بدون دیدگاه

سلامت پوست خود را در خانه (بدون نیاز به ارسال) با زیبایی ناب فرهنگ آزمایش کنید

تست‌های پوستی در خانه و فرمول‌های مراقبت از پوست مشتری می‌تواند پیچیده و طاقت‌فرسا به نظر برسد، درست است؟ منم همینطور فکر میکردم تا اینکه خودم امتحانش کردم. به نظر می رسد، تست پوست Pure Culture Beauty به همان سرعت و آسانی است که توضیح داده شد. در اینجا تجربه دست اول من است.

گرفتن تست پوست

Pure Culture Beauty یک تست پوستی رایگان با کیت پاک کننده، سرم و مرطوب کننده سفارشی خود ارائه می دهد. پس از خرید کیت، ابتدا تست پوست ارسال می شود و فرمول های مشتری شما (بر اساس نتایج آزمایش) بعداً ارائه می شود. این کیت همچنین با قیمت ویژه ای عرضه می شود و به من کمک کرد که دلار اصلی را پس انداز کنم.

فعال کردن تست پوست

هنگامی که کیت خود را دریافت کردید، به pureculturebeauty.com/pages/activate بروید تا آن را فعال کنید. برای شروع، کد کیت منحصر به فرد را وارد کرده و Beautylish را به عنوان محل خرید انتخاب کنید. همچنین از شما خواسته می شود اطلاعات تماس و ارسال را برای فرمول های سفارشی خود وارد کنید.

آزمایش واقعی فقط حدود 5 دقیقه طول می کشد، و خوشبختانه، ارسال مجدد وجود ندارد! دو نوار تست مختلف شامل یکی برای مانع پوستی و دیگری برای وضعیت پوست شما است. برای بهترین نتیجه، Pure Culture Beauty پیشنهاد می‌کند صبح‌ها، قبل از تمیز کردن یا استفاده از هر محصولی، پوست خود را آزمایش کنید.

تست وضعیت پوست

برای آزمایش وضعیت پوستم، تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که یکی از نوارهای پوستی را روی گونه‌ام و دیگری را روی پیشانی‌ام به مدت ۵ تا ۷ ثانیه فشار دهم. سپس، من فقط تصاویری را انتخاب کردم که با نوارهای پوست من در وب سایت مطابقت داشتند.

مطب پیشنهادی :
پد تاخیری

تست مانع پوستی

با فرو بردن انتهای رنگی نوار تست در مایع فعال کننده شروع کردم و آن را به مدت 20 ثانیه روی گونه ام فشار دادم. خوشبختانه، یک نوار اضافی وجود دارد، فقط در صورتی که نیاز به آزمایش مجدد داشته باشید، فوو! برای دریافت نتایج، فقط باید رنگ هایی را انتخاب می کردم که با نوارهای تست در سایت Pure Culture Beauty مطابقت دارند. پیزی آسان.

من نتایج خود را ارائه کردم و به نگرانی های پوستم ادامه دادم. Pure Culture Beauty در مورد نگرانی‌های پوستی اولیه و ثانویه، وضعیت فعلی پوست، شیوه زندگی، و ترجیحات مراقبت از پوست من پرسید—ممنونم، هیچ عطری برای من وجود ندارد. من توانستم در عرض چند دقیقه نسبتاً سریع سؤالات را بررسی کنم.


تجزیه و تحلیل پوست شما

به محض اینکه پاسخ‌هایم را ارسال کردم، Pure Culture Beauty تجزیه و تحلیل پوست من را پر کرد – از جمله اهداف پوست، آمار پوست، سبک زندگی و محیط، و مواد اصلی تمیزی که برای فرمول‌های من انتخاب کردند. من مدتی را صرف یادگیری در مورد موادی که آنها برای من انتخاب کردند، کردم و آنها روی فرمول کردن روتین جدید مراقبت از پوست من کار کردند.


فرمول های سفارشی

حدود یک هفته بعد، من فرمول های سفارشی خود را دریافت کردم – از جمله پاک کننده، سرم و مرطوب کننده. به همین راحتی! تیم Pure Culture Beauty پیگیری کردند تا ببینند من چگونه از فرمول‌هایم خوشم می‌آید و اگر چیزی با پوست من مطابقت نداشت یا با ترجیحات من مطابقت نداشت، مایل بودند با من کار کنند.

مطب پیشنهادی :
آموزش روش صحیح ماساژ دادن صورت

من چند ماهه هستم و پوستم به خوبی با فرمول های سفارشی Pure Culture Beauty سازگار شده است. هر سه محصول من قوام سبکی دارند و هیچ کدام پوست گاهی حساس من را تحریک نمی کنند. به طور کلی، پوست من متعادل و شاد است. من همچنان می‌توانم به نتایج خود دسترسی داشته باشم و هر زمان که آماده باشم مستقیماً از حسابم محصولات را سفارش دهم، اگرچه احتمالاً به زودی دوباره آزمایش خواهم کرد تا ببینم پوستم با گرم شدن هوا چگونه تغییر می‌کند.

سفر مراقبت از پوست سفارشی خود را با کیت تست Pure Culture Beauty در اینجا شروع کنید.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست