بدون دیدگاه

کریس استایروالت از NewsNation امیدوار است بازار یکشنبه تاک را شکست دهد

کریس استایروالت، تحلیلگر سیاسی متعصب، شاید بیشتر به خاطر تصدی اش در کانال فاکس نیوز شناخته شود. او آماده است تا در یک مکان جدید نامی برای خود دست و پا کند.

استایروالت در طول انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 زمانی را روی صفحه نمایش برای دفاع از پیش‌بینی‌های زودهنگام – و به طرز وحشتناکی دقیق – از فاکس نیوز گذراند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا در آریزونا، یک ایالت کلیدی، شکست خواهد خورد. در زمانی که پرزیدنت بایدن برای ادای سوگند ریاست جمهوری آماده شد، استیروالت پس از یک دهه فعالیت از واحد خبری فاکس خارج شد و کاملاً آماده بود تا حرفه خبری تلویزیونی خود را در آینه دید عقب قرار دهد.

روز یکشنبه او باید یک بار دیگر در دوربین ها نگاه کند.

استایروالت قرار است «The Hill Sunday» را گوینده کند، پیشنهادی از سوی پخش کننده خبر کابلی تازه کار NewsNation برای وارد کردن خود به میدان خبری یکشنبه که معمولاً تحت سلطه برنامه های چند دهه پیش با ویدیوهای بی سابقه قوی است. مجری بر این باور است که بینندگان هنوز مشتاق چیزی هستند که دعوای قرمز در مقابل آبی را که به بخش بزرگ‌تری از برنامه‌نویسی تحلیل و نظر تبدیل شده، کاهش دهد.

او می‌گوید: «بخشی که از بازار خبری آمریکا محروم هستند، افرادی هستند که به دنبال وابستگی عاطفی یا نشانه‌های حزبی برای نحوه مصرف اخبار خود نیستند. او می افزاید: «آنها به دنبال چیزی هستند که به نظر می رسد منصفانه باشد، و من فکر می کنم که مطمئناً راه سخت تری برای کسب درآمد در تجارت خبری است، اما «خیلی چیزها روی میز باقی مانده است. از نظر آمریکایی‌هایی که بیشتر اخبار را تنظیم کرده‌اند، زیرا خیلی زیاد است.»

«The Hill Sunday» – NewsNation همچنین نسخه‌ای از برنامه را در روزهای هفته اجرا می‌کند که به بحث و گفتگو در میان یک پانل اختصاص دارد – به گفته استایروالت، هر دو مصاحبه با خبرسازان را برنامه‌ریزی می‌کند، همراه با گروهی از مشارکت‌کنندگان که تولیدکنندگان امیدوارند گاهی مخاطبان را غافلگیر کنند. استایروالت می‌گوید: «شما افرادی را از «The Hill» از NewsNation خواهید دید، اما همچنین افرادی از رقبای ما و از سراسر جهان رسانه را خواهید دید. برخی از آنها نام های بسیار معروفی هستند و برخی از آنها برای بسیاری از مردم جدید هستند اما صدای جالب و دیدگاه خوبی دارند.” او از افشای هر نامی خودداری کرد.

مطب پیشنهادی :
حاشیه هایی از شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون

مدیران NewsNation، بخشی از Nexstar Media، امیدوارند که برنامه یکشنبه بیشتر به تماشای اخبار آخر هفته کمک کند. این شبکه از زمان راه اندازی خود در سال 2021 برای ایجاد یک برنامه هفت روزه در هفته کار کرده است. و در حالی که مخاطبان کلی آن به طور قابل توجهی کمتر از رقبای تلویزیون کابلی با عمر طولانی تر است، این شرکت توسط برخی از افزایش بینندگان تشویق شده است. نکستار در تلاش برای به دست آوردن طرفداران بیشتر استایروالت، از 7 آوریل برنامه خود را در دسترس ایستگاه های CW خود قرار می دهد تا در برنامه هایشان اجرا شود.

استایروالت می‌گوید: «این فرصت دیگری است تا در میان مصرف‌کنندگان اخبار ناراضی صحبت کنیم. آن‌ها می‌توانند انگشتان پاهای خود را به پوشش سیاسی ملی برگردانند و احساس نکنند که باید بعد از آن دوش بگیرند.»

با این حال، علاقه مندان به اخبار یکشنبه، آب زیادی برای نمونه برداری دارند – و در حال حاضر این کار را انجام می دهند. برنامه‌هایی مانند «Meet the Press» از NBC News و «Face The Nation» از CBS News برای دهه‌ها وجود داشته‌اند. یکی از رقبای جوانتر آنها، “این هفته” شبکه ABC، که در اصل توسط دیوید برینکلی رهبری می شد، در سال 1981 پخش شد. “فاکس نیوز ساندی” در سال 1996 وارد شد – و هم از طریق شبکه پخش فاکس و هم در کانال فاکس نیوز – و “State” CNN دیده می شود. از اتحادیه» در سال 2009 شروع شد. برنامه های فقط پخش معمولاً بین 2 تا 3 میلیون بیننده هر هفته به دام می افتند.

مطب پیشنهادی :
تولیدات JuVee ویولا دیویس برای فیلمبرداری درام پناهندگان در آفریقای جنوبی

برنامه های یکشنبه به چیزی شبیه به یک باشگاه قدیمی پسران تبدیل شده است – حتی اگر بیشتر آنها توسط خبرنگاران زن لنگر یا گوینده می شوند. مارک فلدشتاین، که بر برنامه روزنامه نگاری پخش شده در دانشگاه مریلند نظارت می کند، می گوید: این برنامه ها “ژانر بسیار آرام و خسته ای هستند که در حصارهای نمایشی بین روزنامه نگاران و مهمانان قابل پیش بینی هستند.” اما آنها همچنان «مکان‌های مناسبی برای دسترسی سیاستمداران به مردم هستند، و گاهی اوقات آن سیاستمداران، عمدا یا سهواً در آن برنامه‌ها اخبار منتشر می‌کنند».

استایروالت فکر می‌کند که این برنامه‌ها مأموریت مهم‌تری دارند – مأموریت اصلی آنها. دستور نمایش یکشنبه این بود که به مردم فرصتی برای شنیدن یا تعامل با سیاستمداران بدهد. اوه، اکنون به سختی می توانید از شنیدن یک صحبت سیاسی فرار کنید. با این حال، او می افزاید: «من معتقدم که جاه طلبی درست باقی می ماند و مهم باقی می ماند. “ما قصد داریم هدف بالایی داشته باشیم. ما سعی خواهیم کرد کاری انجام دهیم که به آمریکایی ها کمک کند تا شهروندان بهتری باشند.”

اینجا جایی نیست که استایروالت انتظار داشت خودش را پیدا کند. پس از پایان دوره فعالیتش در فاکس نیوز، او به نویسندگی روی آورد و کتاب سال 2022 «اخبار شکسته: چرا ماشین خشم رسانه ای آمریکا را تقسیم می کند و چگونه باید مبارزه کرد» را منتشر کرد. اما او می گوید که متوجه شده است که “من از تلویزیون شروع نکردم.” او می‌گوید اگرچه رسانه «سرگرم‌کننده» است، اما با خود فکر کرد که «شاید تلویزیون بخشی از داستان من نباشد».

شخصی در NewsNation فکر کرد که فصل دیگری دارد. چری گرزچ سال‌ها بر پوشش سیاسی فاکس نیوز نظارت داشت و همزمان با راه‌اندازی آن به نیوز نیشن نقل مکان کرد. او به استایروالت گفت که او فرصتی در شبکه استارت‌آپ دارد تا آنچه را که در کتابش موعظه کرده عملی کند. او به یاد می آورد: «در اصل او به من جرات داد که پولم را در دهانم بگذارم.

مطب پیشنهادی :
دیالوگ هایی ماندگار و زیبا از خسرو شکیبایی

او فکر می‌کند که فرآیند NewsNation، که به شدت به کمک‌های گروه بزرگ ایستگاه‌های محلی Nexstar متکی است، مکان خوبی برای ایجاد موضع است. او خاطرنشان می‌کند: «سوگیری خبری و قلاب‌زنی سیاسی برای اخبار تلویزیون محلی معمول نیست، و رابطه نزدیک‌تر با ایستگاه‌ها، NewsNation و Nexstar را به این انرژی نزدیک‌تر نگه می‌دارد».

شاید Stirewalt این یکشنبه بیشترین مخاطب را نداشته باشد، اما او می گوید که اشکالی ندارد. او به طعنه می گوید: «در شروع یک کار جدید یک امتیاز واقعی وجود دارد – تا حدی به این دلیل که امیدوارم از انتظارات کم بهره ببرم.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست