بدون دیدگاه

آموزش MHFA برای افسران اصلاح و تربیت ممکن است حمایت از سلامت روان را در زندان ها تقویت کند


به گفته محققان Rutgers Health، آموزش افسران اصلاحی در زمینه کمک های اولیه سلامت روان (MHFA) برای بزرگسالان، یک برنامه آموزش ملی 7.5 ساعته از شورای ملی سلامت روان، ممکن است به آنها کمک کند تا مهارت های لازم برای شناسایی موثر علائم و نشانه های بیماری را به آنها ارائه دهند. پریشانی روانی و حمایت از افراد زندانی که با بحران سلامت روان روبرو هستند.

محققان به سرپرستی پاملا والرا، استادیار دپارتمان بهداشت عمومی شهری-جهانی در دانشکده بهداشت عمومی راتگرز، با شورای ملی سلامت روانی برای توسعه این مطالعه مقدماتی همکاری کردند. خدمات روانشناسیارزیابی دانش و نگرش سلامت روان افسران قبل و بعد از گذراندن دوره آموزش از راه دور.

افسران اصلاح و تربیت به عنوان اولین پاسخ دهندگان خدمت می کنند و به صورت شبانه روزی در سه شیفت کار می کنند. آنها اغلب نقطه تماس اولیه برای افرادی هستند که در محیط های عدالت کیفری دچار پریشانی سلامت روان، روان پریشی و سوء مصرف مواد می شوند. علیرغم این نقش حیاتی، افسران اصلاح و تربیت معمولاً حداقل آموزش بهداشت روانی را دریافت می کنند.


پاملا والرا، استادیار، گروه بهداشت عمومی شهری-جهانی، دانشکده بهداشت عمومی راتگرز

بر اساس گزارش اداره خدمات بهداشت روانی سوء مصرف مواد (SAMHSA)، تخمین زده می شود که بیش از نیمی از افرادی که در زندان هستند، دارای اختلال سلامت روان هستند. بنابراین لزوم آموزش افسران اصلاح و تربیت در زمینه بهداشت روان مشهود است. در حالی که تیم‌های مداخله در بحران – که ابتدا برای افسران پلیس برای مدیریت بحران‌های سلامت روان در جامعه طراحی شده بودند – برای محیط‌های اصلاحی تطبیق داده شده‌اند، محققان گفتند که شواهد اثربخشی آنها محدود است و نتایج متفاوتی به همراه دارد.

مطب پیشنهادی :
لیفت با نخ

با این حال، آموزش MHFA توسط مداخلات مبتنی بر شواهد پشتیبانی می شود و موفقیت در افزایش سواد سلامت روان کارآموزان و ظرفیت آنها برای شناسایی، درک و پاسخ به بحران های سلامت روان را نشان داده است.

والرا گفت: “این مطالعه اولین مطالعه در نوع خود است که کمک های اولیه بهداشت روان را در یک محیط اصلاحی اجرا می کند.” با این حال، کمک های اولیه بهداشت روان باید به طور خاص برای متخصصان اصلاح و تربیت طراحی شود تا آنها را با توانایی شناسایی علائم و نشانه های چالش های سلامت روان در میان افرادی که در زندان، زندان یا بازداشتگاه محبوس هستند، تجهیز کنند تا به طور مناسب افراد را به عدالت فوری ارجاع دهند. خدمات مرتبط.”

محققان با استفاده از یک رویکرد ترکیبی، 30 افسر اصلاحی را که در یک مرکز زندان ایالتی با حداکثر امنیت شمال شرقی کار می کردند، برای مطالعه مداخله ای MHFA به کار گرفتند. با توجه به همه گیری COVID-19، آموزش از راه دور از طریق Zoom انجام شد.

از این شرکت‌کنندگان، 27 نفر مطالعه را که شامل بررسی‌های پیش و پس از نظرسنجی همراه با ارزیابی بعدی بود، تکمیل کردند – و 9 افسر اصلاح و تربیت در یک جلسه گروه متمرکز شرکت کردند.

به گفته محققان، یافته‌های قبل و بعد از آزمون نشان می‌دهد که آموزش MHFA توانایی شرکت‌کنندگان را برای تمایز بین تظاهرات سلامت روان، مصرف مواد و چالش‌های رفتاری بهبود می‌بخشد. آنها بر تأثیر مثبت آموزش MHFA بر نگرش افسران اصلاح و تربیت نسبت به ارجاع افراد زندانی به متخصصان بهداشت روان تأکید کردند.

مطب پیشنهادی :
غلات باستانی نویدبخش دیابت نوع 2 هستند

در 12 هفته پس از مداخله، شرکت کنندگان خود گزارش دادند که افراد زندانی را که علائم پریشانی روانی را تجربه می کردند، ارجاع می دادند. با این حال، به گفته محققان، هنگامی که افسران اصلاح و تربیت MHFA ارائه می دهند، نیاز به تقویت فرآیند ارجاع سلامت روان برای افراد زندانی وجود دارد.

یکی از افسران اصلاح و تربیت با تأمل در تجربه خود از آموزش از راه دور MHFA خاطرنشان کرد: “ما باید آموزش های بهداشت روانی بسیار بیشتری دریافت کنیم. ما واقعا به آن نیاز داریم زیرا آموزش فعلی ما این جنبه را پوشش نمی دهد. من معتقدم همه باید به این دوره دسترسی داشته باشند. این به من این امکان را داد که درونگراتر شوم، آنچه را که نادیده گرفته ام شناسایی کنم، و راهنمایی های بیشتر در مورد ارتباط موثر با افراد زندانی مفید خواهد بود.

محققان بر اهمیت گسترش دامنه آموزش MHFA برای دربرگرفتن محیط‌های مختلف مانند زندان‌های شهرستان و بازداشتگاه‌ها تاکید کردند. والرا گفت که مداخلات آتی MHFA باید سلامت روانی را در تنظیمات اصلاحی بهبود بخشد.

نویسندگان این مطالعه محققانی از دانشکده بهداشت عمومی راتگرز، مؤسسه سلامت، سیاست مراقبت های بهداشتی و تحقیقات پیری راتگرز و همکاران مؤسساتی در واشنگتن دی سی هستند.

منبع:

مرجع مجله:

والرا، پی. و همکاران. (2024). آموزش کمک های اولیه بهداشت روانی از راه دور برای افسران اصلاح و تربیت: یک مطالعه آزمایشی. خدمات روانشناسی. doi.org/10.1037/ser0000860.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست