بدون دیدگاه

باب مارلی دوباره برنده شد، مادام وب در هفته دوم فرو ریخت

بیوگرافی موزیکال پارامونت با نام «باب مارلی: یک عشق» دوباره بر گیشه‌های بی‌حاصل حکمرانی کرد.

این فیلم در دومین آخر هفته اکران خود 13.5 میلیون دلار از 3925 سینمای آمریکای شمالی اضافه کرد که 53 درصد کاهش نسبت به اولین نمایش خود داشت. «One Love» با فروش 71.1 میلیون دلاری در بازار داخلی و 100 میلیون دلاری در سطح جهانی به یک موفقیت غافلگیرکننده در باکس آفیس دست یافت. هزینه آن 70 میلیون دلار است و استودیو فقط نیمی از فروش بلیت را حفظ می کند، بنابراین برای توجیه هزینه آن باید به آواز خواندن در سینماها ادامه دهد.

«باب مارلی» علیرغم سه انتشار جدید برای دومین آخر هفته متوالی در صدر جدول قرار گرفت. دنباله انیمه سونی و کرانچیرول «Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – To the Hashira Training» با 11.5 میلیون دلار از 1949 سینما بهترین را در بین تازه واردها کسب کرد – برای رتبه دوم کافی است.

درام الهام‌بخش هیلاری سوانک با عنوان «فرشتگان معمولی» با فروش 6.2 میلیون دلاری از 3020 سالن در جایگاه سوم قرار گرفت در حالی که فیلم کمدی «عروسک‌های رانده کن» کارگردان فیلم اتان کوئن با فروش 2.5 میلیون دلاری از لوکیشن 228 در جایگاه هشتم قرار گرفت.

برای «Demon Slayer»، فروش اولیه بلیت آن کمی بهتر از نسخه قبلی خود، انیمه ماجراجویی 2023 «Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – To the Swordsmith Village» (10.1 میلیون دلار در آخر هفته اولیه آن) است، اما بسیار کمتر از «Demon Slayer: Mugen» محصول 2021 است. قطار» (21 میلیون دلاری قابل توجه در بحبوحه تعطیلی تئاترهای دوران همه گیر). این ویژگی‌های انیمه از نظر فروش بلیت مانند فیلم‌های ترسناک بازی می‌کنند، با اجرای پربار که در آخر هفته‌های بعدی به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. آنها همچنین بیشترین درآمد خود را در باکس آفیس بین المللی به دست می آورند.

مطب پیشنهادی :
«پسران گمشده»، «باران بنفش» و بیشتر

«فرشتگان معمولی» مبتنی بر ایمان دقیقاً گیشه را روشن نمی کند. اما گزارش شده است که فیلم Lionsgate و Kingdom Story Company دارای بودجه متوسطی در دو رقمی پایین است که می تواند اولین فیلم تک رقمی را نرم کند. تماشاگران – 60٪ زن و 91٪ مسن تر از 25 سال بودند – با اشتیاق به مضامین حس خوب فیلم پاسخ دادند و CinemaScore “A+” را به آن اهدا کردند. (این نمرات بالا برای فیلم‌های مذهبی رایج است.) این فیلم به کارگردانی جان گان، بر اساس داستان واقعی یک آرایشگر در شهر کوچکی است که وقتی با مردی بیوه که برای ساختن آن کار می‌کند ملاقات می‌کند، هدف تازه‌ای پیدا می‌کند. برای دختران جوانش تمام می شود.

دیوید آ. گراس از شرکت مشاوره فیلم Franchise Entertainment Research پیش‌بینی می‌کند: «هنگامی که درام‌های مبتنی بر ایمان به یکدیگر متصل می‌شوند، می‌توانند به اجرا درآیند، و «فرشتگان معمولی» برای انجام این کار تنظیم شده است. با این حال، او می‌افزاید: «درام‌های مبتنی بر ایمان تقریباً منحصراً در بازار داخلی و با پتانسیل محدود در خارج از کشور پخش می‌شوند.»

به نظر می‌رسد تماشاگران سینما با «عروسک‌های رانده‌شده» ارتباطی برقرار نکرده‌اند، که CinemaScore ضعیف «C» را کسب کرد و 66% را در Rotten Tomatoes دارد. مارگارت کوالی، جرالدین ویسواناتان و بینی فلدشتاین در این فیلم با رتبه R بازی می‌کنند، که داستان دو دوست را دنبال می‌کند که یک سفر جاده‌ای بداهه به فلوریدا را آغاز می‌کنند، جایی که با چند جنایتکار درهم و برهم می‌روند.

«Drive-Away Dolls» به مبلغ 20 میلیون دلار خریداری شد. Focus Features که فیلم جنایات عجیب و غریب را با عنوان Working Title تولید کرد، تصمیم گرفت به این فیلم عرضه بیشتری نسبت به اکران تخصصی متوسط ​​بدهد. فیلم‌های مستقل اغلب در تعداد کمی از سالن‌ها نمایش داده می‌شوند تا پیش از گسترش در سراسر کشور، تبلیغات شفاهی داشته باشند. در این مورد، استودیوها می‌گویند که ردپای بزرگ‌تری از این پرش می‌خواستند زیرا رقابت زیادی در بازار وجود ندارد. برخی دیگر مخالفت می‌کنند که عرضه پلتفرم به فیلمی که چنین نقدهای منفی دریافت می‌کند کمکی نمی‌کند.

مطب پیشنهادی :
پرستوگلستانی:با هیچ آقایی نبایدخندید،چون بی‌جنبه اند

«مادام وب» نتوانست بر استقبال وحشتناک خود غلبه کند و به رتبه چهارم سقوط کرد. 6 میلیون دلار از 4103 سینما جمع آوری کرد که کاهش شدید 61 درصدی نسبت به نمایش اولیه خود داشت. اسپین آف «مرد عنکبوتی» سونی، با بازی داکوتا جانسون به عنوان یک امدادگر با توانایی های روانی، 80 میلیون دلار هزینه داشت و تا به امروز 35 میلیون دلار درآمد داشته است. پس از فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری «آرگیل» متیو وان، که تنها ۸۶ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشته است، این دومین اشتباه بزرگ در سال خواهد بود.

انیمیشن کمدی یونیورسال و ایلومینیشن با نام «مهاجرت» با 3 میلیون دلار از 2434 سالن در دهمین آخر هفته اکران خود در رده پنجم قرار گرفت. این فیلم خانوادگی تا به امروز ۱۲۰ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و ۲۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

به طور کلی، باکس آفیس آخر هفته باکس آفیس ضعیفی بوده است و درآمد آن نسبت به سال 2023 تقریباً 18 درصد کاهش یافته است. بنابراین، صاحبان سالن های سینما مشتاقانه منتظر دنباله پر بودجه دنیس ویلنوو “Dune: Part Two” هستند که در 1 مارس فرود می آید و انتظار می رود اکران شود. یک تکان باکس آفیس بسیار مورد نیاز

پل درگارابدیان، تحلیلگر ارشد Comscore می گوید: «این صنعت صبورانه منتظر بیش از هشت آخر هفته طولانی بود تا در نهایت به اولین فیلم پرفروش سال 2024 برسد. “الان فقط یک هفته دیگر است.”


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست