بدون دیدگاه

راهنمای مبتدیان برای حذف موهای زائد با لیزر در منزل

ما می دانیم که چه چیزی شما را از حذف موهای زائد باز می دارد: عواقب نه چندان روان. ما در مورد سوختگی تیغ، بریدگی های جزئی و برآمدگی های دردناک صحبت می کنیم. به زودی پس از بهبودی، کلش های مزاحم ما را مجبور می کند دوباره موهای خود را از بین ببریم.

من حاضرم شرط ببندم که شما حداقل در مورد لیزر موهای زائد فکر کرده اید. و اگر این کار را نکرده اید، شاید موارد زیر علاقه شما را برانگیزد.

فرآیند لیزر در مقایسه با اصلاح، اپیلاسیون و موارد مشابه، رشد مو را کاهش می‌دهد و آن را برای مدت طولانی‌تری (و گاهی برای همیشه) دور نگه می‌دارد. پاداش: می توانید آن را در خانه با کسری از قیمت سالن انجام دهید. اما آیا واقعا ارزشش را دارد؟

یکی از مشاوران زیبایی Beautylish ما، Monica O.، لیزر موهای زائد Tria 4X را امتحان کرد. این اولین و تنها لیزر خانگی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) پاکسازی شده است و بهترین عملکرد را روی موهای بدن قهوه ای روشن تا سیاه طبیعی دارد.

برای دریافت ایده بهتر در مورد انتظارات، نحوه آماده سازی و نتایج بالقوه، تجربه مونیکا را بخوانید.

*به یاد داشته باشید: نتایج و تجربیات برای هر فردی منحصر به فرد است. ما امیدواریم که تجربه مونیکا بینش بیشتری در مورد لیزر در خانه به شما بدهد. قبل از اینکه تشخیص دهید لیزر موهای زائد برای شما مناسب است، حتماً درباره لیزر موهای زائد 4X تریا بیشتر بخوانید.

در چه زمینه هایی از محصول استفاده کرده اید؟

من از آن عمدتاً روی لب بالایی و زیر بغلم استفاده کرده ام.

مطب پیشنهادی :
این 2 موکتل مملو از منیزیم توسط Moon Juice ریتم شبانه روزی شما را تنظیم می کند

چند وقته ازش استفاده میکنی؟

“من از آن خاموش و روشن استفاده کرده ام، اما در مجموع فقط چند ماه گذشته است.”

سطح درد مرتبط با استفاده را شرح دهید.

لیزر تقریباً بدون درد است. شما می توانید سطح شدت را تنظیم کنید، به طوری که بسته به تحمل خود در لحظه می توانید از یک سطح پایین به یک سطح بالاتر بروید.”

چگونه پوست خود را آماده می کنید؟

“برای آماده کردن پوستم، فقط مطمئن می شوم که قبل از شروع کار، تمیز باشد، به خصوص بعد از حمام، بدون هیچ لوسیون یا چیزی روی پوست. شما همچنین باید مطمئن شوید که پوستتان تراشیده شده است، زیرا زمانی که موهایتان را می زنید آسیب می بیند.


Tria دارای 5 سطح انرژی است که با آن می توانید راحتی لیزر را شخصی سازی کنید. آیا تمام سطوح انرژی را امتحان کرده اید؟

من کم کم به 3 یا 4 رسیدم. لیزر را شروع می کنم و می بینم که آیا می توانم سطح بعدی را تحمل کنم (از لحاظ درد). تا اینجا خوب است، زیرا ناراحت کننده نیست (مگر اینکه تصادفاً روی موهای واقعاً تیره لیزر کنم).

تقریباً چقدر طول می کشد تا فرآیند لیزر زیر بغل شما کامل شود؟ در مورد لب بالایی شما چطور؟

“معمولاً بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد تا فرآیند لیزر زیربغلم را کامل کنم. لب بالایی فقط حدود 15 دقیقه است، گاهی اوقات کمتر.


روند شما برای لیزر این مناطق چیست؟ به عبارت دیگر، چگونه اطمینان حاصل می کنید که در لیزر کردن هر قسمت از پوست خود کار کاملی انجام می دهید؟

وقتی روی زیر بغلم کار می کردم (و زمانی که ناحیه ای را روی پایم امتحان کردم)، از لیزر تریا در بخش های کوچک استفاده کردم. گاهی اوقات کمی دشوار است، زیرا لیزر در هر زمان تنها می تواند سطح بسیار کوچکی را پوشش دهد و زمان زیادی طول می کشد.

مطب پیشنهادی :
راهکارهای برای زیبایی طبیعی

مراقبت های بعدی خود را شرح دهید

«بعد از لیزر، معمولاً اجازه می‌دهم پوستم کمی استراحت کند. پوست شما ممکن است در اثر لیزر کمی گرم شود، بنابراین اجازه می دهم آرام شود. بعد از استراحت، روغن یا لوسیون بدن را پیگیری می کنم. چیزی تسکین دهنده و مرطوب کننده.»

نتایج خود را در مقایسه با اصلاح و/یا اپیلاسیون توضیح دهید؟

“من متوجه تفاوت بسیار جزئی شده ام، مطمئناً موهایم کمی کمتر از قبل از شروع کارم است. من واقعاً به اندازه کافی از آن استفاده نکرده‌ام تا نتایج چشمگیری ببینم، اما می‌دانم که چگونه با استفاده مداوم، این قطعاً گزینه بهتری خواهد بود زیرا اصلاح و اپیلاسیون کاملاً تحریک‌کننده هستند و می‌توانند باعث رشد موهای زائد شوند.»

آیا شما این محصول را پیشنهاد می کنید؟

من قطعاً لیزر موهای زائد Tria را به هر کسی که علاقه مند به یک گزینه جایگزین مناسب است توصیه می کنم.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست