بدون دیدگاه

خط چشم کیک همه چیز – مزایا، نحوه استفاده و بیشتر

خودکارها و مدادهایتان را بیاندازید – ما به خط چشم کیک برمی گردیم.

خط چشم کیکی چیست؟

خط چشم کیک مانند رنگ های آبرنگ پودری متراکم، جوهری و فعال شده با آب است که به طرز شگفت انگیزی ساده و بدون آشفتگی است. این فرمول شبیه سایه های فشرده است، اما هنگامی که با مایع مخلوط می شود، به یک لایه مایع خامه ای تبدیل می شود.

به دلیل فرمول منحصربه‌فردش، همه کاره و انعطاف‌پذیر است، بنابراین می‌توانید در یک لحظه از خطوط دقیق به چشم‌های گربه‌ای چشمگیر برسید. به‌علاوه، با ماندگاری طولانی و ضد لک، خشک می‌شود و مات می‌شود – چه چیزی را دوست ندارید؟


چگونه از خط چشم کیکی استفاده کنیم؟

خط چشم کیک معمولاً در یک قابلمه کوچک و کاملاً خشک می آید. برای اعمال، به سادگی یک برس چشم دقیق بردارید، آن را با آب خیس کنید تا کمی مرطوب شود و آن را روی فرمول بزنید تا فعال شود. بسته به ظاهری که به دنبال آن هستید، می توانید همه چیز را از خطوط دقیق گرفته تا ظاهری دراماتیک و گرافیکی بکشید. فرمول انعطاف‌پذیر به شما امکان می‌دهد با خطوط، چرخش‌ها، هر آنچه که دلتان می‌خواهد خلاق باشید – بدون اینکه به عملکردتان آسیبی وارد شود.

تجربه دست اول با خط چشم کیکی

صادقانه بگویم، یک فرمول فعال شده با آب که استفاده از آن ساده و آسان است، خیلی خوب به نظر می رسید که درست باشد. در حالی که خط چشم کیک ده ها سال است که وجود داشته است، فرمول جدید برای من… حداقل می گویند ترسناک به نظر می رسید.

مطب پیشنهادی :
پوست‌تان را 2 ساعته شفاف کنید

من تصمیم گرفتم MOB Beauty Cake Liner را آزمایش کنم، زیرا به عنوان یک امتیاز اضافی، این فرمول همچنین تمیز، گیاهی، بدون تالک است و در طیف وسیعی از سایه های زیبا و پوشیدنی عرضه می شود. من با مرطوب کردن برس MOB 01 با آب شروع کردم، سپس آن را به آرامی در گلدان آستری فرو کردم. لبه برس مربعی و نازک مقدار مناسبی از محصول را برداشت. من آن را به طور یکنواخت روی خط مژه‌ام با فشار دادن ملایم به داخل آن زدم. همچنین به من اجازه می‌دهد ساده‌ترین و سریع‌ترین بال را در انتها ایجاد کنم (!)

پس از مدتی آزمایش، متوجه شدم که می‌توانید با نسبت آب به محصول برای ظاهری که مد نظرتان است بازی کنید—آب بیشتر/آب کمتر برای ظاهری نرم‌تر یا آستر کمتر/آب بیشتر برای ظاهری پررنگ‌تر و رنگ‌دانه‌تر.

همانطور که وعده داده شده بود، فرمول بدون هیچ گونه تکان خوردن در جای خود باقی ماند و به راحتی با پاک کننده آرایش پاک شد. فروخته شد. من قبلاً آسترهای مایع و مداد خود را با خط چشم کیک عوض کرده ام و نمی بینم که به این زودی ها برگردم.

تصاویر توسط مگان بدیلا


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست