بدون دیدگاه

مناظره پایانی «ایکس فایلز» درباره بارداری اسکالی توسط کریس کارتر دوباره برپا شد

زمانی که کریس کارتر، خالق سریال، بحث در مورد بارداری دانا اسکالی را دوباره شروع کرد، در پایان رویدادی در شهر نیویورک در جشن 30 سالگی «پرونده‌های ایکس»، میکروفون افتاد.

در اواخر «مبارزه من IV»، قسمت پایانی سریال در فصل 11، اسکالی (گیلیان اندرسون) به فاکس مولدر (دیوید دوکوونی) اطلاع می‌دهد که ویلیام (مایلز رابینز) پسر آنها نیست. اسکالی می‌گوید که او یک «آزمایش» بود، «ایده‌ای که در آزمایشگاه متولد شد». مولدر سعی می‌کند با این مکاشفه کنار بیاید و می‌گوید: «اگر پدر نباشم الان من چه هستم؟» اسکالی پاسخ می دهد: “تو یک پدر هستی.” وقتی مولدر می پرسد: «در مورد چی حرف می زنی؟» اسکالی دستش را روی شکم او می گذارد. مولدر می‌گوید: «این غیرممکن است» و اسکالی پاسخ می‌دهد: «می‌دانم، بیش از غیرممکن است.»

این افشاگری منجر به یک بحث خشمگین بین X-philes شد و کارتر در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر در سال 2018 گفت: “من تایید می کنم که فرزند آنهاست. اما من همچنین تایید خواهم کرد که اسکالی دارای DNA بیگانه است.

در این مراسم که در SVA Theatre برگزار شد، کارتر با بازیگر و کمدین جوئل مک‌هیل، که نقش تاد اومالی را در این نمایش بازی می‌کرد و خود یک ایکس‌فیل پرشور است، گفتگو کرد. در پایان پرسش و پاسخ، کارتر گفت: «ما چندین بار در برنامه درباره جاودانگی صحبت می‌کنیم. و به گونه ای در پایان سریال بازی کرد که بسیار مهم است. و همانطور که مطمئن هستم اکثر مردم می دانند، اسکالی در قسمت آخر بارداری خود را به مولدر اعتراف می کند یا به او می گوید. و این بسیار بحث برانگیز شد.»

مطب پیشنهادی :
SAG-AFTRA به اتهامات تحقیرآمیز «تولسا کینگ» پاسخ می دهد

جیلیان از دست من خیلی عصبانی شد. و مثل این است که من مطمئن نبودم چرا اینطور بود. اما من در واقع از این جنجال استقبال کردم و فکر کردم که این یک چیز خوب است. اما اگر بخواهید، به دنبال زایمان اسکالی با امیلی است [Scully’s daughter]و با ویلیام، و چرا کسی فکر می کند که این بارداری چیزی غیر از داستان علمی تخیلی است؟ این نمایش علمی تخیلی است که حاملگی در واقع در ابتدای اپیزود که حقیقت آشکار است چیز دیگری وجود دارد و این همان چیزی است که من در ذهن داشتم. بنابراین من فقط می‌خواهم به ثبت برسانم و بگویم، این لزوماً فرزند مولدر و اسکالی نیست.»

جشن «پرونده‌های ایکس» اولین نمایش «ایستگاه اکشن» بود، مجموعه‌ای از رویدادهای زنده که برای نمایش بهترین‌های فیلم، تلویزیون و هنر داستان‌سرایی تصویری طراحی شده بود که توسط جولیان آلکانترا و ران فوگلمن، تیم سازنده لندن اکشن سازماندهی شد. جشنواره. در طول این رویداد، به کارتر جایزه هدف متحرک جشنواره به دلیل سهم برجسته‌اش در داستان‌گویی بصری در طول دوران حرفه‌ای‌اش با ادای احترام ویدیویی غافلگیرکننده از همکاران کلیدی او، از جمله تهیه‌کنندگان «پرونده‌های ایکس»، هوارد گوردون، فرانک اسپاتنیتس و وینس گیلیگان اهدا شد.

علاوه بر این، لورن کرتیگر و کارلی بلیک، فیلمسازان، مستند در دست ساخت خود “X Fan Retrospective” را در این رویداد به نمایش گذاشتند.

کارتر سال گذشته گفت که راه‌اندازی مجدد «پرونده‌های ایکس» با رایان کوگلر در دست ساخت است.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست