بدون دیدگاه

چه چیزی بیش از همه کارکنان خودرو فِراری را عذاب می دهد؟

تاریخچه فِراری: 

فراری (به ایتالیایی: Ferrari) شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس،                اسپورت و سوپراسپورت فعالیت می‌نماید.

پیشینه تأسیس شرکت فراری به سال ۱۹۲۹ و راه‌اندازی شرکت اسکودریا فراری، توسط انزو فراری بازمی‌گردد.

 

 

این شرکت در سال‌های نخست، در زمینه طراحی و ساخت خودروهای مسابقه‌ای، همچنین حامی مالی                          مسابقات اتومبیل‌رانی فعالیت می‌کرد.

این شرکت از سال ۱۹۴۷ تولید اتومبیل‌های جاده‌ای، با برند فراری را آغاز نمود.

در سال ۱۹۶۹ شرکت خودروسازی فیات، اقدام به خریداری ۵۰٪ از سهام این شرکت نمود                                                  که در سال ۲۰۰۸ مالکیت فیات در فراری به ۸۵٪ افزایش پیدا کرد.

هم‌اکنون شرکت اکسور با  در اختیار داشتن ۲۲٪ و پیرو فراری (فرزند انزو) با ۱۰٪ از سهام این شرکت،

مالکین اصلی فراری به‌شمار می‌آیند، همچنین بخشی از سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک و بورس ایتالیا              معامله می‌شود.

خودرو فِراری:

بدون تردید خودرو فراری بزرگ‌ترین سوپر اسپرت‌ساز کل تاریخ صنعت اتومبیل است.

شرکتی که به آن اسب سرکش می‌گویند. رنگ قرمزش شهرت جهانی دارد و خودروهایی به مانند یک اثر هنری                 تلقی می‌شوند.

یکی از بهترین فرصت های کارکردن برای یک خودروساز استفاده از تخفیف های خرید خودرو است.                                   همین که لباس کار یکی از خودروسازان را بپوشید می توانید شانس استفاده از تخفیفات ویژه خریدخودرو را پیدا کنید.

نقل از خبر خودرو:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، مدیر بازرگانی و بازاریابی فراری،                                         در مصاحبه ای به Drive استرالیا پرده از قانون عجیب این شرکت برداشت و گفت که معمولا کارکنان                                  فراری از خرید جدیدترین محصولات این شرکت منع می شوند.

مطب پیشنهادی :
سلنا گومز به دلیل آسیب رسان بودن اینستاگرام این برنامه را پاک کرد

 

دانستنی های روز دنیا

محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست