بدون دیدگاه

تاریخچه شرکت هواپیمایی بزرگ ایرفرانس

تاریخچه شرکت هواپیمایی ایرفرانس:

شرکت هواپیمایی ایرفرانس در تاریخ ۷ اکتبر سال ۱۹۳۳ از ادغام ایر اورینت، شرکت پرتال هوایی عمومی ، شرکت ترابری آرینه و شرکت ناوبری فرانسه تشکیل شد. این شرکت در دوران جنگ سرد و از سال ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۰ از ۳ خطوط اصلی شرکت های هواپیمایی متحدین بود و پروازهای منظم و مستقیمی به بسیاری از نقاط از جمله فرودگاه های برلین غربی داشت.

شرکت ایرفرانس

ناوگان ایرفرانس بسیار مجهز بوده و می توان گفت ترکیبی از هواپیماهای جت غول آسای ایرباس و بوئینگ است و برای پروازهای کوتاه مدت از هواپیماهای ایرباس E320 استفاده می کند.

در سال ۲۰۰۹ ایرفرانس ، برای نخستین بار از هواپیماهای ایرباس ۳۸۰  Eکه بزرگترین و مجهزترین هواپیمای مسافر بری جهان است در مسیر فرودگاه پاریس تا فرودگاه نیویورک استفاده کرد و موفقیت جدیدی را برای خود به ارمغان آورد.

شرکت ایر فرانس:  یکی از  شرکت های هواپیمایی بسیار موفق اروپا و متعلق به کشور فرانسه است. این شرکت توانسته است به ۳۲ مقصد در داخل خاک فرانسه و همچنین به ۱۶۸ مقصد در ۹۳ کشور جهان پروازهای مسافربری و تجاری داشته باشد.
شرکت ایرفرانس
شرکت ایرفرانس

از دیگر موفیقیت های این شرکت می توان به جابه جایی ۴۳ میلیون مسافر تنها در طی  آوریل سال ۲۰۰۱ تا مارس ۲۰۰۲ اشاره کرد. این شرکت با استفاده از پانسیل و زیر ساخت های مناسب خود در سال ۲۰۰۴ با انجام ۲۵.۵ % از پروازهای اروپا، عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا را از آن خود کرده.

این شرکت در طول ۸۷ سال فعالیت خود فراز و فرودهای بسیار زیادی را تجربه کرده است، یکی از تلخ ترین حادثه هایی که می توان بدان اشاره کرد در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاده است.

مطب پیشنهادی :
کودک 8 ساله‌ هندی که قصد دارد با قد 2 متری خود رکورد گینس را بشکند!+ تصاویر

در این تاریخ پرواز شماره ۴۴۷ ایرفرانس که از ریودو ژانیرو به مقصد پاریس پرواز می کرد، با ۲۲۸ سرنشین خود از رادار ناپدید شد.

علت این حادثه وجود اشکال فنی در سیستم برق هواپیما بوده است گزارش ها حاکی از ان است که رعد و برق باعث بروز حادثه بوده است.

پس از جستجو برای یافتن هواپیما ، ۵۰ جسد و بخش هایی از بدنه هواپیما پیدا شدو سقوط هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشور فرانسه مورد تایید قرار گرفت.

 

شرکت ایرفرانس
شرکت ایرفرانس
برای دیدن جاذبه هی گردشگری کشور فرانسه با ما همراه باشید.
محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست