بدون دیدگاه

برای داشتن گردنی زیبا چکار کنیم ؟

برای داشتن گردنی زیبا چکار کنیم ؟

به نظر می رسد که پوست گردن روند پیری خودش را دنبال می‌کند. برای نگه داشتن نرمی و زیبایی گردن خود باید یک برنامه ویژه داشته باشید.

برای داشتن گردنی زیبا چکار کنیم ؟
برای داشتن گردنی زیبا چکار کنیم ؟

پوست گردن ضعیف‌تر، نازک تر و خشک تر از پوست سایر نقاط بدن است. این به آن معنا است که هرگاه گردنتان را حرکت می دهید و به آن چین می‌اندازید این چین ها را نگه می‌دارد و حتی جای گردنبند نیز روی گردن می ماند. اما دلیل اینکه گردن اکثر زنان بسیار زودتر از بقیه قسمتهای بدن شان پیر می شود بسیار ساده است: بی توجهی آشکار. گردن شما باید یک بخش مکمل از برنامه زیبایی تان باشد و روزانه دو بار به همراه صورتتان مرطوب کننده به آن زده شود. در ضمن بهتر است ناحیه گردن تان را نیز در برنامه زیبایی خود بگنجانید، بدین ترتیب دو برابر توجه می گیرد. متخصصین توصیه می‌کنند. کرم های مخصوص گردن را با پشت دست و از پایین به بالا به گردن بمالید چرا که فشاری که با کف دست وارد می شود برای گردن زیاد است.

همیشه و به خصوص وقتی مسئله کهنسالی مطرح است پیشگیری بهتر از درمان می باشد. گردن و سینه اغلب از نور خورشید آسیب زیادی می‌بینند چون پوستشان نازک بوده و نسبت به دیگر قسمتهای بدن در مقابل اشعه ماورای بنفش آسیب پذیرتر هستند و دلیل مستعد بودن آنها به لک شدن و از دست دادن خاصیت ارتجاعی همین است. بنابراین سعی کنید در هنگام بیرون رفتن این قسمت ها را با استفاده از یک کلاه لبه پهن، شال یا دستمال گردن بپوشانید. از یک کرم یا لوسیون ضد آفتاب با اس پی اف  ۱۵ به بالا و حاوی ترکیبات ضد آفتاب معدنی (اکسید زینک یا دی اکسید تیتانیوم)  استفاده کنید. آفتاب سوختگی بدترین تاثیر را در گردن و شانه ها می گذارد. یکی از اعضای تیم ما از این جریان بسیار رنج می برد تا این که از ضد آفتاب های شیمیایی به محافظ های فیزیکی روی آورد و هرگز دوباره دچار مشکل نشد.

چند تغییر سبک زندگی را برای زیباتر ساختن گردن

در اینجا چند تغییر سبک زندگی را برای زیباتر ساختن گردن آورده‌ایم:

  • عادت کنید تا سرتان را بر روی بالش های کوتاهتری قرار دهید تا گردن تان به جای جمع شدن در سینه به حالت کشیده قرار گیرد. این نوع خوابیدن از گردن تان در مقابل ایجاد خط و خطوط مراقبت می کند.
  • یوگا، حرکات موزون و دیگر حرکات کششی را انجام دهید.
مطب پیشنهادی :
چگونه آکنه یا جوش غرور جوانی را درمان کنیم

ما زنان کهنسال بسیاری را می شناسیم که با استفاده از این تکنیک زیبایی گردن خود را حفظ کرده اند.

  • همیشه با بدنی صاف و کشیده راه بروید. اگر می خواهید جوان بمانید بهترین راه کشیده نگه داشتن گردن است.
محتوای پیشنهادی
Tags: , , ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست