بدون دیدگاه

سال نو، مراقبت از پوست جدید – 4 روند جدید زیبایی برای سال 2024

عکس: ©ohlamour studio / Stocksy

سال نو، مراقبت از پوست جدید، درست است؟ در حالی که ما فالگیر نیستیم، می‌توانیم تغییراتی را در صنعت مراقبت از پوست احساس کنیم – و خوشبختانه برای ما، همه آنها مثبت هستند. همانطور که ما یافته ها، مواد تشکیل دهنده و فناوری جدید را کشف می کنیم، برندهای مورد علاقه ما همچنان به نوآوری خود ادامه می دهند. در اینجا چیزی است که شما (و پوست شما) می توانید در سال آینده منتظر آن باشید.


فرمول های سفارشی

2024 سالی است که مراقبت از پوست شخصی می شود. درست همانطور که یک سایز برای همه به ندرت برای همه تیپ‌های بدن کار می‌کند، ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که فرمول‌های مشابه نتایج یکسانی را در انواع مختلف پوست ارائه دهند. اکنون، با برندهایی مانند Pure Culture Beauty، می‌توانید سلامت مانع پوست خود را آزمایش کنید و فرمول‌های سفارشی عالی را برای رفع نگرانی‌های خاص پوست خود دریافت کنید.

Beautylish توصیه می کند کیت پاک کننده، سرم و مرطوب کننده سفارشی Pure Culture Beauty


مواد با پشتوانه علمی

در حالی که این چیز جدیدی نیست، ما انتظار داریم که ترکیبات و فرمول های پیچیده تر از همیشه را ببینیم. سال‌ها تحقیق با مطالعات بالینی و نتایج به فرمول‌های هوشمند و علمی تبدیل شده است تا از آنها پشتیبانی کند. دو برند پیشرو که هر دو توسط دانشمندان آلمانی الاصل تأسیس شده‌اند، محصولات ثبت شده با استفاده از TFC8® آگوستینیوس بادر و درمان‌های ضد التهابی برتر دکتر باربارا استورم هستند.


Beautylish توصیه می کند آگوستینوس بادر و دکتر. باربارا استورم

رویکرد جامع به مراقبت از پوست

پایین آوردن مراقبت از پوست تا گردن چیز جدیدی نیست. در حالی که در سال‌های اخیر شاهد ورود ترکیبات مراقبت از پوست به پوست سر و محصولات بدن بوده‌ایم، امسال سالی است که رویکردی جامع برای سلامت کلی پوست در پیش گرفته‌ایم. ترکیبات و درمان های قوی دیگر فقط مختص صورت نیستند و بیشتر و بیشتر در درمان های پوست سر و بدن یافت می شوند.

مطب پیشنهادی :
متناسب با رنگ چشم‌های‌تان آرایش كنید

Beautylish توصیه می کند:


کمتر، بیشتر است

دوران لایه برداری بیش از حد و تحریک پوست گذشته است. اگر چیزی است که ما یاد گرفته ایم، کمتر است. با فرمول‌های پیچیده و سفارشی امسال، می‌توانیم مشکلات متعدد پوست را با فرمول‌های موثر کمتر برطرف کنیم. امسال، زمان آن فرا رسیده است که روتین های طولانی مدت مراقبت از پوست 10 مرحله ای را با محصولات ساده و مغذی مبادله کنیم. بیایید به اصول اولیه بازگردیم.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست