بدون دیدگاه

برندگان فیلم کارتونی، چهار مورد

Eurozoom مستقر در پاریس – لباس مستقلی که اخیراً از “Suzume”، “Four Souls of Coyote” و “Fox and Hare Save the Forest” در میان دیگران حمایت کرده است – در فیلم کارتونی که اخیراً بسته شده است، به عنوان توزیع کننده سال انتخاب شد. از 5 تا 7 مارس در بوردو برگزار شد. جرمی پرین کارگردان «مارس اکسپرس» و استودیوی «Mavka, The Forest Song» Animagrad برندگان را تکمیل کردند و مدعی افتخارات مربوط به کارگردان و تهیه‌کننده سال شدند.

همه چهره‌های آشنا در بزرگ‌ترین انجمن انیمیشن و تولید مشترک اروپا هستند. “Mavka، آهنگ جنگل” در سال 2017 به صورت مفهومی ارائه شد و سال بعد به عنوان یک عنوان در حال توسعه بازگشت، در حالی که “مارس اکسپرس” در سال 2019 ارائه شد، به عنوان یک کار در دست اجرا در سال 2022 به نمایش درآمد و سپس آخرین بار به عنوان یک فیلم در حال ساخت به نمایش درآمد. سال قبل از اینکه کارگردان در این آخرین نسخه مدعی تمجید شود. و بنابراین، با توجه به وفاداری فیلم کارتونی به پروژه‌هایی که توسط این برنامه انجام شده و تغذیه می‌شوند، می‌توان انتظار داشت که تیم برنده جایزه توسعه همکاری Eurimages پشت «Pesta» در نسخه‌های بعدی دیده شود.

مسائل نامزدی

«پستا» به کارگردانی Hanne Berkaak و تهیه‌کنندگی میکروفیلم در کنار Xilam و Knudsen Pictures، پیش از این به عنوان یکی از عناوین موفقیت‌آمیز امسال پس از ارائه‌ای که بر گسترش و نوآوری در جبهه توسعه روایت تأکید داشت، ظاهر شد.

فیلمسازان برای به اصطلاح «ترسناک عامیانه عاشقانه» خود که در طول مرگ سیاه اتفاق می‌افتند، یک بیننده هدف ترکیبی را تصور می‌کردند – دختری نوجوان با سلیقه‌ها و علایق فوق‌العاده خاص – و سپس به بیرون رفتند تا با کاربران رسانه‌های اجتماعی که متناسب با آن شرایط خاص بودند درگیر شوند. با استخراج از تجزیه و تحلیل کمی و کیفی، تیم می‌تواند یک داستان عاشقانه قدیمی را برای انتظارات مدرن طراحی کند – پیدا کردن نکات تاکیدی روایی و موضوعی که برای طنین‌اندازی طراحی شده‌اند. تیم «پستا» پس از استقبال خوب خود، می‌دانست که زمانی که انبوه داوطلبان دانشجوی فیلم کارتونی بیشترین تمجید را از همه ارائه کردند، بازی آنها نتیجه داد.

“دام فرادیک”
فیلم کارتونی

چه کسی در اتاق است

مطب پیشنهادی :
گاندو / مشاور رئیس جمهوری واکنش نشان داد

در حالی که نسخه امسال فقط بیش از 30 خریدار جدید را استقبال کرد، تعداد کلی حضور کم و بیش در حول و حوش اعداد پیش از همه گیری کاهش یافته است. او در کنفرانس مطبوعاتی پایانی توضیح داد که آنیک میس، مدیر کل، این را دوست دارد. به‌جای ترسیم رشد تصاعدی، فیلم کارتون می‌خواست «افراد مناسب» را در اتاق‌های مناسب قرار دهد و رویداد را در مقیاس انسانی نگه دارد تا ارتباط انسانی را تقویت کند. اکثر تولیدات پرتغالی “Dom Fradique” از این مقیاس صمیمی‌تر بهره بردند، زیرا لوئیس کوریا تهیه‌کننده و کارگردان خوزه کاوالهیرو پروژه‌ای را با سال‌ها توسعه بصری به یک کنفرانس دو روزه طوفانی آوردند و با علاقه فوری (و در واقع رقابتی) کنار رفتند. از شرکت های فروش بین المللی و توزیع کنندگان.

Buzz باعث وزوز می شود

تولید مشترک چک/اسلواکی «رزا و دارا و ماجراجویی بزرگ تابستانی آنها» و بلژیک/سوئیس «روکسل و دزدان دریایی» بیشترین علاقه خریداران را به خود جلب کردند و در اتاق‌هایی نمایش داده شدند که خریداران بیش از 60 درصد از شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دادند. دیگر عناوین پر سر و صدا شامل «لوسی گمشده» Xilam، «رز و مارموت‌ها» از کارگردان آلن اوگتو، «سنگ» از استودیو کومادولی و کارگردانان یواخیم هریسه و ماریون بولو، و «درون وحشی» از پاتریک ایمبرت و فولیواری بودند. . در همین حال، پروژه‌هایی مانند «دوی کوچک» از Piccolo Pictures و «Ogresse» از Miyu نه تنها مردم را وادار به صحبت (و آواز خواندن و ضربه زدن به انگشتان پا) کردند، همانطور که در ارائه اخیر انجام شد، که با یک کنسرت بداهه به رهبری سازنده به پایان رسید. و Cécile McLorin Salvant، یکی از کارگردانان، آنها همچنین به فعالیت بازار دامن زدند. هر دو به توزیع کنندگان فرانسوی پیش فروش شده اند و هر دو شراکت فروش قریب الوقوع دارند.

مطب پیشنهادی :
سمیر شاه، رئیس جدید بی‌بی‌سی می‌گوید که از "استقلال" آن محافظت خواهد کرد.

دو پانزده هفته از این رو

Julien Rejl، مدیر هنری Fortnight Directors در طول مدت حضورش در بوردو مشغول بود و جلساتی را برگزار می کرد و به شدت دیده می شد. مشارکت او با درجه ای از نمادگرایی همراه بود، زیرا این اولین باری بود که یک فرستاده کن این سفر را انجام داد، اگرچه تعداد انگشت شماری از 55 پروژه ارائه شده در سال جاری برای ماه می آماده نخواهد بود. اما رجل آنجا بود تا روابط خود را با بخش انیمیشن تعمیق بخشد و روشن کند که کارهای جسورانه همیشه مسیری در کروازت خواهند داشت. در واقع، دو هفته کارگردانان اخیراً الکس دودوک دی ویت را به عنوان مشاور انیمیشن معرفی کرده است، در حالی که تیم برنامه‌نویسی بین 15 تا 20 انیمیشن ارسالی را قبل از اعلام انتخاب کامل خود در دو هفته بعد نمایش می‌دهد.

Amel Lacombe (Eurozoom) – Valérie Yendt (Gebeka Films) و Marc Jousset (Je Suis Bien Content) به نمایندگی از Jérémie Périn – Iryna Kostyuk و Anna Eliseeva (Animagrad – FILM.UA Group)
فیلم کارتونی


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست