بدون دیدگاه

دوناتلا ورساچه در آسانسور گیر می کند، میزبان رویداد LGBT است

در مورد یک اورژانس مد صحبت کنید.

دوناتلا ورساچه جمعه شب در آسانسوری در مرکز دگرباشان جنسی لس آنجلس گیر افتاد تا به همراه دواین وید میزبان رویدادی برای این سازمان باشد.

کارکنان این مرکز بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفتند، اما منابع می گویند که حراست این طراح مد به مسائل رسیدگی کرده است. یکی از تماشاچیان گفت: «یکی از محافظان او درها را باز کرد.

خوشبختانه این اتفاق ناگوار مانع از ادامه این رویداد نشد.

نه تنها اعلام شد که ورساچه 50000 دلار به این مرکز کمک کرده است، بلکه او به عنوان اولین سفیر جهانی این مرکز نیز معرفی شد.

ورساچه پس از معرفی توسط وید گفت: «احساس افتخار دارم که امشب اینجا هستم. فکر می کردم هرگز به این پشت بام نمی رسم. اما حضور در اینجا باعث افتخار است. اما لطفا، کمک مالی کنید و رای دهید.»

وید همچنین اعلام کرد که خانواده‌اش – همسر گابریل یونیون و دخترش زایا وید در این مهمانی به او پیوستند – 50000 دلار اهدا کردند. چند دقیقه بعد، مدیر عامل Tinder، Faye Iosotaluno فاش کرد که اپلیکیشن دوستیابی نیز 50000 دلار به این مرکز می‌دهد.

وید در اظهارات قبلی خود گفت: «ما در کنار دخترمان هستیم. ما در کنار جامعه خود ایستاده ایم. با صدای بلند صحبت می کنیم. ما با افتخار صحبت می کنیم. و ما رهبری می‌کنیم و چیزی که با آن رهبری می‌کنیم این است که با عشق رهبری می‌کنیم… امروز همه اینجا هستند، من فکر می‌کنم همه ما یک چیز مشترک داریم و یک چیز مشترک ما این است که همه ما می‌خواهیم پذیرفته شویم. همه ما خواهان پذیرش هستیم.»

او ادامه داد: «این موضوع برای ماست. به همین دلیل است که صدای ما بلند خواهد بود تا مطمئن شویم که این جامعه، جامعه ما، همچنان پذیرفته می‌شود، مهم نیست که چند بار تلاش می‌کنند روی ما خاک پرتاب کنند یا مانع از ادامه رشد ما شوند.»

زایا وید در سال 2020 به عنوان ترنسجندر ظاهر شد. مدتی بعد، پدرش در حین صحبت کردن با سایر والدین توصیه هایی را برای تربیت فرزند ترنس ارائه داد. تنوع در مت گالا “[Think of] ستاره سابق میامی هیت گفت: لحظه ای که در بیمارستان بودی و دخترت را گرفتی و به دخترت نگاه کردی. «همه چیزهایی که از ذهن شما گذشت و همه احساساتی که از ذهن شما گذشت. و چقدر عشق در آن لحظه قلب شما را پر می کند. اجازه نده که هیچ وقت تو را رها کند، مهم نیست که چه باشد.»

همچنین بیلی آیچنر، کتی گریفین، دیلان مولوانی، ریون-سیمونه، سیمون و والنتینا ستاره‌های «RuPaul's Drag Race» و ستاره «چشم کوئیر»، کارامو براون، در رویداد مرکز جمعه شب دیده شدند.


Source link

مطب پیشنهادی :
IATSE پیشنهادهای بازنشستگی و بهداشتی را با شروع چانه زنی ارائه می دهد
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست