بدون دیدگاه

شارون استون می‌گوید رابرت ایوانز او را تحت فشار قرار داده تا با «اسلیور» کاستار رابطه جنسی داشته باشد

شارون استون در آخرین قسمت از “پادکست لویی تروکس” گفت که رابرت ایوانز تهیه کننده به او توصیه کرده است که با بیلی بالدوین همبازی خود رابطه جنسی داشته باشد تا فیلم آنها “Sliver” را نجات دهد. فیلم هیجان انگیز کارگردان فیلیپ نویس در سال 1993 با بازی استون در نقش یک ویراستار کتاب که به یک ساختمان آپارتمانی منحصر به فرد در شهر نیویورک نقل مکان می کند و متوجه می شود ساکنان آن اسرار تاریکی را در خود دارند. گفته می‌شود که ایوانز می‌خواست استون و بالدوین «شیمی روی صفحه» بهتری داشته باشند، زیرا «فیلم را نجات می‌داد».

استون در مورد ملاقاتی با ایوانز به یاد آورد: «او با عینک آفتابی دور دفترش می دود و به من توضیح می دهد که با آوا گاردنر خوابیده و من باید با بیلی بالدوین بخوابم، زیرا اگر با بیلی بالدوین بخوابم، عملکرد بیلی بالدوین بهتر می شود. و ما به بیلی برای بهتر شدن در فیلم نیاز داشتیم زیرا مشکل همین بود. اگر می‌توانستم با بیلی بخوابم، شیمی را روی پرده نمایش می‌دادیم، و اگر فقط با او رابطه جنسی داشتم، فیلم را نجات می‌دادم.»

استون در مورد دیدگاه ادعایی ایوانز ادامه داد: “مشکل واقعی در فیلم من بودم، زیرا من خیلی گیر افتاده بودم و مانند یک بازیگر واقعی نبودم که بتواند او را لعنت کند و همه چیز را به روال خود بازگرداند.” “مشکل واقعی این بود که من آنقدر سفت بودم.”

تنوع برای اظهار نظر با نماینده بیلی بالدوین تماس گرفته است.

استون در آن زمان از موفقیت پرفروش فیلم “Basic Instinct” خارج می شد و به یاد آورد: “من مجبور نبودم مایکل داگلاس را لعنت کنم. مایکل می‌توانست سر کار بیاید و بداند که چگونه آن علامت‌ها را بزند، آن خط را انجام دهد، تمرین کند و ظاهر شود. اکنون ناگهان در تجارت “باید مردم را به لعنت بفرستم” هستم.”

مطب پیشنهادی :
بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال ایرانی حوالی پاییز

ایوانز در سال 2019 در سن 89 سالگی درگذشت. «Sliver» با 116 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی موفق شد. ایوانز در دوران هالیوود جدید به عنوان رئیس پارامونت پیکچرز از سال 1967 تا 1974 نام خود را بر سر زبان ها انداخت. او تهیه کننده فیلم های نمادینی مانند «بچه رزماری» (1968)، «داستان عشق» (1970) و «پدرخوانده» بود. ” (1972).

استون اولین بار در کتاب خاطرات خود در سال 2021 با عنوان «زیبایی دو بار زندگی کردن» درباره حادثه «اسلیور» نوشت، اگرچه در آن زمان نام ایوانز را ذکر نکرد.

حالا فکر می‌کنی اگر او را لعنت کنم، بازیگر خوبی می‌شود؟ استون در این کتاب نوشته است که هیچ‌کس در رختخواب آنقدر خوب نیست. «احساس می‌کردم که می‌توانستند یک بازیگر با استعداد استخدام کنند، کسی که بتواند صحنه‌ای را ارائه دهد و جملات او را به خاطر بسپارد. من همچنین احساس کردم که آنها می توانند او را لعنت کنند و من را کنار بگذارند. این وظیفه من بود که بازیگری کنم و این را گفتم. این پاسخ مردمی نبود. من را سخت می دانستند.»

سال گذشته در پادکست کلی ریپا با عنوان Let's Talk Off Camera، استون فاش کرد که توسط یکی از مدیران سابق سونی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است که گفته می شود وقتی او برای یک جلسه عمومی در دهه 1980 به دفتر او رفت، آلت تناسلی خود را در معرض دید او قرار داد.

“من به دفتر او رفتم، می دانید، در دهه هشتاد بود، بنابراین مبل اساساً روی زمین بود، می دانید؟” استون به ریپا گفت. این کاناپه‌های غول‌پیکر بسیار کم ارتفاع بود و زانوهایم دور گردنم بودند و البته، به هر حال من خیلی قد بلند هستم، بنابراین به نظر می‌رسد که همه پاها روی کاناپه نشسته‌اند، و او در اطراف دفتر قدم می‌زند و دارد کارها را انجام می‌دهد. دقیقاً همان چیزی.»

مطب پیشنهادی :
ماجرای فشارهای دولت به شبکه 3 برای سانسور سریال «گاندو»/ عکس

استون گفت که رئیس سونی به او گفته است: “اوه، این درست است که آنها در مورد شما می گویند و شما زیباترین هستید. ما دهه هاست که کسی مثل شما را ندیده ایم. همه در مورد شما صحبت می کنند و به شما نگاه می کنند. تو خوش بیان ترینی تو خیلی باهوش و زیبا هستی و این موها.»

استون اضافه کرد: «سپس او درست جلوی من راه می‌رفت و گفت: «اما اول…» و آلت تناسلی‌اش را درست در صورت من بیرون آورد. عصبی هستم، چون اساساً آدم بسیار حبابی هستم، شروع به خندیدن کردم. همزمان شروع به خندیدن و گریه کردم و چون هیستریک شده بودم نمی توانستم جلویش را بگیرم. من نمی توانستم متوقف شوم، بنابراین او نمی دانست باید چه کار کند. بنابراین، البته، آن را کنار گذاشت و از این در پشت میزش رفت، که من فکر کردم او رفت، بنابراین نمی دانستم باید چه کار کنم. من فقط هیستریک نشسته بودم و بالاخره منشی او آمد و مرا بیرون برد، درست است؟ این آخرین تجربه از بسیاری از تجربه‌های عجیب و غریب در حرفه من نبود.»

استون در “پادکست لویی تروکس” گفت که او اغلب مجبور بوده است با مردان سوء استفاده کننده در قدرت، از جمله هاروی واینستین “خوک” برخورد کند.

استون گفت: «او مطمئناً وقتی با من عصبانی بود مرا به آن طرف اتاق پرت می کرد زیرا من کاری را که او می خواست انجام نمی دادم.

مصاحبه کامل با استون در “پادکست لویی تروکس” را اینجا بشنوید.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست