بدون دیدگاه

اما استون و یورگوس لانتیموس دوباره متحد می شوند

یورگوس لانتیموس کارگردان نامزد اسکار و اما استون برنده جایزه بهترین بازیگر زن از هم‌اکنون فیلم بعدی خود را آماده نمایش کرده‌اند. سرچ لایت تریلر فیلم جدید لانتیموس به نام «انواع مهربانی» را منتشر کرد که قرار است در ۲۱ ژوئن اکران شود.

بقیه بازیگران شامل ویلم دفو و مارگارت کوالی هستند که هر دو در «بیچارگان» حضور داشتند، علاوه بر هونگ چاو، جو آلوین، مامودو آتی و هانتر شفر. آلوین قبلاً با استون و لانتیموس در فیلم دوره 2018 “The Favourite” کار کرده بود.

لانتیموس در کنار افتیمیس فیلیپو که پیش از این در فیلم‌های «خرچنگ»، «کشتن گوزن مقدس» و «دندان سگ» با او همکاری داشت، فیلمنامه «انواع مهربانی» را نوشت.

بر اساس خلاصه رسمی آن، “انواع مهربانی” یک “افسانه سه گانه است که مردی بدون انتخاب را دنبال می کند که سعی می کند کنترل زندگی خود را به دست بگیرد. پلیسی که نگران است همسرش که در دریا مفقود شده است، بازگشته است و به نظر می رسد فرد دیگری است. و زنی مصمم است که شخص خاصی را با توانایی های ویژه بیابد که قرار است به یک رهبر معنوی شگفت انگیز تبدیل شود.

«انواع مهربانی» به دنبال موفقیت «بیچاره‌ها» است که برنده چهار جایزه اسکار شد. استون در نقش بلا باکستر، زنی دوران ویکتوریا که خودکشی کرد و با مغز نوزاد متولد نشده اش به زندگی بازگردانده شد، بازی کرد. این فیلم دوره فوق‌العاده که بسیاری از کشورها را طی می‌کند و مضامین خودمختاری زنانه را بررسی می‌کند، برنده جایزه اسکار برای بهترین طراحی تولید، طراحی لباس و آرایش مو و بهترین بازیگر زن شد. این فیلم در مجموع نامزد 11 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد.

مطب پیشنهادی :
بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال ایرانی حوالی پاییز

اولین همکاری بلند استون و لانتیموس «The Favourite» در قرن هجدهم در انگلستان اتفاق افتاد و استون و ریچل وایز در نقش پسرعموهایی که برای جلب توجه ملکه آن (اولیویا کولمن) با هم رقابت می‌کردند. این فیلم 10 نامزدی اسکار را دریافت کرد. از دیگر همکاری‌های استون و لانتیموس می‌توان به فیلم کوتاه صامت «Bleat» محصول ۲۰۲۲ اشاره کرد. “انواع مهربانی” در اواخر سال 2022 در نیواورلئان فیلمبرداری شد.

تریلر زیر را تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=8fYtuE_ZJ4E


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست