بدون دیدگاه

«دریشیام»، مجموعه هیجان انگیز هندی برای بازسازی انگلیسی زبان

«دریشام»، یک فیلم هیجان‌انگیز هندی که در آن یک مرد معمولی پلیس را گیج می‌کند تا از خانواده‌اش محافظت کند، قرار است دوباره به زبان انگلیسی ساخته شود. تولید توسط استودیو پانوراما هند با شرکت های آمریکایی Gulfstream Pictures و JOAT Films انجام می شود.

این فیلم برای اولین بار در سال 2013 به زبان مالایایی ساخته شد، قبل از اینکه در سال 2015 به زبان هندی با بازی آجی دوگن و تابو در نقش‌های اصلی بازسازی شود. این فیلم در سال 2022 دنباله هندی “دریشیام 2” را به دست آورد که حدود 43 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

پانوراما که نسخه هندی آن را برای Viacom18 Motion Pictures تولید کرد، حقوق بین‌المللی بازسازی «دریشیام 1 و 2» را از تهیه‌کنندگان اصلی سینما آشیرواد به دست آورده و در حال تنظیم نسخه‌های بین‌المللی متعددی است. یک بازسازی کره ای با Anthology Studios در ماه می سال گذشته اعلام شد، در حالی که پانوراما می گوید که قرارداد توسعه برای بازخوانی زبان اسپانیایی نیز به نهایی شدن نزدیک است.

کومار منگات پاتاک، رئیس و دکتر پانوراما، گفت: «روایت هوشمندانه «دریشیام» جذابیت جهانی دارد و ما مشتاقیم که این داستان را با تماشاگران در سراسر جهان جشن بگیریم. پس از کره و هالیوود، ماموریت ما تولید «دریشیام» در 10 کشور در سه تا پنج سال آینده است.

گلف استریم که توسط مایک کارز و بیل بیندلی مشترک پایه گذاری شده است، پیش از این کمدی رمانتیک «Blended» با بازی آدام سندلر و درو بریمور و کمدی «به روز شده» در محل کار را تولید کرده است.

مطب پیشنهادی :
در گیری لفظی حامد بهداد با خبرنگار در حاشیه جشنواره فجر 97

کارز و بیندلی از گلف استریم در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «این فیلم یک فیلم هیجان‌انگیز جاودانه است که مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. ما بی صبرانه منتظریم تا فیلم را برای طرفداران اینجا در ایالات متحده بیاوریم.

JOAT توسط مدیر تولید سابق برادران وارنر در آسیا، جک نگوین تاسیس شد. اکنون در بازسازی زبان های محلی بین سرزمینی تخصص دارد. نگوین گفت: “دریشیام” داستانی منحصر به فرد و در عین حال ماندگار دارد. این فیلم درام، اوج و فرودهای احساسی را در یک داستان جذاب موش و گربه ترکیب می‌کند و اقتباس ما بدون شک تماشاگران را روی صندلی‌هایشان نگه می‌دارد.»


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست