تا زودتر به یونجه بروم و مدت بیشتری بخوابم.

در تعدادی از ویدیوهای TikTok، متوجه شدم که کاربران قرص‌های منیزیم را خرد می‌کنند یا اجازه می‌دهند به طور طبیعی در مخلوط سودا و آب آلبالو حل شوند. در عوض، من چوب های Sleepy Magnesi-Om مون جویس را انتخاب کردم.

به نظر می رسید این بسته ها یک جایگزین بدون سر و صدا هستند، به علاوه آنها در طعم های خوشمزه ای هستند، بنابراین نیازی به کربناته طعم دار اضافی (و شکر اضافه شده، که فکر می کنم زمانی که می خواهید آرام شوید کمی شما را خوشحال می کند) که در برخی از دستور العمل های آنلاین

دستور العمل های آب ماه را که من دنبال کردم را بررسی کنید، به علاوه دریابید که آیا این ماکت های دختر خواب آلود واقعا این دختر را به خواب می برد یا خیر.

تصویر از مون جویس

دستور العمل شماره 1: ماکت دختر خواب آلود

خدمت 1

آماده سازی

کیمیا کردن
Berry Magnesi-Om® و آب گیلاس ترش را با هم ترکیب کنید. روی آن را با آب گازدار و یخ بریزید. جرعه در سعادت بنوشید.


افکار من:


من در مورد طعم کاملاً شفاف خواهم بود – طعم گیلاس ترش کمی به آن عادت می کند. آب گیلاس به عنوان منبع طبیعی ملاتونین، هورمونی که به بهبود توانایی شما در گرفتن Z'ها کمک می کند، تحسین می شود. بنابراین، اگر طعم آن را دوست دارید، افزودنی عالی به منیزیم است.

مطب پیشنهادی :
چگونه خط اخم را از بین ببریم ؟ روش های ساده و ارزان برای از بین بردن خط اخم

همچنین، سردی و طبیعت گازدار این نوشیدنی مرسوم، غیر منطقی به نظر می رسد. معمولاً نوشیدنی‌های گرم در مقایسه با جرعه‌های نشاط‌آور یک چیز یخی سرد و درخشان، آرام‌بخش‌تر هستند و باعث ایجاد احساس خواب‌آلودگی می‌شوند. به هر حال آن را پایین آوردم و روی مبل خم شدم تا حوالی ساعت 9 شب کمی تلویزیون تماشا کنم.

در ابتدا احساس انرژی عجیبی داشتم، اما پس از حدود 15 دقیقه، تنش عضلانی ام از بین رفت. فرمول حاوی منیزیم استیل تورینات است که به کاهش علائم PMS کمک می کند، که من اتفاقاً قبل از نوشیدن ماکتل آن را تجربه کردم (نفرین به درد شما). بعد از جرعه جرعه، درد من کم شد و در واقع ناپدید شد.

کمی بعد، من در حال مبارزه با پلک های سنگین بودم. من ساعت 10 شب به رختخواب رفتم، توجه داشته باشید که ساعت معمول خواب من 12 صبح است (مهلت > خواب). ساعت 6 صبح، قبل از زنگ ساعت 7 صبح، سرحال و آماده برای شروع زودهنگام از خواب بیدار شدم.

این به لطف 3 فرم موجود زیستی (در صورت جذب سریع و موثر در بدن) منیزیم است. گلوکونات منیزیم و سیترات منیزیم از آرامش عضلات و حرکات سالم صبحگاهی حمایت می کنند.

اگر دوست ندارید آب گیلاس ترش یا یک لیوان حباب سرد قبل از خواب بنوشید، آن را رها کنید و چوب منیزیم با طعم توت را با 12 اونس آب دمای اتاق مخلوط کنید تا طعم خوشمزه (و شکر صفر!) توت بدرخشد.

تصویر از مون جویس

دستور العمل شماره 2: Sleepy Girl 2.0

خدمت 1

آماده سازی

کیمیا کردن
مواد را با هم ترکیب کنید و روی آن را با یخ بپوشانید.

مطب پیشنهادی :
چگونه لب های زیبایی داشته باشیم؟

افکار من:


11/10 برای طعم توت سیاه. همانطور که در بالا ذکر شد، کل فنجان سرد و درخشان قبل از خواب کمی انرژی زا به نظر می رسد. با این حال، من آن را نوش جان کردم.

یک بار دیگر، توانستم نیمه شب خوابم را بالا ببرم. حدود ساعت 9:15 شب نوشیدنی ام را تمام کردم، تا ساعت 9:30 شب احساس خواب آلودگی کردم و تا ساعت 9:45 شب در رختخواب بودم. صبح آمد و دوباره ساعت 6 صبح شد. من حتی یک بار در طول شب بیدار نشدم. انتظار داشتم کمی احساس گیجی کنم، اما در کمال تعجب خماری خواب را تجربه نکردم.

عدم سفتی این کلاه شبانه به بیس گلیسینات منیزیم و گلوکونات منیزیم فرمول مربوط می شود که از آرامش عضلانی حمایت می کنند و پاسخ استرس بدن را کاهش می دهند در حالی که L-theanine (یک اسید آمینه تسکین دهنده استرس) برای حمایت از کیفیت خواب به کار می رود. و فکر می‌کنم میکرودوز فیتوملتونین، که تأخیر خواب را کاهش می‌دهد، به من کمک کرد که با ضربه زدن به بالش، سریع به خواب بروم.

در حالی که هر دو دستور العمل الگوهای خواب من را بهبود بخشیدند، اگر می‌خواهید آرام‌ترین خواب خود را شروع کنید، به Sleepy Girl 2.0 رأی می‌دهم. علاوه بر این، 2 شکل زیستی موجود در این دستور العمل از منیزیم کلات شده و غیر ملین، مانند برخی از اشکال منیزیم می تواند باعث ناراحتی معده شود. به سلامتی برای خوابی آرام


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست