روش های خانگی درمان زگیل تناسلی

روش های دیگر درمان خانگی زگیل تناسلی با طب سنتی

1. روغن درخت چای

مواد لازم:

  • سه قطره روغن درخت چای
  • دو قاشق چای خوری روغن نارگیل
  • یک عدد پد نخی

طرز تهیه و طریقه استفاده :

روغن درخت چای را با دو قطره روغن نارگیل ترکیب کنید و با استفاده از پد نخی، آن را به محل زگیل تناسلی بزنید و سپس پد را بردارید و اجازه دهید که این روغن ها کل شب روی قسمت زگیل باقی بمانند. یک بار در روز این کار را انجام دهید.

هشدار: مراقب باشید که قبل از استفاده از روغن درخت چای حتما با پزشک مشورت کنید زیرا گاهی اوقات باعث سوختگی پوست خواهد شد.

2. سیر

مواد لازم:

  • دو الی سه حبه سیر
  • پد نخی یا اسفنج

طرز تهیه و طریقه استفاده :

حبه های سیر را برای خمیری کردن خرد کرده و با استفاده از پد نخی یا همان اسفنج آن را به محل زگیل اعمال نمایید . 20 الی 30 دقیقه در همین حالت بمانید و بعد محل مورد نظر را با آب شستشو دهید. این روش را روزی یک بار انجام دهید.

هشدار: سیر نیز قابلیت سوزاندن پوست را دارد ، بنابراین هر زمان که در ناحیه مورد نظر احساس سوزش کردید، سریعاً این ترکیب را از پوست تان بردارید و بشویید.

3. عصاره چای سبز

مواد لازم :

چای سبز کیسه ای استفاده شده

طرز تهیه و طریقه استفاده :

چای کیسه های استفاده شده را از آب جوش در بیاورید و اجازه دهید که خنک شوند و سپس آن ها را به مدت 15 الی 20 دقیقه در محل زگیل نگه دارید. بعد از این مدت زمان ، محل تناسلی را شستشو دهید. بعد از یکبار استفاده از چای کیسه ای، آن را دور بیندازید.

مطب پیشنهادی :
خواص درمانی کندر

پماد های بیولوژیکی حاوی عصاره چای سبز در داروخانه ها نیز در دسترس است که می توانید از آن ها استفاده کنید . یک بار در روز این روش را امتحان کنید.

4. آلوئه ورا

مواد لازم :

  • یک الی دو قاشق چای خوری عصاره تازه آلوئه ورا
  • پدنخی

طرز تهیه و طریقه استفاده :

کمی ژل آلوئه ورا را به پد نخی یا اسفنج بزنید و آن را روی ناحیه زگیل اعمال نمایید . 15 الی 20 دقیقه در این حالت بمانید و بعد آن قسمت را شستشو دهید. یک الی دو بار در روز این کار را انجام دهید.

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست