بدون دیدگاه

«مقاله 20» پس از سومین آخر هفته به بالا می رود

چهار عنوان قدرتمند چینی که در تعطیلات سال نو قمری عرضه شدند، برای سومین آخر هفته متوالی بر چارت‌های اصلی چین و آفیس جهانی تسلط یافتند، البته با تغییر ترتیب که «مقاله 20» ژانگ ییمو را در رتبه اول قرار داد.

سرویس ردیابی باکس آفیس جهانی ComScore در آخر هفته اخیر «مقاله 20»، «پگاسوس 2»، «YOLO» و «Bonie Bears: Time Twist» را به ترتیب در رتبه های اول، دوم، پنجم و ششم در جهان نشان داد.

در داخل سرزمین اصلی چین، اعداد چهارجانبه به اندازه کافی ثابت بود که مجموع سال تا به امروز اکنون تقریباً با سال 2023 قابل مقایسه است. و حتی در هفته سوم خود، این چهار مایل ها از بازیکن تازه وارد برتر، “آرگیل” جلوتر بودند.

داده‌های چین که توسط مشاور Artisan Gateway ارائه شده است، نشان می‌دهد که «مقاله 20» بین جمعه تا یکشنبه 40.1 میلیون دلار (285 میلیون RMB) درآمد داشته است. با کسب رتبه چهارم در افتتاحیه و سوم در آخر هفته دوم، آخرین برد آخر هفته به این معنی است که فاصله بین امتیازات تجمعی چهار عنوان برتر اکنون در حال کاهش است. «مقاله 20» در مجموع 290 ​​میلیون دلار فروش داشته و از انیمیشن فرنچایز «خرس‌های بونی» پیشی گرفته است.

«پگاسوس 2» در چند مورد در صدر جدول باکس آفیس روزانه قرار گرفته است، اما از یک برد آخر هفته لذت نبرده است. در آخر هفته اخیر، 35.6 میلیون دلار به دست آورد که مجموعاً 432 میلیون دلار بود.

“YOLO” که در دو آخر هفته گذشته در صدر جدول قرار داشت، با امتیاز جمعه تا یکشنبه 25.2 میلیون دلار به رتبه سوم سقوط کرد. با مجموع 463 میلیون دلار، بهترین گلزن دوره تعطیلات باقی مانده است.

مطب پیشنهادی :
حاشیه هایی از شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون

«خرس‌های بونی: پیچش زمان» دهمین فیلم و فرانچایز تلویزیونی از Fantawild است که در سال 2014 عرضه شد. اجرای آخرین هفته همچنین آن را به بزرگترین سریال تبدیل کرده است. Artisan Gateway نشان می دهد که فیلم در آخر هفته 22.5 میلیون دلار برای مجموع 257 میلیون دلار کسب کرده است.

تسلط چهار نفر برتر به حدی بود که رسانه‌های چینی گزارش دادند که برخی از عناوین دیگر منتشر شده در سال نو قمری – “امپراتور فیلم”، “ویوا لا ویدا”، “هوانگ پی – خدای پول” و “بای جی” – آنها زودتر توسط توزیع کنندگان خود از سینماها خارج شدند تا در زمانی که شرایط بازار مساعدتر است، بعداً دوباره اکران شوند.

«آرگیل» که در بیشتر مناطق دیگر ناامیدکننده باکس آفیس بود، در چین تفاوتی نداشت. این فیلم که به عنوان برترین اکران جدید آخر هفته افتتاح شد، تنها 1.4 میلیون دلار در چین به دست آورد.

مجموع باکس آفیس چین از سال تا به امروز در حال حاضر 1.89 میلیارد دلار است. Artisan Gateway گزارش می دهد که این تنها 3 درصد کمتر از نقطه مشابه در سال 2023 است.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست