بدون دیدگاه

آغوش مالک «ارباب حلقه‌ها» به سه نهاد جدا می‌شود

Embracer، مالک «ارباب حلقه‌ها» گروه را به سه شرکت بازی و سرگرمی تقسیم می‌کند: Asmodee Group، Coffee Stain & Friends و Middle-earth Enterprises & Friends.

Asmodee یک ناشر و توزیع کننده بازی های رومیزی با شبکه استودیویی و کاتالوگ IP است. Coffee Stain & Friends یک موجودیت بازی با تمرکز دوگانه بر روی بازی‌های Indie و A/AA Premium و رایگان برای رایانه شخصی/کنسول و موبایل است. Middle-earth Enterprises & Friends به خاطر توسعه و انتشار بازی های AAA برای رایانه شخصی و کنسول، و همچنین مدیریت IP های «ارباب حلقه ها» و «توم ریدر» شناخته شده است. AAA اصطلاحی است که برای طبقه بندی بازی های ویدیویی تولید یا توزیع شده توسط یک ناشر بزرگ استفاده می شود، که معمولاً بودجه توسعه و بازاریابی بالاتری نسبت به سایر سطوح بازی ها دارند.

هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد می کند که سهام دو مورد از این نهادها، Asmodee و Coffee Stain & Friends، بین سهامداران Embracer Group توزیع و در نزدک استکهلم عرضه شود. Middle-earth Enterprises & Friends در شرکت فعلی Embracer Group باقی خواهد ماند که در نهایت همزمان با اسپین آف Coffee Stain & Friends تغییر نام خواهد داد.

به گفته این شرکت، سهامدارانی که بیش از 50 درصد از سرمایه و آرای گروه Embracer را نمایندگی می کنند، از این طرح حمایت کرده اند.

Embracer، یک شرکت بازیسازی سوئدی که دو سال پیش حقوق «ارباب حلقه‌ها» را تصاحب کرد، در یک سال گذشته تحت یک برنامه تجدید ساختار شدید قرار گرفته است که منجر به تعطیلی یا حذف ده‌ها استودیو و عنوان بازی توسط این شرکت شده است. صدها پرسنل خود را اخراج می کنند که منجر به پس لرزه هایی می شود که در صنعت بازی ها طنین انداز شده است. در گزارشی که در ماه فوریه منتشر شد، این شرکت فاش کرد که 8 درصد از نیروی کار جهانی خود را کاهش داده است.

مطب پیشنهادی :
بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال ایرانی حوالی پاییز

بزرگترین سهامدار، بنیانگذار و مدیرعامل فعلی لارس وینگفورز، قصد دارد یک ساختار مالکیت بلندمدت جدید، از جمله دارایی های فعلی در گروه Embracer (تقریباً 20٪ سرمایه و 40٪ از آرا) تشکیل دهد. این شرکت گفت که هر یک از این سه نهاد در حال دریافت رهبری جدید هستند و وینگفورز “یک مالک بلندمدت، فعال، متعهد و حامی هر سه نهاد باقی خواهد ماند.”

وینگفورز گفت: «Enterprises & Friends سرزمین میانه آی‌پی سرگرمی همهجانبه‌ای در سطح جهانی، از جمله «ارباب حلقه‌ها» نمادین، با بهره‌گیری از قابلیت‌های داخلی AAA و مشارکت‌های قدرتمند توسعه خواهند داد.

Kicki Wallje-Lund، رئیس هیئت مدیره Embracer، اضافه کرد: «این تحول گام مهمی در باز کردن ارزش سهامداران است. با این ساختار جدید، این سه واحد تجاری قادر خواهند بود بر اجرای استراتژی‌های اصلی خود و استفاده از اهرم‌های قوت خود تمرکز کنند و داستان‌های متمایزتر و متمایزتری از سهام را برای سهامداران فعلی و جدید ارائه دهند. پس از ارزیابی دقیق گزینه‌های استراتژیک مختلف، ما قویاً معتقدیم که این تصمیم به نفع همه ذینفعان خواهد بود و ما را برای موفقیت مستمر در آینده قرار می‌دهد.»


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست