بدون دیدگاه

هیدن کریستنسن فکر می کرد که نقش جنگ ستارگان را به لئوناردو دی کاپریو از دست خواهد داد.

هیچ کس بیش از هیدن کریستنسن وقتی که نقش آناکین اسکای واکر را در فیلم های «جنگ ستارگان: حمله کلون ها» و «جنگ ستارگان: انتقام سیث» جورج لوکاس دریافت کرد، شوکه نشد. کریستنسن از بزرگ‌ترین نامی که لوکاس‌فیلم در تلاش برای جذب آن به کهکشان بسیار دورتر خود بود، فاصله داشت. کریستنسن وقتی شنید که از لئوناردو دی کاپریو خواستگاری می شود، فکر کرد که «جنگ ستارگان» برای او یک هدف گمشده است.

کریستنسن اخیراً به مجله امپایر گفت: “شنیده بودم که آنها با لئوناردو و تعدادی بازیگر دیگر ملاقات کرده اند.” “این فقط فکر من را تأیید کرد که نقش به بازیگر دیگری می رسد. در تمام مراحل تست بازیگری، از روز اول به خودم گفته بودم که قرار نیست نقش را دریافت کنم. این فقط یک امکان نبود. و من فکر می کنم که احتمالاً به من کمک زیادی کرد، زیرا از بسیاری جهات من را آزاد کرد. و بنابراین وقتی این نقش را گرفتم واقعاً برای من غافلگیرکننده بود.»

در حالی که طرفداران در سال‌های اخیر به سمت بازیگران کریستنسن آمده‌اند، بازبینی‌های اولیه برای بازی او در نقش آناکین اسکای‌واکر دور از ذهن بود. مانند خود فیلم های پیش درآمد، کریستنسن خود را در مرکز واکنش طرفداران یافت.

او به Empire گفت: «شخصیت مورد انتقاد قرار گرفت، عملکرد من مورد انتقاد قرار گرفت و این بخش بد بود. “اما من همچنین احساس می کردم که زمینه ای دارم که شاید کمی کمک کند. وقتی «قسمت اول» منتشر شد، هیجان زیادی وجود داشت که آنها در حال ساختن یک «جنگ ستارگان» جدید هستند و این قرار بود داستان پس زمینه دارث ویدر باشد. اما دوستانی داشتم که از این که این شخصیت به عنوان این بچه جوان شروع به کار کرد ناراحت بودند. و من فیلم را دیدم و آن را دوست داشتم. این همه آن چیزی بود که می خواستم و بیشتر. و من قطع ارتباط بین فیلمی که دیدم و منفی بودن برخی از نقدها را درک نکردم.»

مطب پیشنهادی :
عکس های سلبریتی ها در جشن کریسمس

کریستنسن ادامه داد: «به‌گونه‌ای که به نظر من، چنین انتقادی ناشی از شکست معینی در تعلیق ناباوری خودشان است». “اگر می خواهید در یک تئاتر بنشینید، و طومار آغازین با “خیلی وقت پیش، در یک کهکشان دور، دور” شروع می شود، این صحنه را آماده می کند که هر چیزی ممکن است. این افراد نیازی ندارند به گونه ای که ما انتظار داریم صدا و رفتار کنند. و اگر می‌خواهید بنشینید و فکر کنید که چیزی را دریافت می‌کنید که مربوط به مزیت فعلی ما است، پس خودتان را برای چیز دیگری آماده می‌کنید. شما می دانید منظورم چیست؟”

کریستنسن سرانجام در نقش آناکین/دارث ویدر در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی اخیر «جنگ ستارگان» در دیزنی پلاس، از جمله «اوبی وان کنوبی» و «آهسوکا» بازگشت. این بازیگر به Empire گفت که بازگشت به این فرنچایز «یک آیتم فهرست سطلی بود که حتی نمی‌دانستم دارم». باید دید کریستنسن در آینده به نقش دارث ویدر بازخواهد گشت یا خیر.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست