بدون دیدگاه

چطور میتوانیم آلت خود را بزرگ کنیم ؟ بررسی جدید ترین شیوه ها

چطور میتوانیم آلت خود را بزرگ کنیم ؟ بررسی جدید ترین شیوه ها

اندازه آلت تناسلی یکی از مسایلی است که در سالهای اخیر توجه زیادی به آن میشود و حتی این مسئله به دغدغه خیلی از آقایان تبدیل شده.

در حالی که بین محققان و صاحب نظران در این رسته برای اندازه آلت تناسلی اندازه های ایده آل هایی تعیین شده اما خیلی ها با حرف کارشناس ها قانع نمی شوند و دوست

دارند روشی موثر را برای این خواسته خود بیابند.

مجله اینترنتی زردآلو/ در این مقاله میخواهیم روش های مرسوم برای افزایش سایز آلت آقایان را بررسی نماییم لطفا با مجله اینترنتی زردآلو همراه باشید.

 

روش های زیادی برای افزایش سایز آلت مردان وجود دارد از روش های تمرینی گرفته تا دستگاه ها و محلول های موجود در بازار و…، ما سعی میکنیم بطور مفصل هر کدام از این روشها را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم.

روش های تمرینی و تمرینات توصیه شده برای بزرگ کردن آلت :

روش پنیمور :

پنیمور از معتبرترین روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی در دنیا می باشد. این روش که بر پایه یکسری تمرینات مخصوص روزانه بنا شده است ، در حقیقت بی عارضه ترین روش افزایش سایز آلت تناسلی محسوب می شود. این روش سالهاست که در کشورهای آمریکایی و اروپایی استفاده می شود .تا به امروز تحقیقات مفصلی بر روی این روش انجام شده و امروزه توسط پزشکان سکسولوژیست در سراسر دنیا توصیه میشود.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که اگر این تمرینات را به دقت و منظم انجام دهید ،معمولاً اثر آن بعد از سه هفته تا یک ماه شروع شده و تا ۶ماه کامل میشود . درصد موفقیت این روش تا به امروز % ٩٨ گزارش شده است .دیده شده است که بروز آثار روش روش پنیمور به یکسری از فاکتورهای فردی ارتباط دارد .بطور مثال سیگار باعث تضعیف آثار این روش شده و برعکس ، تغذیه مناسب و مرتب انجام دادن این تمرینات باعث تقویت این روش می شود

مطب پیشنهادی :
خرید روغن ماساژ اصل و با کیفیت عالی

تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که عوامل خارجی نیز میتواند در رشدآلت تناسلی نقش داشته باشد . همانطور که ذکر شد سیگار از جمله عوامل مهم با اثر منفی بر روی این روش است . متاسفانه گزارش شده است که آلودگی هوا در نواحی شهری هم همانند سیگار دارای اثر منفی میباشد. همچنین لباسهای زیر تنگ ، مایوهای شنا و لباسهای تنگ ورزشی مثل لباسهای سوارکاری هم اثر منفی دارند و یرعکس ورزش ، بخصوص ورزشهای پر تحرک مثل دویدن ، شنا و … اثری بسیار مطلوب بر روش روش پنیمور دارد.

چطور میتوانیم آلت خود را بزرگ کنیم ؟ بررسی جدید ترین شیوه ها

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست