بدون دیدگاه

لیان مورگان برای رهبری سریال کمدی چند دوربینی نتفلیکس از چاک لور

لیان مورگان قرار است در یک سریال کمدی چند دوربینی در نتفلیکس بازی کند که چاک لور را به عنوان یکی از خالقانش می بالد. تنوع آموخته است.

مورگان با همکاری لور و سوزان مک‌مارتین این سریال را ساخت. نتفلیکس این نمایش بدون عنوان را 16 قسمت سفارش داده است، در حالی که دو استند آپ ویژه دیگر از مورگان را سفارش داده است. این دومین و سومین فیلم ویژه او در استریمر پس از «I'm Every Woman» در سال 2023 خواهد بود.

من از کودکی رویای این را داشتم و نمی توانم باور کنم که به حقیقت پیوسته است! مورگان گفت: وقتی 25 سال پیش کمدی را شروع کردم، هدفم این بود که بخشی از یک کمدی کمدی باشم. این فقط به شما نشان می دهد که هیچ وقت دیر نیست و رویاها به حقیقت می پیوندند. من یک مادربزرگ از تنسی هستم و اکنون یک برنامه تلویزیونی با چاک لور و نتفلیکس دارم. چه در دنیا!؟»

در لاگ لاین رسمی سریال آمده است: «زندگی لین تغییر غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند وقتی شوهر 33 ساله‌اش او را به خاطر زنی دیگر ترک می‌کند. شروع دوباره از زمانی که مادربزرگ هستید و در دوران یائسگی دقیقاً آن چیزی نیست که او در ذهن داشت، اما با کمک خانواده‌اش این فصل جدید را با لطف، وقار و سالاد ژله طی خواهد کرد.»

لور گفت: “اگر حتی ده ثانیه ایستادن لین مورگان را دیده باشید، می دانید که او چه نیروی کمدی منحصر به فردی است.” «مضمون شروع از نو جهانی است و من نمی‌توانم به کسی بهتر از لیان فکر کنم که قلب و کمدی را با هم ترکیب کند. می دانستم که باید با او کار کنم، و بسیار هیجان زده هستم که این داستان را به نتفلیکس بیاورم.

مطب پیشنهادی :
هیت رژه مجری MSNBC به رونا مک دانیل استخدام شد در اخبار NBC

مورگان، لور و مک‌مارتین همگی به همراه جودی مارمل به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال حضور دارند. چاک لور پروداکشنز در ارتباط با تلویزیون برادران وارنر تولید می کند، جایی که لور تحت یک قرارداد کلی است.

تریسی پاکوستا، رئیس کمدی نتفلیکس، گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که همکاری خود را با Leanne Morgan، که صدای منحصر به فرد و خنده‌دارش با اولین برنامه ویژه نتفلیکس در سال گذشته بینندگان را جذب کرد و دوباره با چاک لور افسانه‌ای متحد می‌شویم، تقویت می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری آنها در سریال کمدی بزرگ بعدی نتفلیکس هستیم.

مورگان یکی از تنوع 10 کمیک برای تماشا در سال 2023. علاوه بر شکوفایی حرفه استندآپ، او همچنین قرار است در فیلم کمدی آمازون آینده “You're Sodially Invited” در کنار ریس ویترسپون و ویل فرل ظاهر شود.

او توسط Levity، UTA، و Gregg Gellman & Cary Dobkin نقش آفرینی می کند.

این دومین دوربین چندگانه لور در نتفلیکس و سری سوم با پخش کلی است. او قبلاً با همکاری دیوید جاورباوم کمدی چند دوربینی «Disjointed» را ساخته بود که کتی بیتس در نقش صاحب یک داروخانه ماری جوانا در لس آنجلس بازی می کرد. لور همچنین مجموعه تک دوربینی برنده گلدن گلوب “روش کومینسکی” با بازی مایکل داگلاس و آلن آرکین را ساخت. این دومین سفارش چند دوربینی برای Lorre در ماه‌های اخیر است، زیرا CBS یک اسپین‌آف “Young Sheldon” با محوریت جورجی و مندی را برای فصل پخش 2024-2025 سفارش داده است.

لور یکی از موفق ترین تهیه کنندگان تاریخ تلویزیون است. در 20 سال گذشته، او برنامه‌هایی از جمله فیلم‌های موفق طولانی‌مدت مانند «The Big Bang Theory»، «Two and Half Men»، «Mom» و «Young Sheldon» را ساخته و اجرا کرده است.

مطب پیشنهادی :
«پسران گمشده»، «باران بنفش» و بیشتر

نتفلیکس اکنون دو برنامه تلویزیونی را از ابتدای سال سفارش داده است. در ماه فوریه، آنها سفارش ساخت درام «نبض» را در بیمارستانی در میامی دادند که اولین تلاش نتفلیکس برای یک رویه پزشکی خواهد بود.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست