بدون دیدگاه

گریس کارولین کری ستاره «فال» رهبری بازسازی «نژاد».

گریس کارولین کری به بازیگران «نژاد» پیوست و قرار است این فیلم را رهبری کند. این فیلم به کارگردانی برادران شان و برایان فورست، «تصور مجدد غیر متعارف کلاسیک فرقه وس کریون» است. این برادران با هم از طریق شرکت خود Curmudgeon Films تولید خواهند کرد.

این فیلم حول محور شخصیت کری، ویولت، «یک نماد شورشی و آدم بدی است که در مأموریتی برای جستجوی سگ‌های رها شده در جزیره‌ای دورافتاده است که منجر به وحشت کامل آدرنالین می‌شود».

کری اخیراً در تریلر ماجراجویی لاینزگیت به نام «سقوط» به کارگردانی اسکات مان بازی کرد. این فیلم درباره دو کوهنورد جسور، بکی (کری) و هانتر (ویرجینیا گاردنر) است که تصمیم می گیرند از برج تلویزیونی B67 – یک برج ارتباطی متروکه 2000 فوتی که در وسط صحرای کالیفرنیا قرار دارد، بالا بروند.

او همچنین نقش ابرقهرمان مری مارول و مری برومفیلد را در فیلم Shazam: Fury of the Gods در کنار بازیگرانی چون Zachary Levi، Asher Angel، Jack Dylan Grazer، Rachel Zegler، Adam Brody، Ross Butler، DJ Cotrona، Meagan Good، Lucy Liu، ایفا کرد. جیمون هونسو و هلن میرن.

کری در فیلم «آنابل: خلقت» از نیو لاین، چهارمین قسمت از فرنچایز The Conjuring بازی کرد. او در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک لندن تحصیل کرد و برای بازی در فیلم “Badland” که یک فیلم مستقل با بازیگر “Hocus Pocus” وینسا شاو بود، نامزد بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی فیلم میلان شد.

«نژاد» توسط توزیع فیلم دارو، که حقوق بین‌المللی فیلم را نیز نمایندگی می‌کند، تولید و تامین مالی می‌شود.

کری توسط Mainstay Entertainment، Innovative Artists، و Hansen، Jacobson، Teller، Hoberman، Newman، Warren، Richman، Rush، Kaller، Gellman، Meigs & Fox نمایندگی می‌شود.

مطب پیشنهادی :
واکنش نگار جواهریان به فحاشی‌ها علیه او +فیلم

Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست