بدون دیدگاه

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال ایرانی حوالی پاییز

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال ایرانی حوالی پاییز

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال ایرانی حوالی پاییز

آن ماری سلامه (Anne-Marie Salame) بازیگر زن لبنانی سریال «حوالی پائیز» است که چهره ای شناخته شده در کشور لبنان است . وی در سریال «حوالی پائیز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی، در نقش “ساره”، یک دختر عرب سعودی بازی می کند.  آن ماری در فاریا( فاریا یک روستای لبنانی از روستاهای منطقه کسروان در استان جبل لبنان است.) متولد شد. او در مدرسه مهران منصور د بول ایلتون تحصیل کرده و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. و سپس او مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی را دریافت کرده است.

وضعیت ازدواج آن ماری سلامه

تا به امروز خبری مبنی بر ازدواج آن ماری سلامه در هیچ یک از سایت های خبری لبنان منتشر نشده است و به نظر آن ماری سلامه مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

حضور آن ماری سلامه در فیلم و سریال های ایرانی

آن ماری سلامه تاکنون در فیلم ایرانی آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی و سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی بازی کرده است. از آن ماری سلامه نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم آوازهای سرزمین من و همکاریش با عباس رافعی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است.

نقش آن ماری سلامه در سریال ایرانی حوالی پاییز

آن ماری سلامه نقش ساره یوسف را در سریال حوالی پاییز ایفا نموده است. ساره دختر جوانی است که پس از سال ها از عربستان به ایران بازگشته است و مهران عاشق او می شود و اتفاقاتی رخ می دهد.

مطب پیشنهادی :
حضور یک زوج دیگر در تلویزیون حاشیه‌ساز شد

این سریال ملودرامی عاشقانه به نویسندگی حسین نمازی و براساس طرحی از معصومه بیات است که داستان عاشقی نامتعارف جوانی ایرانی («مهران» با بازی حسین مهری) به دختری عرب («ساره» با بازی بازیگر لبنانی آن ماری سلامه) را روایت می‌کند.

آن ماری سلامه تنها بازیکر لبنانی سریال حوالی پاییز می باشد سریال حوالی پاییز پس از اتمام سریال دلدادگان روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. او در سریال حوالی پاییز با لیلا اوتادی ، حسین مهری و مونا کرمی همبازی شده است.

عکس های آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز

مصاحبه کوتاه با آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال ایرانی حوالی پاییز

«آن ماری سلامه» بازیگر مسیحی سریال ایرانی “حوالی پاییز” از سختی ها و لذت کار در ایران می‌گوید:
سینمای ایران برای خیلی ها یک آرزوست/ بازیگری در ایران را حتما تکرار خواهم کرد
«آن ماری سلامه» بازیگر لبنانی چهره‌ای شناخته شده در کشور لبنان است که در سریال «حوالی پائیز» نقش یک دختر عرب سعودی را بازی می کند

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست