بدون دیدگاه

رژ لب برهنه سایه هایی که رنگ پوست تیره تر را برجسته می کند

رژ لب برهنه یک ضرورت مطلق است – یک شستشوی ظریف و خنثی رنگ که برای هر ظاهری بهترین رنگ است. با این حال، رژ لب برهنه معمولی معمولاً سایه هایی را برای رنگ پوست روشن تر ارائه می دهد – بژ کم رنگ، صورتی گلگون روشن و مانند آن – گویی همه با همان رنگ پوست راه می روند.


این رژ لب برهنه بر روی سایه هایی تمرکز می کند که رنگ پوست تیره تر را صاف و تقویت می کند. ادامه دهید و ببینید مورد علاقه شما در لیست قرار گرفته است یا خیر.

رژ لب کرم لوکس Wayne Goss از جوز هندی، اسپند، فندق، شاه بلوط، کاکائو، 28 دلار (هر کدام)

این فرمول کلاسیک لب کرم با بافتی ابریشمی روی لب ها می لغزد و باعث می شود تا ساعت ها احساس راحتی در لب ها داشته باشید. بهترین قسمت؟ رنگدانه های نیمه مات آن با رنگ طبیعی لب شما تطبیق می یابد تا ظاهری شیک و شیک و منحصر به فرد برای شما داشته باشد. از بین طیف وسیعی از سایه‌های پوشیدنی بدون دردسر انتخاب کنید که به رنگ طبیعی لب شما اجازه می‌دهد تا از بین برود.


Danessa Myricks Beauty ColorFix Nude کرم رنگی 24 ساعته در برهنه 9، 10، 11 و 12، 20 دلار (هر کدام)

با الهام از پایه پرفروش دانسا، این رنگدانه های با شدت بالا در طیف گسترده ای از سایه های خنثی موجود هستند، بنابراین می توانید مطابقت کامل خود را پیدا کنید. بعلاوه، راه‌های بی‌پایانی برای بازی وجود دارد – رنگدانه‌های کرم چند منظوره برنده جایزه به عنوان سایه چشم، خط چشم، رژ لب یا کانتور برای ظاهری یکپارچه و تک رنگ عمل می‌کنند.

مطب پیشنهادی :
خرید روغن ماساژ اصل و با کیفیت عالی

انقلاب مات شارلوت تیلبری در Catwalking، 35 دلار

با رژ لب مات آینده، توهم لب های پرتر و پهن تر را ایجاد کنید. کاملا روی لب های شما می لغزد و در تمام طول روز راحت می ماند. کت واکینگ هلویی خنثی است که رنگ طبیعی لب ها را برای داشتن ظاهری فورا چاق و دلپذیر تقویت می کند.


ناتاشا دنونا I Need A Nude Lipstick in 36 NP Amorosa، 27 دلار

ناتاشا پس از گذراندن سال‌ها صرف ترکیب رژ لب‌های برهنه برای رسیدن به چشم‌انداز خود، مجبور شد این مجموعه زیبا را ایجاد کند. اگر در نهایت ترکیب و تطبیق را مانند ناتاشا تمام کرده اید، در اینجا مجموعه ای از سایه های خنثی جذاب جهانی وجود دارد. آموروسا رژ لب ارغوانی طبیعی عالی برای تناسب با تمام رنگ های پوست است.


بوسیدن شارلوت تیلبری در Yes Honey، 35 دلار

با دستور العمل بی‌خطر شارلوت برای لب‌های پرپشت و بی‌نقص – بدون خونریزی یا پر شدن آشنا شوید. این مجموعه رنگی با آیکون های مدرن و کلاسیک در ذهن طراحی شده است. Yes Honey که به سبک پیچیده آدری هپبورن اشاره می کند، یک برهنه سبک و عسلی با روکش کرم است.


کرم رنگ مات 24 ساعته دانسا مایریکز بیوتی ColorFix در شکلاتی، 20 دلار

این رنگ بادوام و چند منظوره برای استفاده روی چشم و صورت – و البته روی لب – کاملاً ایمن است. شکلاتی قهوه ای سرد با روکش مات راحت است. هنرمند درونی خود را برای ایجاد رنگ‌های سفارشی، پرداخت‌ها و ظاهر بی‌پایان تمام صورت و بدن هدایت کنید.

مطب پیشنهادی :
چگونه آکنه را از بین ببریم ؟ روش های درمان آکنه


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست