بدون دیدگاه

بفتا تاریخ جوایز فیلم 2025 را تعیین می کند

تقویم حلقه های بافتا

آکادمی بریتانیا تاریخ اهدای جوایز فیلم بفتا 2025 را که اکنون یکشنبه فوریه برگزار می شود، تایید کرده است. 16.

طبق برنامه‌ریزی‌های اخیر، جوایز – مسلماً بزرگترین جوایز سینمایی خارج از ایالات متحده – دو هفته قبل از اسکار در 2 مارس 2025 برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان عادی جشنواره فیلم ممکن است توجه داشته باشند که جوایز بفتا یک بار دیگر در طول این دوره برگزار می‌شود. برلیناله که قرار است از 13 تا 23 فوریه برگزار شود و احتمالاً یک جهش حرفه ای در صنعت است که در صبح روز 16th به لندن بازمی گردد.

جدول زمانی کامل و جزئیات واجد شرایط بودن جوایز فیلم بفتا 2025 در زمان مناسب اعلام خواهد شد. رای گیری در سه دور انجام می شود: فهرست طولانی، نامزدها و برندگان، توسط اعضای فیلم رای گیری جهانی آکادمی که شامل بیش از 7800 خلاق صنعت است.

جوایز فیلم بفتا 2024، که شاهد برتری «اپنهایمر» با برنده شدن بهترین فیلم، کارگردان و بازیگر بود، به طور متوسط ​​توسط 3 میلیون نفر در سراسر بریتانیا در بی‌بی‌سی وان و 3.8 میلیون نفر در اوج آن تماشا کردند که بالاترین آمار بیننده است. از سال 2020. در شب، 20.6 میلیون بازدید ویدیویی از نکات برجسته مراسم در پلتفرم های رسانه های اجتماعی بافتا وجود داشت.

CHADHA بازیگران فیلم کریسمس

گوریندر چادا بازیگران «کرمای کریسمس» را انتخاب کرده است، یک موزیکال معاصر بالیوود که در لندن معاصر و با الهام از «سرود کریسمس» چارلز دیکنز ساخته شده است. کونال نایار («تئوری بیگ بنگ») نقش اسکروج را برعهده خواهد داشت، در حالی که بقیه بازیگران شامل اوا لونگوریا، بوی جورج، بیلی پورتر، هیو بونویل، لئو سوتر، چاریترا چاندران، پیکسی لات، دنی دایر، بلال حسنا هستند. ، آلن کوردونر، تریسی-آن اوبرمن، روفوس جونز، ایو و نیتین گاناترا.

چادا («مثل بکهام خمش کن»، «نور کور شده») نوشت، کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد، با موسیقی گری بارلو، ستاره سابق Take That در کنار شازنی لوئیس و نیتین ساونی. این فیلم در سینماهای بریتانیا توسط True Brit Entertainment که به تازگی راه اندازی شده و توسط Zygi Kamasa راه اندازی شده است، توزیع خواهد شد. استودیو سیویک آنوشکا شاه سرمایه‌گذاری این فیلم را برعهده دارد.

چادا، سلین راتری، ترودی استایلر و آموری لیدر تهیه کنندگی را بر عهده خواهند داشت. کاماسا، شاه، پل مایدا برگس، سوفیا پدلو، هانا لیدر به عنوان تهیه کنندگان اجرایی حضور خواهند داشت.

چادا گفت: «همانطور که سال‌ها از «این یک زندگی شگفت‌انگیز» فرانک کاپرا لذت بردم، هدف من از «کارمای کریسمس» خلق یک کلاسیک جشن برای زمانه ما و نسل‌های آینده است. با اقتباس از یکی از بزرگترین رمان های تاریخ – “سرود کریسمس” چارلز دیکنز – من یک فیلم بریتانیایی از دیدگاه منحصر به فرد و اصیل خود می سازم، اما فیلمی که با بیان استادانه دیکنز در مورد شرایط انسانی طنین انداز است.


Source link

مطب پیشنهادی :
«لا لوچا» در قناری ها می چرخد ​​و یک سینمای محلی شکوفا می شود
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست