بدون دیدگاه

الک بالدوین به دنبال رد کیفرخواست قتل عمد است

وکلای الک بالدوین روز پنجشنبه از یک قاضی خواستند که پرونده قتل غیرعمد او را منتفی کند و دادستان ها را متهم کردند که “تقریباً تمام قوانین موجود در کتاب را نقض کرده اند” در طی گرفتن کیفرخواست.

وکلای دادگستری استدلال کردند که دادستان ها اطلاعاتی را به مطبوعات درز کردند، نتوانستند شواهد تبرئه کننده را به هیئت منصفه ارائه کنند، و دستورالعمل اشتباه هیئت منصفه را در مورد قتل غیرعمد ارائه کردند که «بالدوین» را بر هم زد.

وکلا نوشتند: «دیگر بس است». این سوء استفاده از نظام و سوء استفاده از یک فرد بی گناه است که حقوقش تا حد زیادی پایمال شده است.»

بالدوین در ژانویه متهم شد و قرار است در 9 ژوئیه در سانتافه، NM محاکمه شود.

او متهم به سهل انگاری جنایی است که گفته می شود اسلحه را به سمت هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم «Rust» نشانه رفته و ماشه را کشیده است. بالدوین نمی دانست که تفنگ با یک گلوله واقعی پر شده است. هاچینز کشته شد و کارگردان فیلم جوئل سوزا به شدت مجروح شد.

در درخواستی که روز پنجشنبه ارائه شد، وکلای بالدوین استدلال می‌کنند که دادستان نتوانست شاهدانی را در اختیار هیئت منصفه بزرگ قرار دهد که شهادت دهند که وظیفه بازیگر نیست که اسلحه را قبل از صحنه بازرسی کند.

دفاع، کری موریسی، دادستان ویژه ای که برای رسیدگی به این پرونده منصوب شده است، متهم می کند که به طور کافی به هیئت منصفه اعظم اطلاع نداده است که در صورت تمایل می توانند از شهود دفاعی بشنوند.

وکلای بالدوین از اعضای هیئت منصفه خواستند تا شهادت سوزا و همچنین دستیار اول کارگردان، دیو هالز، تهیه کننده رایان اسمیت، و شاهدان دیگری را که معتقد بودند برای بالدوین مفید هستند، بشنوند.

مطب پیشنهادی :
نمایندگان فروش فیلم اروپایی قدرت را در آسیا می بینند

دفاعیه ادعا می کند که موریسی به شدت به شاهد متخصص ایالت، برایان کارپنتر، تکیه کرده است، که بر اساس این درخواست، اظهار داشت که این بازیگر مسئول حمل و نقل ایمن با سلاح گرم است.

وکلای دادگستری همچنین موریسی را متهم می کنند که «از ابتدا تا انتها» در رفتار «انتقام جویانه و بدخواهانه» شرکت کرده است.

وکلای بالدوین نوشتند: «دولت یک هدف داشت – متهم کردن بالدوین، بدون توجه به حقیقت، بدون توجه به قوانین یا احکام دادگاه، و مهم نیست که برای انجام این کار چه کار می‌کرد.

دفاع همچنین ادعا می کند که موریسی به عنوان یک “منبع آشنا با پرونده” ناشناس توسط NBC News نقل شده است و اظهار می دارد که دادستان بالدوین را “متواضع” می کند و “لحظه ای قابل آموزش” را فراهم می کند.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست