بدون دیدگاه

هیت رژه مجری MSNBC به رونا مک دانیل استخدام شد در اخبار NBC

یک صف طولانی از محبوب ترین مجریان MSNBC روز دوشنبه را به دعوت خواهر و برادر شرکتی این شبکه، NBC News، برای استخدام رونا مک دانیل، رئیس سابق کمیته ملی جمهوری خواه، در نمایش خیره کننده ای از شکاف های داخلی که بر روی صفحه تلویزیون آشکار شد، گذراندند.

ریچل مدو دوشنبه شب در MSNBC به عنوان بخشی از یک مونولوگ نیم ساعته بدون تبلیغات که سیاست سابق را به عنوان یکی از صفوف فاشیست ها و غاصبان احتمالی که تلاش کرده اند، گفت که استخدام مک دانیل به عنوان یک مشارکت کننده “غیرقابل توضیح است”. روند سیاسی آمریکا را در دست بگیرد. مک دانیل، که در دوران ریاست RNC به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در تلاش هایش برای باطل کردن انتخابات ریاست جمهوری 2020 کمک کرد، گفت مادو، “بخشی از یک پروژه در حال انجام برای خلاص شدن از شر سیستم حکومتی ما است.”

NBC News اواخر هفته گذشته هنگامی که فاش کرد مک دانیل را به عنوان یک مشارکت کننده سیاسی استخدام کرده است، هک شد. در عرض چند روز، کارکنان برجسته NBC News و MSNBC از تصمیم خود عقب نشینی کردند و متهم کردند که تلاش های مک دانیل برای کمک به ترامپ و تحقیر روزنامه نگاران او را برای خدمت در یک موقعیت حقوقی در یک سازمان روزنامه نگاری ناتوان کرده است.

به گفته افرادی که با عملکرد بخش خبری آشنا هستند، خشم روی صفحه باعث می‌شود که دوران تصدی مک دانیل در NBC غیرقابل دفاع باشد، زیرا اکثر آنها به سختی فکر می‌کنند که چه تهیه‌کننده یا برنامه‌ای می‌خواهد او همچنان ظاهر شود. در داخل، برخی از کارکنان از اینکه سزار کوند، رئیس گروه خبری NBCUniversal، یا ربکا بلومنشتاین، رئیس جمع‌آوری اخبار در NBC News، مسیر مک‌دانیل را تغییر نداده‌اند، متعجب هستند.

مطب پیشنهادی :
ساخت سریال «شهید حججی» منتفی شد

NBC News شامگاه دوشنبه از اظهار نظر خودداری کرد.

اظهارات مدو پس از آن بیان شد که بخش‌های دیگری در برنامه MSNBC در روز دوشنبه توسط جو اسکاربرو و میکا برژینسکی از “Morning Joe” ارائه شد. نیکول والاس در «مهلت: کاخ سفید»؛ جوی رید در «The ReidOut» و جنیفر ساکی در «Inside». از میان این گروه، تنها پساکی نظرات نسبتاً مختصری را ارائه کرد و به بینندگان گفت که اگرچه ممکن است او و مک‌دانیل هر دو پیشینه‌ای به عنوان عامل سیاسی داشته باشند، اما نمی‌توانند در تلاش‌های خود در یک سازمان خبری متفاوت باشند. ساکی گفت مک دانیل “ما را در بحث سیاسی به چیزی نزدیک نمی کند.”

والاس و رید، به نوبه خود، مهمانانی، از جمله چارلی سایکس، محقق حقوقی دانشگاه ییل و مفسر محافظه‌کار، را دعوت کردند تا تصمیم به پخش مک دانیل به عنوان یک مشارکت‌کننده پولی را زیر سوال ببرند.

اما این خشم در NBC News آغاز شد. چاک تاد، مجری سابق «Meet The Press»، با گفتن به مجری فعلی کریستن ولکر روی آنتن، این اتهام را رهبری کرد که مدیران NBC News «بابت اینکه شما را در این موقعیت قرار دادند، یک عذرخواهی به شما بدهکار هستند». او افزود: «دلیلی وجود دارد که بسیاری از روزنامه‌نگاران در NBC News از این موضوع ناراحت هستند، زیرا بسیاری از معاملات حرفه‌ای ما در طول شش سال گذشته با آتش‌سوزی و ترور شخصیت‌ها مواجه شده‌اند.» او پیشنهاد کرد که معامله مشارکت کننده مک دانیل در ازای «دسترسی» انجام شده است.

MSNBC در اوایل با گزارش های مربوط به قرارداد مک دانیل تحریک شد، با این خبر که او در سراسر پورتفولیوی NBC News ظاهر خواهد شد. به گفته افراد آشنا، راشیدا جونز، رئیس MSNBC، اخبار ناآرامی را در میان مجریان و کارکنان شبکه دریافت کرد و پس از گوش دادن به بسیاری از مهمانی ها، به کارمندان گفت که هیچ اجباری برای مک دانیل برای حضور یا عدم حضور در هیچ برنامه ای وجود ندارد. .

مطب پیشنهادی :
«این فیلمی درباره بلک کیز است» به بررسی پویایی گروه می پردازد

در حالی که استخدام مک دانیل توسط کری بودوف براون، معاون ارشد NBC News که بر پوشش سیاسی و “ملاقات با مطبوعات” نظارت دارد، اعلام شد، این پیمان توسط همه رهبران ارشد NBC News امضا شد. و با این حال، برخی ممکن است به اندازه یک رئیس خبر به برق متصل نشده باشند. تحت کند، عملیات خبری NBCUniversal به بخش‌های زیادی تقسیم شده است – یکی به «امروز»، دیگری به «اخبار شبانه NBC» و پخش جریانی. سوم به «Dateline»، «Meet The Press» و سازمان کارکنان و جمع آوری اخبار. MSNBC و CNBC به عنوان بخش های جداگانه توسط افراد دیگر اداره می شوند. همه به Conde گزارش می دهند، اما نتیجه این است که بسیاری از برنامه های برتر NBC News دیگر مانند سال های گذشته تحت مدیریت یک رئیس NBC News کار نمی کنند.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست