1 دیدگاه

تاریخچه شرکت هواپیمایی بزرگ ایرفرانس

 

تاریخچه شرکت هواپیمایی بزرگ ایرفرانس

با پیشرفت سریع حمل و نقل تغییرات بسیار زیادی در تردد انسان ها صورت گرفت، بسیاری از مسیر های طولانی امروزه در کمترین زمان طی میشود و شما به راحتی می توانید در طی چند ساعت از قاره ای به قاره ای دیگر سفر کنید و تنها از مسافرت خود لذت ببرید.

در این میان شرکت های هواپیمایی بسیار زیادی هستند که سعی دارند تا بهترین خدمات و امکانت را برای مسافران خود فراهم آورند و در ایجاد سفری لذت بخش برای آن ها سهیم باشند، در این زمان ما شاهد رقابت بسیار نزدیک شرکت های هواپیمایی هستیم که می خواهند قسمت کوچکی از این بازار را در اختیار خود داشته باشند.

در این بخش از راهنمای گردشگری قصد داریم شما را با تاریخچه شرکت هواپیمایی ایرفرانس آشنا کنیم.

شرکت هواپیمایی ایرفرانس در تاریخ ۷ اکتبر سال ۱۹۳۳ از ادغام ایر اورینت، شرکت پرتال هوایی عمومی ، شرکت ترابری آرینه و شرکت ناوبری فرانسه تشکیل شد. این شرکت در دوران جنگ سرد و از سال ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۰ از ۳ خطوط اصلی شرکت های هواپیمایی متحدین بود و پروازهای منظم و مستقیمی به بسیاری از نقاط از جمله فرودگاه های برلین غربی داشت.

ناوگان ایرفرانس بسیار مجهز بوده و می توان گفت ترکیبی از هواپیماهای جت غول آسای ایرباس و بوئینگ است و برای پروازهای کوتاه مدت از هواپیماهای ایرباس E320 استفاده می کند.در سال ۲۰۰۹ ایرفرانس برای نخستین بار از هواپیماهای ایرباس ۳۸۰  Eکه بزرگترین و مجهزترین هواپیمای مسافر بری جهان است در مسیر فرودگاه پاریس تا فرودگاه نیویورک استفاده کرد و موفقیت جدیدی را برای خود به ارمغان آورد.

مطب پیشنهادی :
دیدنی های تاریخی اندونزی

شرکت ایر فرانس یکی از  شرکت های هواپیمایی بسیار موفق اروپا و متعلق به کشور فرانسه است.

این شرکت توانسته است به ۳۲ مقصد در داخل خاک فرانسه و همچنین به ۱۶۸ مقصد در ۹۳ کشور جهان پروازهای مسافربری و تجاری داشته باشد.

از دیگر موفیقیت های این شرکت می توان به جابه جایی ۴۳ میلیون مسافر تنها در طی  آوریل سال ۲۰۰۱ تا مارس ۲۰۰۲ اشاره کرد.

این شرکت با استفاده از پانسیل و زیر ساخت های مناسب خود در سال ۲۰۰۴ با انجام ۲۵.۵ % از پروازهای اروپا، عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا را از آن خود کرده.

این شرکت در طول ۸۷ سال فعالیت خود فراز و فرودهای بسیار زیادی را تجربه کرده است.

یکی از تلخ ترین حادثه هایی که می توان بدان اشاره کرد در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاده است، در این تاریخ پرواز شماره ۴۴۷ ایرفرانس که از ریودو ژانیرو به مقصد پاریس پرواز می کرد، با ۲۲۸ سرنشین خود از رادار ناپدید شد.

علت این حادثه وجود اشکال فنی در سیستم برق هواپیما بوده است گزارش ها حاکی از ان است که رعد و برق باعث بروز حادثه بوده است.

پس از جستجو برای یافتن هواپیما ، ۵۰ جسد و بخش هایی از بدنه هواپیما پیدا شد و سقوط هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشور فرانسه مورد تایید قرار گرفت.

پروازهای شرکت ایرباس به ایران در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ و پس از گذشت ۸ سال دوباره از سرگرفته شد.

پروازهای ایرفرانس در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت ۲۰:۲۰ وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می شود و صبح روز بعد در ساعت ۹:۱۵ صبح تهران را به مقصد پاریس ترک می کند.

مطب پیشنهادی :
مکان های زیبای باستانی ترکیه

در ادامه این شرکت امیدوار است تا بتواند ارتباط خود را با ناوگان هواپیمایی ایران مستحکم تر کند و شریک مناسبی برای دیگر شرکت های هواپیمایی ایران باشد.

منبع:جاده های سبز

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست