بدون دیدگاه

تولیدات JuVee ویولا دیویس برای فیلمبرداری درام پناهندگان در آفریقای جنوبی

کمپانی JuVee Productions به کارگردانی ویولا دیویس و جولیوس تنون که اخیراً فیلم اکشن و هیجان انگیز “G20” را برای استودیو آمازون و فیلم MRC در کیپ تاون به پایان رسانده است، قصد دارد برای فیلمبرداری داستان واقعی سفر غیرمحتمل یک پناهنده جوان آفریقایی به آمریکا به آفریقای جنوبی بازگردد. ملانی کلارک، رئیس تولید و توسعه فیلم این شرکت، این هفته در جشنواره فیلم جوبورگ اعلام کرد.

کلارک در حال ساخت این فیلم با عنوان کاری “پناهنده” گفت که بنر تولید دیویس و تنن “به طور فعال روی آن کار می کند. [it] با برخی از شرکای محلی و در حال بررسی چگونگی فیلمبرداری آن» در آفریقای جنوبی، و افزود که «ما قصد داریم آن را در اینجا فیلمبرداری کنیم.»

مدیر تولید کهنه کار پروژه را به عنوان «داستان واقعی یک پسر جوان سیرالئون توصیف کرد که مادرش را در [the country’s civil war] و خود را تنها دید، زیرا هیچ خانواده ای او را به هیچ اردوگاه پناهندگان نمی برد. او مدتی احساس می کرد که مادرش هنوز زنده است و مصمم بود که او را پیدا کند.

این پسر که یک اعجوبه فوتبال بود توسط امدادگران سازمان ملل در یک کمپ پناهندگان کشف شد و در نهایت از آن دعوت شد تا در لیگ برتر فوتبال لس آنجلس گلکسی امتحان کند. او فکر کرد: “اگر من در ورزش مورد علاقه‌ام قابل مشاهده و شناخته شوم، مادرم مرا خواهد دید و ما همدیگر را پیدا خواهیم کرد.” و این در واقع اتفاق افتاد.» کلارک افزود.

در «G20» دیویس در نقش رئیس‌جمهوری آمریکا نقش آفرینی می‌کند که باید تمام تجارب کشوری و نظامی خود را برای دفاع از خانواده‌اش، رهبران هم‌قطارش و جهان در زمانی که تروریست‌ها در اجلاس سران گروه 20 در کیپ تاون پیشی می‌گیرند، به کار گیرد. پاتریشیا ریگن کارگردانی می کند و دیویس و تنون در کنار اندرو لازار از Mad Chance برای JuVee Productions تهیه کنندگی را بر عهده دارند.

مطب پیشنهادی :
«دریشیام»، مجموعه هیجان انگیز هندی برای بازسازی انگلیسی زبان

طبق گفته کلارک، تولید تا حدی کیپ غربی آفریقای جنوبی را به دلیل “ترکیبی از مکان های موجود” انتخاب کرد. او گفت: «ما می‌توانستیم از مکان‌های خاصی فیلمبرداری کنیم که می‌تواند به عنوان اروپا خوانده شود، زیرا صحنه‌های اروپایی داشتیم. “احساس شخصی من این است که علاقه ای به تقلید از اروپا ندارم… زمانی که در آفریقا فیلمبرداری می کنیم، اما برای این فیلم، این همان چیزی است که ما نیاز داشتیم.”

این فیلم نشان دهنده بازگشت دیویس برنده اسکار و نامزد چهار بار به آفریقای جنوبی است، جایی که او حماسه اکشن تاریخی “پادشاه زن” را فیلمبرداری کرد، که داستان واقعی یک واحد جنگجوی تماما زن را روایت می کند که از پادشاهی غرب آفریقا محافظت می کند. داهومی از قرن 17 تا 19.

کلارک در طول مسترکلاسی که در روز جمعه برگزار کرد، چندین پروژه را که بنر تولید دیویس و تنن امیدوار است در آفریقای جنوبی فیلمبرداری کند، به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که این شرکت مصمم است استعدادهای برتر و زیر خط را از کشور ارتقا دهد.

«تمرکز ما همیشه روی این خواهد بود که در سطح محلی، ما معتقدیم که می‌توانیم از آنها حمایت کنیم. این برای ما عمدی است. “بنابراین وقتی که برای عکاسی به اینجا برمی گردیم، بیشتر و بیشتر با ما جلو می رویم، که اغلب قصد داریم این کار را انجام دهیم.”

او با تاکید بر تمایل خود به «پررنگ کردن مهاجران تا جایی که می‌توانم، و یافتن راه‌هایی برای ارتباط ما در سراسر دیاسپورا»، افزود: «برای ما در JuVee، این است که بتوانیم از بخشی از «قدرت» خود استفاده کنیم. در هالیوود برای برجسته کردن بسیاری از استعدادهای محلی…[and] بتوانیم آنچه را که نمایندگی می کنیم به قاره بیاوریم و سپس افراد واقعاً با استعداد را ارتقا دهیم.

مطب پیشنهادی :
سریال گاندو درباره رئیس جمهور چه بود که سانسور شد؟

برای ما، به‌عنوان شرکتی که توسط بازیگران برجسته سیاه‌پوست رهبری می‌شود، در مورد اولویت‌هایمان روشن هستیم و در مورد افرادی که استخدام می‌کنیم بسیار عمدی هستیم.»

جشنواره فیلم جوبورگ از 27 فوریه تا 3 مارس برگزار می شود.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست