بدون دیدگاه

راهنمای هدیه روز مادر: انتخاب های زیبایی که هر مادری دوست خواهد داشت

عکس: Olya Kobruseva / Pexels

بیشتر مادران اصرار دارند که تمام چیزی که برای روز مادر می‌خواهند یک کارت است (با یک یادداشت دست‌نویس در داخل که توضیح می‌دهد چقدر از آنها قدردانی می‌کنید و توصیه‌های «هرگز اشتباه نکنید». اما اندکی نوازش نیز راه زیادی را در پی دارد.

امسال، چرا هدایای قابل پیش بینی را با برخی از محصولات زیبایی لوکس ادویه نکنید؟ دسته گل های اصلی را با هدایایی تعویض کنید که ماندگاری بیشتری نسبت به آن ده ها گل رز داشته باشید که هر کدام می خرید. تنها. سال

از لوازم خواب ابریشمی گرفته تا درمان‌های آبگرم در خانه، ما فهرستی از هدایای متفکرانه را گردآوری کرده‌ایم که به مادر یادآوری می‌کند که چرا شما کودک مورد علاقه‌تان هستید.


ست هدیه اسلیپ95 دلار و ماسک کانتور خواب اسلیپ، 55 دلار

مادران واقعاً می‌توانند بعد از آن شب‌های پایانی که در انتظار پیامک «من به خانه-ایمن» شما سپری کرده‌اند، از خواب زیبایی استفاده کنند. دو گزینه برای هدیه در اینجا: یک ماسک خواب گلدار، کانتور یا یک روبالشی ابریشمی با اسکراچ های مخملی، هر دو آنها را تشویق می کند تا به zzz ها برسند – و در این فرآیند احساس شیکی کنند. این هدایا که از 100% ابریشم ساخته شده اند، خوابی مجلل و عمیق را ایجاد می کنند که روی پوست و مو ملایم است. به علاوه، این ماسک به راحتی چشم ها را در آغوش می گیرد و از مژه ها و پوست ظریف اطراف چشم محافظت می کند. یکی را انتخاب کنید یا هر دو را دریافت کنید و خوب استراحت کنید چون می دانید بهترین هدیه روز مادر را داده اید.

مطب پیشنهادی :
روش از بین بردن رنگ موی سیا و قرمز

سایه‌های گونه‌های بشردوستانه Chantecaille در Turtle Grace، 44 دلار

فرموله شده با رنگدانه های ریز آسیاب شده، یک ضربه از Chantecaille's Philanthropy Cheek Shades یک حجاب طبیعی از رنگ برافراشته به دست می دهد. بعلاوه، مادر قدردانی خواهد کرد که خرید شما کمک می‌کند تا بخشی از درآمد حاصله برای حمایت از WIDECAST و تلاش‌های آن‌ها برای نجات لاک‌پشت‌های دریایی در حال انقراض به محیط زیست بازگردانده شود.


مجموعه تری Try Me, Love Me، 90 دلار

مادران به قدری مشغول مراقبت از دیگران هستند که ممکن است فرصتی برای به روز رسانی لوازم آرایشی خود نداشته باشند – چه رسد به اینکه خودشان برای یک ضرب و شتم کامل بنشینند. با یک مجموعه مراقبت از پوست و آرایش همه کاره از By Terry، به مامان عشق بیشتری بدهید. این مجموعه همه کاره در یک کیسه تزئینی ارائه می شود که همه چیز را از کرم صورت غنی از اسید هیالورونیک و سرم روشن کننده گرفته تا ریمل حجم دهنده و مراقبت از لب های نمادین Baume De Rose در خود جای داده است. این مجموعه از روز تا شب به نظر می رسد، بنابراین مادر می تواند در کانون توجه قرار گیرد. و چه در مورد این: آرایش آنها را در این روز مادر انجام دهید – این هدیه عالی است!


Susanne Kaufmann Susanne's Home Spa Collection، 75 دلار

همه مادران به زمان اختصاصی برای مراقبت از خود نیاز دارند – و سوزان کافمن با این موضوع موافق است. مجموعه اسپای خانگی او با 6 محصولی از ملزومات پوست، جوانسازی و آرامش را ترویج می کند. از احیای نمک های قلیایی گرفته تا روغن بدن همیشه بهار، مادر از سر تا پا احساس شادابی می کند.

مطب پیشنهادی :
خرید مداد چشم M.N ضد آب کیفیت بالا با ماندگاری 24 ساعته

مجموعه سفر Oribe Valley of Flowers، 59 دلار

گل رز در مقایسه با این سه بوی شیرین از لوازم ضروری بدن گل، ساقه ای برای ایستادن ندارد. رایحه Valley of Flowers نت‌های تازه رز بلغاری، گلبرگ‌های یاس و شکوفه‌های گل صد تومانی را در بر می‌گیرد. و در شستشوی مجدد بدن، کرم بدن ترمیم کننده و عطر ظریف تزریق می شود. نیازی به بسته بندی هدیه نیست، زیرا طراحی هنری جعبه از رویه ویکتوریایی فلوریوگرافی وام گرفته شده است، که به عنوان زبان گل ها از آنجایی که با عشق مرتبط هستند، یاد می شود.


کیت آیکون های حمام کلاژن شارلوت تیلبری، 32 دلار

درست است که شما یک نماد بدهید، چیزی به همان اندازه افسانه ای. امسال، کیت آیکون های حمام لب کلاژن شارلوت تیلبری را به مادرش هدیه دهید که با سه سایه کلاسیک پر لب ارائه می شود که پوست را با درخشش چشم نوازی خیس می کند. لب‌های آن‌ها صاف‌تر، براق‌تر و آماده‌تر برای انتقال خرد مادرانه خواهند بود.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست