بدون دیدگاه

پدر تیلور سوئیفت پس از حمله به پاپاراتزی تحت بازجویی قرار گرفت

تیم تیلور سویفت به ادعاهایی مبنی بر اینکه پدرش اسکات سوئیفت به یک مرد 51 ساله تعرض کرده است، پاسخ داده است.

پس از اینکه گزارش ها ادعا کردند اسکات به عکاسی که به دنبال نزدیک شدن به سوئیفت بود، حمله کرد، نماینده خواننده پاپ به رولینگ استون گفت که در زمان حادثه ادعایی، دو نفر به سمت سوئیفت حرکت کرده بودند و یکی از کارکنان او را تهدید کردند.

این سخنگوی به نشریه گفت: «دو نفر به شدت به سمت تیلور پیش می‌رفتند، پرسنل امنیتی او را می‌گرفتند و تهدید می‌کردند که یک کارمند زن را به داخل آب می‌اندازند».

نیروی پلیس نیو ساوت ولز هنوز دخالت اسکات را تایید نکرده است، اما یکی از نمایندگان این واحد گفت تنوع یک مرد 71 ساله در ساعت 2:30 بامداد به مردی 51 ساله در اسکله بی طرف سیدنی حمله کرد اسکات 71 ساله است و دیلی میل اولین کسی بود که این مرد 51 ساله را به عنوان عکاس بن شناسایی کرد. مک دونالد نیازی به کمک پزشکی نبود اما پلیس می گوید مرد جوان این حادثه را گزارش کرده است.

TMZ همچنین ویدیویی از مردی شبیه اسکات منتشر کرد که در کنار اسکله با زنی که به نظر سوئیفت است راه می‌رفت. وقتی یک عکاس شروع به عکس‌برداری می‌کند، یکی دیگر از اعضای تیم سوئیفت با یک چتر جلوی دوربین را می‌گیرد و مردان کلمات نامفهومی را با هم رد و بدل می‌کنند (اگرچه به نظر می‌رسد کسی در حال تکرار «من نبودم») با لحن‌های تهاجمی است.

سوئیفت چندین نمایش را در شهر برای “تور دوره ای” خود اجرا می کند و به تازگی هفتمین قرار استرالیایی خود را در سیدنی به پایان رسانده است. در این برنامه ستارگان کیتی پری و ریتا اورا به همراه دوست پسر سوئیفت و قهرمان سوپربول تراویس کلس حضور داشتند.

مطب پیشنهادی :
رامبد جوان مجوز ساخت «سال نو» را گرفت

Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست