بدون دیدگاه

جاستین تیمبرلیک NSYNC را در حین اجرای لس آنجلس متحد می کند

در طول چند ماه گذشته، جاستین تیمبرلیک به‌منظور پیش‌بینی آلبوم جدیدش «همه چیزی که فکر می‌کردم بود»، که این جمعه منتشر می‌شود، نمایش‌هایی را در سراسر ایالات متحده اجرا کرده است و اجراهای پر جنب و جوشی را در زادگاهش ممفیس و شهر نیویورک به ارمغان می‌آورد. اما کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که بلیت رایگان برای شرکت در نمایش «تنها یک شب» او در روز چهارشنبه (13 مارس) در ویلترن در لس آنجلس گرفتند، یک بار یا از نظر فنی دو بار تجربه در طول زندگی داشتند. این خواننده پاپ برای اولین بار از سال 2013 با گروه خود NSYNC متحد شد.

آخرین باری که NSYNC به عنوان یک گروه پنج نفره به هم پیوست، در جوایز موسیقی ویدیوی MTV در سال 2013 بود، زمانی که تیمبرلیک جایزه Video Vanguard را دریافت کرد. قبل از آن، به دوران شکوه خود بازگشته بود. شایعاتی در بین تماشاگران پخش می‌شد و نمایندگان صنعت موسیقی نوید می‌دادند که اتفاق ویژه‌ای در The Wiltern رخ می‌دهد، با گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه یک دیدار مجدد در راه است. و درست قبل از پایان نمایش، زمانی که تیمبرلیک معمولاً در حالی که دی‌جی برخی از آثار کلاسیک خود را می‌نوازد به میان تماشاچیان می‌رود، نت‌های آغازین آهنگ «رفته» از NSYNC شروع شد. با بالا آمدن پرده، چهار عضو دیگر تیمبرلیک برای یک مینی‌ست کوتاه، اما قدرتمند، به تور برخی از بزرگترین موفقیت‌هایشان رفتند و اولین همکاری جدیدشان «بهشت» را که در «همه چیز» تیمبرلیک گنجانده شده بود، به نمایش گذاشتند.

طرفداران حاضر به شدت متاثر شدند. اشک از صورت ها جاری بود به هر حال، NSYNC یکی از اقدامات بنیادی برای هزاره ها است، و اتحاد مجدد از آخرین آلبوم آنها در سال 2001، “Celebrity” یک امید و آرزو بوده است. تیمبرلیک تا حد زیادی بر روی حرفه انفرادی خود به غیر از هم گروهی هایش در NSYNC تمرکز کرده است – گروه بدون او در جریان تیتراژ آریانا گرانده در Coachella در سال 2019 دوباره متحد شد – و بارقه کوچکی از امید وجود داشت که یک پروژه یا تور کامل NSYNC بعد از آنها از راه برسد. سپتامبر گذشته “مکان بهتر” را برای موسیقی متن “Trolls Band Together” ضبط و منتشر کرد.

اما به جز چند حضور مطبوعاتی و برخی ویدیوهای TikTok که گروه را به نمایش می‌گذارد، هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. درخواست برای یک تور NSYNC تایید نشد. بنابراین اجرای NSYNC در The Wiltern وزن خود را حفظ کرد، حتی اگر برای چند لحظه به طول انجامید.

پس از پیوستن به تیمبرلیک، چهار عضو دیگر – جی سی چیز، جوی فاتون، لنس باس و کریس کرک پاتریک – تعدادی از بزرگترین تک آهنگ های خود را به عنوان یک نفر پنج نفره اجرا کردند. آن‌ها در حالی که دی‌جی آهنگ «دوست دختر» را قطع می‌کرد، در میان تماشاگران پرسه می‌زدند و به صحنه بازگشتند تا اجمالی از «بای بای بای» و «این می‌شود» را بخوانند. هر یک از آنها برای «پارادایس»، شماره پایانی خود، که تیمبرلیک توضیح داد که آنها به تازگی تمرین کرده اند، یک صندلی نشستند. هارمونی ها پرواز کردند، چشم ها خیس شدند و در پایان در جلوی صحنه ایستادند و تشویق های هیجان انگیز را جذب کردند.

البته، نمایش چیزهای بیشتری از اتحاد مجدد NSYNC وجود داشت. تیمبرلیک به مدت یک ساعت و نیم بهترین اجرای موفق را اجرا کرد و از آهنگ‌های Suit & Tie، Rock Your Body، My Love، Señorita و Cry Me a River استفاده کرد. او کوکو جونز خواننده R&B برنده جایزه گرمی را برای ریمیکس آهنگ خود “ICU” آورد و توضیح داد که وقتی تماس گرفت و او موافقت کرد که به آن بپیوندد شوکه شد. او همچنین به «Everything» درخشید و تک آهنگ‌های «Selfish»، «No Angels» و «Sanctified» را اجرا کرد، جایی که هنرمند برجسته Tobe Nwigwe به او پیوست.

اما حتی تیمبرلیک می دانست که اتحاد مجدد NSYNC وزن بسیار سنگین تری دارد. او در حالی که هم گروهانش کنارش را ترک کردند و به آهنگ پایانی خود، «Mirrors» رفت، گفت: «نمی‌دانم بعد از آن چه کنم، اما این». انرژی قابل لمس بود و تیمبرلیک با صدای بلند بیرون رفت. آنهایی که امیدوارند یک گردهمایی دیگر در NSYNC وجود داشته باشد، ممکن است مجبور شوند از برخورد صاعقه برای بار سوم دست خود را حفظ کنند، زیرا تیمبرلیک آماده می شود تا برای آلبوم جدید خود به یک تور جهانی برود. اما، برای یک شب، به حاضران هر آنچه را که می خواستند داد.


Source link

مطب پیشنهادی :
گریم اکبر عبدی یا کمدین آمریکایی؟!
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست