بدون دیدگاه

دیزنی فیلم های ارسالی فصل 3 “Launchpad” را باز می کند

مجموعه فیلم‌های کوتاه مستقل آمریکایی، «Launchpad» دیزنی، برای فصل سوم بازمی‌گردد. ارسال آثار برای فصل جدید اکنون تا 2 ژوئن باز است.

“Launchpad” اولین بار در سال 2021 شروع شد و یک برنامه 12 ماهه است که فیلمسازان نوظهور را پرورش می دهد. اعضای این برنامه از نزدیک با یکی از مدیران خلاق دیزنی همکاری می کنند تا شورت های لایو اکشن بسازند تا احتمالاً در دیزنی پلاس به نمایش درآیند. فیلمسازان نیز راهنمایی خواهند شد و این فرصت را خواهند داشت تا در یک برنامه آموزشی شرکت کنند که همکاری را آموزش می دهد.

اریکا انج، کارگردان، می‌گوید: «لانچ‌پد به من این فرصت را داد که واقعاً خودم را به‌عنوان کارگردان توسعه دهم – کار بر روی بدلکاری و همکاری با Industrial Light and Magic (ILM) در جلوه‌های بصری‌ام چیزی است که قبلاً فقط می‌توانستم رویای انجام آن را داشته باشم. از “شبح” این برنامه سخت کار می کند تا ما را برای موفقیت حتی پس از پایان برنامه آماده کند، و من واقعاً از حمایت آنها به عنوان یک فیلمساز سپاسگزارم.

فصل 2 “Launchpad” در 29 سپتامبر 2023 منتشر شد و با موضوع “اتصال” دنبال شد. فیلم های آن شامل «زیبا»، «اف ال»، «کمربند سیاه»، «ماکسین»، «پروژه سی سی»، «شبح» و «سقف» بود.

فیلیپ یاو دامفه گفت: «با تکیه بر موفقیت باورنکردنی خلاقانه و شناخت صنعت در دو فصل گذشته، فصل سوم «پرتاب» دیزنی داستان سرایی خود را عمیق‌تر می‌کند و در عین حال مسیر استعداد خود را برای فیلمسازان نوظهور با تمرکز بیشتر بر فرصت‌های شغلی در دیزنی اصلاح می‌کند. مدیر و تهیه کننده دیزنی Launchpad Sr.

مطب پیشنهادی :
هیدن کریستنسن فکر می کرد که نقش جنگ ستارگان را به لئوناردو دی کاپریو از دست خواهد داد.

مهین ابراهیم، ​​مدیر راهبردهای استعدادهای خلاق، راهبردهای بازنمایی و گنجاندن، گفت: «فصل سوم موضوع جدیدی از آینده را به ارمغان می‌آورد، جایی که ما به دنبال آن هستیم که از طریق داستان‌سرایی خود به امید و خوش‌بینی بپرورانیم.

فارغ التحصیلان این برنامه در 17 جشنواره به رسمیت شناخته شده اند و به اجرای نمایش هایی از جمله “موسیقی دبیرستان: موزیکال: سریال” و “بیمارستان عمومی” رفته اند. علاوه بر این، دیگران نقش‌های دائمی پیدا کرده‌اند.

جزئیات برنامه و برنامه و معیارهای واجد شرایط بودن کامل در Launchpad.Disney.com موجود است.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست