بدون دیدگاه

ستاره «از فضا آمد»، «پیتون پلیس»

باربارا راش، که برنده جایزه گلدن گلوب برای امیدوارکننده‌ترین بازیگر تازه‌وارد در فیلم «It Came From Outer Space» شد و در «Peyton Place» و بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی دیگر ظاهر شد، یکشنبه درگذشت. دختر او، خبرنگار کانال فاکس نیوز، کلودیا کوان، مرگ او را برای فاکس نیوز دیجیتال تایید کرد.

«مادر فوق‌العاده‌ام امروز عصر ساعت 5:28 با آرامش درگذشت. من امروز صبح با او بودم و می‌دانم که او منتظر است تا من سالم به خانه برگردم تا به خانه برگردم.» کوان به فاکس گفت. “بجاست که او تصمیم گرفت عید پاک را ترک کند، زیرا این یکی از تعطیلات مورد علاقه او بود و اکنون، البته، عید پاک اهمیت عمیق تری برای من و خانواده ام خواهد داشت.”

راش در سریال‌های سریالی از جمله «همه فرزندان من» و «بهشت هفتم» ظاهر شد و در فیلم‌هایی مانند «فیلادلفیایی‌های جوان»، «رابین و 7 هود»، «هومبره» و «شیرهای جوان» ظاهر شد. راک هادسون، مارلون براندو، فرانک سیناترا و ریچارد برتون همبازی های او بودند.

راش که در دنور متولد شد، از کالیفرنیا، سانتا باربارا فارغ‌التحصیل شد و سپس در خانه نمایش پاسادنا آموزش دید. پس از امضای قرارداد با پارامونت پیکچرز، اولین فیلم خود را با “گلدبرگ” انجام داد و سپس در فیلم علمی تخیلی بازی کرد. وقتی دنیاها با هم برخورد می کنند.»

گلدن گلوب او برای یک نقش علمی تخیلی دیگر، به عنوان نامزد یک ستاره شناس آماتور که در سال 1954 با بیگانگان در فیلم “از فضا آمد” دریافت کرد.

از جمله نقش های تلویزیونی او می توان به نورا کلاویکل در مجموعه تلویزیونی “بتمن” و مادر زن بیونیک اشاره کرد. از دیگر برنامه‌های مهمان تلویزیونی می‌توان به «ماود»، «کانن»، «خیابان‌های سانفرانسیسکو»، «جزیره فانتزی»، «قایق عشق» و «قتل، نوشت». راش در سال 1980 در فیلم دیسکو “Can't Stop the Music” ظاهر شد، سپس نقش های تلویزیونی بیشتری را در سریال “جاده فلامینگو” ایفا کرد.

مطب پیشنهادی :
گفتگوی بازیگران «سیب‌ها هرگز نمی‌افتد».

او همچنین در طول زندگی حرفه‌ای خود روی صحنه ظاهر شد و در سال 1989 در تور ملی “Steel Magnolias” بازی کرد.

سه بار ازدواج کرد، از جمله وارن کوان، روزنامه‌نگار، از جمله شوهرانش بود.

از او دو فرزند به نام های کلودیا کوان و جفری هانتر به یادگار مانده است.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست