5 دیدگاه

قرص پیوراریا میریفیکا برای داشتن سینه ها و باسنی بزرگ و خوشفرم

بهبود سلامت پوست با مصرف پیوراریا میریفیکا

قرص پیوراریا میریفیکا برای داشتن سینه ها و باسنی بزرگ و خوشفرم

پیوراریا میریفیکا- Pueraria mirifica گیاهی بومی مناطق شمالی تایلند است که در ارتفاعات روییده و در زبان  تایلندی به Kwao Krua  معروف است. گیاه پیوراریا میریفیکا اثرات استروژنیک قدرتمندی دارد. در آسیا این گیاه برای قرون متمادی بعنوان روشی برای به تعویق انداختن  پیری مورد استفاده قرار می گرفته است.

قرص پیوراریا میریفیکا برای داشتن سینه ها و باسنی بزرگ و خوشفرم
قرص پیوراریا میریفیکا برای داشتن سینه ها و باسنی بزرگ و خوشفرم

برای سفارش محصول(قرص پیوراریا ) را به 10003329 ارسال نمایید

همچنین  تاثیر پیوراریا میریفیکا در بزرگ کردن و فرم دهی سینه بسیار معروف و شناخته شده است. ترکیبات فیتواستروژن موجود در این گیاه دارای تاثیر مثبت بر روی درمان پوکی استخوان، سرطان پروستات، کاهش عوارض بعد از یائسگی و پیشگیری از سرطان های مرتبط با هورمونها می باشند.

فیتو استروژن ها هورمون نیستند، اما آنها تاثیراتی نظیر استروژن بر بدن دارند، هورمون استروژن عامل اولیه بزرگ شدن سینه ها در بدن می باشد. فیتواستروژن ها جریان خون را افزایش داده و توزیع استروژن در بافت سینه را بیشتر می کنند. و این باعث  بزرگ و خوش فرم تر شدن سینه ها می شوند. 

قرص پیوریامیریفیکا برای بزرگ کردن و حجم دهی به سینه و باسن

پیوراریا میریفیکا بافت چربی دور سینه ها را افزایش داده، کلاژن را تقویت کرده و این امر باعث نرمی سینه ها و خوش فرم شدن آنها می گردد.

حدود 2 تا 4 هفته بعد از شروع استفاده مکمل این گیاه بسته به حجم بافت سینه، نتیجه تاثیرات این مکمل آشکار می گردد. بیشترین افزایش حجم سینه ها بعد از 3 ماه استفاده از پیوراریا میریفیکا حاصل شده و  معمولا حدود 1 تا 3 اینچ افزایش در سایز سینه ممکن می باشد. اگر فردی مصرف این مکمل را بطور ناگهانی و کامل قطع کند، سینه ها به مرور به فرم و سایز اولیه بازمی گردند. اگر می خواهید که تاثیر این گیاه ماندگار و دائمی باشد، بایستی دوز مصرفی تان را بتدریج کم کنید، مثلا از یک کپسول در روز به 2 تا 3 کپسول در هفته کاهش دهید. برای تاثیر سریع تر می توانید این مکمل را  به همراه کرم پیوراریا میریفیکا یا روغن خراطین استفاده کنید.

فواید پیوراریا میریفیکا بر روی سلامتی
فواید پیوراریا میریفیکا بر روی سلامتی

فواید پیوراریا میریفیکا بر روی سلامتی

مطالعات انجام شده نشان می دهد که پیوراریا میریفیکا می تواند فواید بیشماری بر روی سلامتی داشته باشد که در ادامه به شرح فواید این گیاه فوق العاده میپردازیم:

مطب پیشنهادی :
خطرات ژیلت ارزان قیمت و یکبار مصرف

برجسته شدن، افزایش سایز و فرم دهی به سینه ها و باسن

مکمل پیوراریا میریفیکا برای زنانی که به دنبال افزایش حجم و بزرگ شدن سینه و باسن هستند یک مکمل مناسب است.  

دریک مطالعه پژوهشی مشخص شد هفتاد درصد زنانی که از این مکمل مصرف کرده اند ، افزایش سایز را در سینه های خود مشاهده کردند.

این گیاه نه تنها باعث افزایش سایز سینه می شود، بلکه می تواند استرچ مارک ها یا ترک های پوستی را نیز بهبود بخشد.

بهبود مشکلات یائسگی

یائسگی در بسیاری از بانوان علایم و مشکلات آزار دهنده مانند: گرگرفتگی و عرق کردن های شبانه می گردد.

در مطالعه تحقیقاتی در تایلند که بر روی گروهی از خانم ها صورت گرفت، به مدت یک ماه به آنها مکمل پیوراریا میریفیکا داده شد، در پایان این مطالعه، امتحان شونده ها کاهش محسوسی در گرگرفتگی و عرق کردن های شبانه شان گزارش کردند. در واقع، بسیاری از این بانوان متوجه  بهبود این علایم حتی در یک هفته اول شدند. پیوراریا میریفیکا حاوی ترکیبی به نام میروسترول است. محققان بر این باورند که این ترکیب جزء اصلی و فعال در بهبود علائم نامطلوب یائسگی می باشد.

 پیوراریا میریفیکا و بهبود میل جنسی
پیوراریا میریفیکا و بهبود میل جنسی

پیوراریا میریفیکا و بهبود میل جنسی

پیوراریا میریفیکا باعث افزایش لذت جنسی می گردد و همچنین می تواند رطوبت واژن را افزایش دهد. به همین دلیل برای بانوانی که از خشکی واژن رنج میبرند میتواند مفید واقع شود.

بهبود پوکی استخوان

پوکی استخوان دیگر وضعیتی ست که در زنان بعد از یائسگی شایع می باشد. پوکی استخوان باعث می شود که استخوانها ضعیف و شکننده شوند که این امر آنها را بسیار مستعد شکستن می سازد. پیوراریا میریفیکا برای بهبود سلامت اسکلتی مفید است و می تواند احتمال پوکی استخوان را کاهش دهد.محققان بر این باورند که فیتو استروژن موجود در پیوراریا میریفیکا به مقابله با پوکی استخوان کمک می کند. مصرف پیوراریا با کلسیم، که برای جدب بهتر آن توصیه می شود، باعث کمک به مقابله با پوکی استخوان می گردد.

مطب پیشنهادی :
در زمستان از چه عطری استفاده کنیم ؟

با مصرف پیوراریا میریفیکا به جنگ با پیری بروید

این گیاه یک روش عالی برای افرادی است که می خواهند بطور طبیعی با پیری و عوارض ناشی از آن مقابله کنند. این گیاه و مکمل آن حاوی ترکیبات فلاوونوئیدی و میرسترول می باشد که اثبات شده که همه اینها در جلوگیری از پیری موثر می باشند. کاهش سفیدی موها و سلولیت، افزایش انرژی بدن، تقویت حافظه و بهبود گردش خون بخشی از مزایایی ست که بعد از استفاده از پیوراریا میریفیکا در افراد گزارش شده.

بهبود سلامت پوست با مصرف  پیوراریا میریفیکا
بهبود سلامت پوست با مصرف پیوراریا میریفیکا

بهبود سلامت پوست با مصرف پیوراریا میریفیکا

پیوراریا میریفیکا به آبرسانی پوست کمک کرده و تولید کلاژن را تقویت می بخشد. این گیاه به پوست ظاهری سالمتر، شاداب تر و جوانتر می بخشد. همچنین پوست را در برابر ایجاد چین و چروکها محافظت می کند. مقاله ای در سال ۲۰۰۵ در یک مجله باروری و نازایی منتشر شد که در آن،  از یک گروه از زنان خواسته شد که مکمل استروژن مصرف کنند درحالیکه به گروه دوم دارونما داده شد. نتایج نشان داد که زنانی که مکمل استروژن دریافت کرده بودند چین و چروکهای کمتری نسبت به گروهی که دارونما را مصرف کرده بودند داشتند. همانطور که بیان شد، محققان بر این باورند که استروژن انسانی و فیتواستروژن ها دارای اثرات همسانی بر بدن هستند.

تاثیرات پیوراریا میریفیکا کاهش وزن

پیوراریا میریفیکا می تواند برای کاهش دادن اشتها نیز موثر باشد و این امر می تواند به شما در کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل تان کمک کند.

چگونه پیوراریا میریفیکا را مصرف کنیم؟

این گیاه عمدتا به فرم کپسول، مایع یا پودر در بازار موجود است. این گیاه همچنین می تواند بطور موضعی به کار برده شود. برای بهترین نتیجه بایستی این مکمل را همراه با غذا یا نوشیدنی که مقدار کلسیم بالایی دارد، نظیر شیر، پنیر، کنجد یا بادام مصرف کنید، زیرا اینطور بنظر می رسد که کلسیم به افزایش جذب فیتواستروژن ها، که ترکیبات فعال اصلی موجود در پیوراریا میریفیکا و بسیاری دیگر از گیاهان می باشند، کمک می کند.

مطب پیشنهادی :
آموزش طراحی حنا روی پا

نکات و هشدارهایی که باید در هنگام مصرف پیوراریا میریفیکا به آنها توجه کنید:

با وجود اینکه پیوراریا میریفیکا ایمن و طبیعی می باشد، اما گروهی از افراد نباید آن را مصرف کنند.  خانم های باردار و افرادی که سرطان دارند نباید این مکمل را مصرف کنند. از آنجایی که پیوراریا حاوی فیتو استروژن ها می باشد، ممکن است  با طولانی کردن سیکل قاعدگی بر روی عادت ماهانه تاثیر بگذارد و  باعث به تعویق افتادن پریود شود. اینطور تصور می شود که این گیاه در کاهش ریسک کلی ابتلا به سرطان های مرتبط با هورمونها سودمند باشد، اما باید در عین حال به عوارض جانبی بالقوه این گیاه که ممکن است انتظار نداشته باشیم نیز توجه کنیم.

قرص پیوراریا میریفیکا برای داشتن سینه ها و باسنی بزرگ و خوشفرم

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست