بدون دیدگاه

عضو بیمار U2 لری مولن جونیور در نمایش Sphere جمعه شرکت می کند

در یک عصر بادخیز در لاس وگاس، U2 سرانجام برای اولین بار پس از پنج سال در همان عرصه گرد هم آمدند – به نوعی. درامر لری مولن جونیور جمعه شب در ماقبل آخر نمایش U2 در Sphere در لاس وگاس شرکت کرد و از روی صندلی در میان تماشاگران به تماشای آن پرداخت.

مولن که دوران نقاهت پس از جراحی گردن و سایر بیماری‌ها را سپری می‌کند، از اجرای برجسته U2 Sphere دیدن کرده است. روز پنجشنبه، بونو، گیتاریست The Edge و آدام کلیتون، نوازنده بیس، بار دیگر توسط برام ون دن برگ، درامر Krezip – که در طول نمایش های Sphere، مولن را پر می کرد، همراه شدند.

بونو در معرفی هم گروهانش گفت: «از اکتبر 1978 ما برنامه‌هایی را بدون لری مولن جونیور اجرا نکرده‌ایم، و درست است که با معرفی مردی که روزی را نجات داد که لری مولن نتوانست موفق شود، شروع کنم.» نام او قبلاً در اینجا برای افرادی که می توانند آن را تلفظ کنند افسانه است. پرواز در حالی که هلندی نشسته بود، برام ون دن برگ روی طبل.

شنبه آخرین شب برای U2 در Sphere است، جایی که در ابتدا برنامه ریزی شده بود 25 نمایش اجرا کند اما به 40 نمایش افزایش یافت. (Phish در مرحله بعدی قرار دارد، با چهار شب در Sphere در ماه آوریل.)

گزارش‌های مطبوعاتی قبلاً اشاره کرده بودند که مولن در حال رفتن به لاس‌وگاس است، که شایعاتی را در مورد اینکه او ممکن است برای دو نمایش پایانی روی صحنه برود در Sphere ایجاد کرد. این اولین باری بود که مولن از سال 2019 با همتایان گروهش در کنسرت اجرا کرد.

مطب پیشنهادی :
پرستویی مثل کوه پشت خانواده رامبد و نگار بانو

آنها حق داشتند که مولن آنجا باشد، اما اجرا نکردند. در نمایش جمعه U2، بونو مولن را در سکوها معرفی کرد: «شایعاتی مبنی بر اینکه لری امشب با ما بازی خواهد کرد، متاسفانه صحت ندارد. اما او اینجا با ماست!»

هنگامی که جمعیت شروع به شعار “لری” کردند، بونو ادامه داد: “این مردی است که تمام آن سال‌ها پیش یادداشت را روی تابلوی اعلانات مدرسه جامع Mount Temple سنجاق کرد. و ما بسیار سپاسگزاریم که او این کار را انجام داد و امشب با ما اینجاست. برایش آرزوی شفای عاجل و عاجل داریم. ما شما را دوست داریم، لری مولن جونیور.

بونو سپس آهنگ پایانی را آغاز کرد – که از نظر فنی بخشی از “انکور” است، اما گروه تئاتر را ترک صحنه و بازگشت کرد.

بونو گفت: «ما هر شب این بازی لعنتی را بازی می‌کنیم و وانمود می‌کنیم که داریم یک مسابقه می‌دهیم. “این یک مسابقه نیست. در لیست مجموعه قرار دارد. چیزی به نام اینترنت وجود دارد. لری شب زیبایی است، و این «روز زیبا» است.» (بعداً، بونو متن ترانه را تغییر داد و اضافه کرد: «لری مولن، تو زیبا هستی!»)

بعداً در شبکه های اجتماعی، مولن تشکر کرد. او در حساب کاربری U2 گفت: “چه شب باورنکردنی در Sphere.” از بونو، ادج و آدام و البته برام به خاطر یک کار شگفت‌انگیز سپاسگزارم. شب بسیار احساسی برای من شخصا.

این یک راه خاص و مناسب برای جمع‌بندی آنچه که برای U2 و طرفدارانش یک تجربه خاص و مناسب بوده است بود. پس از انتشار “Songs of Surrender” در سال 2023، بونو و بازنگری کم‌رنگ آثار کلاسیک U2 توسط The Edge، گروه مدتی است که در حال و هوای جشن و درون‌نگر بوده است. این همچنین شامل فیلم ویژه سال گذشته دیزنی + «بونو و لبه: نوعی بازگشت به خانه، با دیو لترمن» بود که نامزد جایزه امی شد. اکنون، “U2:UV Achtung Baby Live at Sphere” در یافتن راهی جدید برای تجلیل از گروه، کاتالوگ و طول عمر آن به طور مشابه منحصر به فرد بوده است.

پنجشنبه شب، بونو، ادج، کلیتون و ون دن برگ در فعال‌سازی «ایستگاه باغ‌وحش» U2 Experience در هتل ونیزی مشاهده شدند، جایی که با طرفداران دیدار کردند و پاپ‌آپ را بررسی کردند. (آنها همچنین از داخل نمایشگاه عکس گرفتند، از جمله عکس بالا.)

مطالب زیادی در مورد جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز داخل کره نوشته شده است، و بسیاری از تصاویر – از جمله ساختارشکنی خط افق لاس وگاس – با هیاهو مطابقت دارد. و اگرچه نمایش‌های U2 به پایان رسیده‌اند، این صحنه‌سازی چشمگیر از طریق یک فیلم کنسرتی که در روز جمعه فیلم‌برداری می‌شد (و همچنین سایر شب‌های اخیر) ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود در نهایت در داخل Sphere پخش شود.

بونو به جمعیت گفت: «امشب در حال فیلمبرداری هستیم. این نمایشی است که مردم بعد از اینکه همه ما به خانه رفتیم، خواهند دید. در آینده مردم ما را تماشا خواهند کرد و شما را تماشا خواهند کرد… به آینده موجی بدهید.»

جمعیت مشتاق – که شامل چند نفر از اعضای خانواده U2 (مانند همسر بونو آلیسون هیوسون)، راکر لنی کراویتز و دیگر افراد سرشناس بود – متعهد شدند.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست