بدون دیدگاه

بعد از روز بزرگ با لباس عروس خود چه کار کنید

بنابراین شما به دنبال ایده هایی هستید که بعد از روز بزرگ با لباس عروس خود چه کار کنید؟

خیلی مایه شرمساری به نظر می رسد که اکثر ما بیشتر از آنچه که تا به حال برای یک لباس خرج کرده ایم، صرف می کنیم که دیگر هرگز آن را نپوشیم!

من شما را تحت پوشش قرار داده ام. دیگر نیازی نیست که لباستان در اتاق زیر شیروانی گرد و غبار را جمع کند!

در زیر، ایده های زیادی در مورد آنچه که می توانید با لباس خود انجام دهید، پیدا خواهید کرد.

چه بخواهید آن را نگه دارید، اهدا کنید، آن را بالا ببرید یا به دنبال چیزی متفاوت باشید، من تقریباً هر گزینه ای را که می توانستم به آن فکر کنم در اینجا پوشش داده ام!

مستقیم بعد از عروسی

عکس: Upcycle My Stuff

لباس خود را تمیز، تعمیر و نگهداری کنید تا مجبور نباشید بلافاصله کاری با آن انجام دهید.

امیدوارم بعد از عروسی مدتی از خوشبختی تازه ازدواج کرده لذت ببرید و انجام هر کاری بلافاصله با لباستان احتمالاً از روی میز خارج است.

با این حال، اگر در مراسم عروسی خود اوقات خوبی را سپری می کردید (امیدوارم خوش گذرانده باشید!)، احتمالاً یک یا دو لکه خواهید داشت، به خصوص اگر بخشی از روز را بیرون سپری کرده باشید.

یا شاید بعضی از تزیینات بعد از آن همه رقص شل شد؟!

اگر بتوانید آن را به یک متخصص خشکشویی و لباس عروس بفرستید، آنها می توانند آن را برای شما در حالی که به زندگی زناشویی تسویه می کنید تعمیر کنند، و سپس می توانید آن را در انبار قرار دهید تا زمانی که تصمیم می گیرید با چه کاری انجام دهید. آی تی.

من می دانم که این یک هزینه اضافی پس از یک روز گران است، اما شاید اگر می خواهید آن را حفظ کنید، می توانید هزینه های خشکشویی را در قیمت لباس خود لحاظ کنید.

نگهش دار!

عکس: Upcycle My Stuff

من افراد زیادی را می شناسم که طاقت جدایی از لباس عروس خود را ندارند و این خوب است!

اصلا لازم نیست با لباس خاص خود کاری انجام دهید. بسیاری از مردم فقط آن را در کمد لباس خود آویزان می کنند و هر بار که لباسی را انتخاب می کنند و از کنار آن عبور می کنند، همه آن حس خوب را دریافت می کنند!

شما حتی می توانید آن را در جایی روی صفحه نمایش قرار دهید. شاید اگر اتاق رختکن دارید، می توانید آن را روی یک مانکن قرار دهید!

از طرف دیگر، می توانید آن را قاب کنید. فقط مطمئن شوید که آن را از نور خورشید دور نگه دارید تا به مرور زمان از محو شدن آن جلوگیری کنید!

بفروشش

عکس: Upcycle My Stuff

بسیاری از عروس ها تصمیم می گیرند لباس های خود را بعد از روز بزرگ بفروشند. این یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی پس از دوره ای است که معمولاً بسیار گران است!

اگر لباس عروسی خود را ظرف دو سال پس از خرید آن بفروشید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 50 درصد از ارزش اصلی خود را بفروشید، اگر در شرایط عالی باشد.

مطب پیشنهادی :
عکس فانتزی اسم برای پروفایل

این کاری است که من با لباسم انجام دادم – آن را به یک فروشگاه تخصصی محلی فروختم که فقط لباس عروسی دست دوم می‌فروشد.

مکان های زیادی وجود دارد که می توانید لباس عروس خود را بفروشید. مغازه‌های عروسی محلی گاهی اوقات لباس‌هایی را می‌خرند تا به مشتریان خود بفروشند.

هنوز سفید و تازه ازدواج کرده یکی دیگر از گزینه های عالی برای فروش لباس مورد علاقه شما هستند.

اگر به دنبال فروش سریع هستید، گاهی اوقات فقط قرار دادن آن در بازار فیس بوک یا eBay با هزینه کمتر کارساز خواهد بود.

آن را اجاره کنید

عکس: Upcycle My Stuff

بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای کاهش هزینه ها، به جای خرید لباس عروس اجاره کنند.

لباس‌های عروس معمولاً بین 50 تا 500 دلار به ازای هر کرایه اجاره داده می‌شوند، حتی اگر یک لباس با طراحی بالا داشته باشید.

چیزی که باید در نظر داشت این است که درست مانند مد، مدل‌های لباس عروس در فصل‌های مختلف وارد و خارج می‌شوند.

اگر لباس شما یک لباس «در فصل» است، ممکن است فقط یک پنجره کوتاه برای اجاره آن بعد از عروسی خود داشته باشید.

برخی از مدل‌های عروس هرگز از مد نمی‌افتند، بنابراین اگر می‌دانید که می‌خواهید بعد از آن آن را اجاره کنید تا بخشی از هزینه لباس را جبران کنید، یک لباس مجلسی جاودانه انتخاب کنید.

اهدا کنید

عکس: Upcycle My Stuff

اگر نمی خواهید لباس خود را نگه دارید یا بفروشید، می توانید آن را به یک موسسه خیریه یا هدف اهدا کنید. ممکن است یک موسسه خیریه محلی وجود داشته باشد که بخواهید لباس خود را به آن اهدا کنید. اگر مطمئن نیستید، فقط منطقه خود را در گوگل جستجو کنید و «لباس عروسی را اهدا کنید».

در اینجا چند نمونه شگفت انگیز از مکان هایی وجود دارد که می توانید لباس عروسی خود را به آنها هدیه دهید:

Upcycle و استفاده مجدد

به قسمت مورد علاقه من! چه، فکر نمی‌کردید من فرصت به اشتراک گذاشتن بسیاری از ایده‌های ارتقای چرخه را از دست بدهم، نه؟!

اگر شما عاشق دوچرخه سواری هستید و بخش بزرگی از مراسم عروسی شما از وسایل نوآوری شده تشکیل شده است، پس منطقی است که لباس عروس خود را نیز به روز کنید!

خرس حافظه

تبدیل لباس عروسی به یک خرس خاطره احتمالاً شیرین ترین راه برای یادآوری لباس شماست.

توصیه می‌کنم لباس عروسی خود را به یک خیاط حرفه‌ای بفرستید تا مطمئن شوید که یک خرس خاص برایتان باقی می‌ماند، مگر اینکه واقعاً یک فاضلاب با تجربه باشید.

شما می توانید با یک خیاط کار کنید تا مطمئن شوید که خرس دقیقاً به اندازه و شکل مورد نظر شما است و تمام جزئیات مورد علاقه لباس شما را در خود جای داده است.

تزیینات کریسمس

من دوست دارم هر سال تمام تزئینات ویژه کریسمس خود را بیرون بکشم. برخی از آن‌هایی هستند که من خریده‌ام، برخی دیگر را با بچه‌ها درست کرده‌ام، و برخی دیگر برای ما خریده‌اند، اما من دوست دارم که معنای خاصی پشت هر کدام وجود دارد.

بسیار خاص است که برخی از تزیینات از لباس عروسی ساخته شده باشد – چه روش شگفت انگیزی برای به یاد آوردن روز خاص خود در هر سال.

مطب پیشنهادی :
آیده های جالب ساخت گلدان های زیبا با بطری های پلاستیکی

با بریدن دو شکل قلب از لباس عروس و دوختن آنها به هم، می توانید به راحتی یکی از آنها را خودتان درست کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید بخشی از لباس عروسی خود را برای کسی بفرستید که یکی از آن‌ها را برای شما بسازد، مانند بث فاولر از بوتیک Beth's Bauble.

من همچنین شیک ترین دامن های درختی را دیده ام که از پایین لباس عروس ساخته شده اند – اگر یک لباس توری سفید داشته باشید این بسیار زیبا به نظر می رسد!

کلاچ موروثی

من کاملا عاشق این کلاچ هستم و این یک هدیه عالی برای یک مادر عروس است!

جنیفر شگفت‌انگیزترین چیزها را از لباس‌های عروس خلق می‌کند، از جمله خرس‌های خاطره‌ای، روکش دسته گل، مربع‌های جیبی، بالش‌های حلقه دار و کیف‌های دخترانه گل.

این یک راه خاص برای گنجاندن یک عزیز در عروسی شما خواهد بود که از دنیا رفته است. شما می توانید از لباس قدیمی نانا برای تهیه تعدادی چیزهایی که باید در عروسی خود استفاده کنید.

لحاف حافظه

کسانی از شما که من را می شناسید، می دانید که من از چند سال پیش که اولین لحافم را درست کردم، یک لحاف قدیمی خوب را دوست دارم و از آن به بعد به وسواس لحاف تبدیل شده ام! (من یک سایت دیگر دارم – Scrap Fabric Love، که در آن همیشه یک لحاف جدید در حال حرکت دارم!)

من خیلی دوست دارم از لباس عروس یک لحاف درست کنم، آیا می توانید لحافی را تصور کنید که از چند نسل از لباس عروس های خانوادگی ساخته شده و از مادر به دختر منتقل شده است؟!

در حال حاضر، من شما را با جزئیات یک لحاف باورنکردنی از Etsy می گذارم. Majorie و Megan از Love Moody می توانند لباس شما را به یک لحاف خاطره خیره کننده تبدیل کنند.

کاشت کار

این پایه های کاشت چقدر عالی هستند؟ می توانید از لباس عروس قدیمی مادرتان برای ایجاد این گلدان در عروسی خود استفاده کنید!

سارا از Birds of a Feather آموزش ساخت این گلدان های شیرین را دارد. درست کردن آنها واقعا ساده است و احتمالاً بیشتر چیزهایی را که نیاز دارید در اطراف خانه خواهید داشت.

لباس عروسی

این کار در گذشته بسیار محبوب بود، به خصوص به این دلیل که پارچه قبلاً بسیار گران بود!

به نظر می رسد که دوباره محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا مادران بیشتری انتخاب می کنند که لباس های خود را به لباس عروسی یا غسل تعمید تبدیل کنند.

و می توانید ببینید چرا! لباس مجلسی در عکس بالا چقدر شیرین به نظر می رسد؟ این توسط Cat Munzing ساخته شده است، که همچنین می تواند کلاه، پیشانی و هدبندهای مشابه بسازد.

اگر می خواهید لباس عروسی خود را بسازید، می توانید الگوی و آموزش رایگان Seam Whisperers را در اینجا دنبال کنید. زیبا نیست؟!

جواهرات و لوازم جانبی

شاید بخواهید لباس عروس خود را به اکسسوری هایی تبدیل کنید که بتوانید در مناسبت های خاص دیگر یا به عنوان جواهرات روزمره بپوشید.

مطب پیشنهادی :
چگونه یک مهمانی حماسی DIY درست کنیم

پنجره قرمز کوچولو یک آموزش بسیار شیرین در مورد چگونگی تبدیل لباس عروس قدیمی به گردنبند دارد و رعایت آن بسیار ساده است.

انواع مختلفی از جواهرات وجود دارد که می توانید لباس خود را به آن تبدیل کنید، از گوشواره و دستبند گرفته تا گردنبند و قفل.

اگر اهل خلاقیت نیستید، می‌توانید لباس خود را برای کسی بفرستید که می‌تواند در ساخت این ارثیه‌های خاص کمک کند.

اگر هیچ یک از این ایده ها به درستی انجام نشده است، شاید شما از نوع ماجراجوتر هستید و این آخرین گزینه ممکن است برای شما مناسب باشد!

ایده های بیشتر برای بالابردن دوچرخه!

در یک پست قدیمی من که صرفاً به ایده های دوچرخه سواری برای لباس عروسی شما اختصاص داده شده است، ایده های بیشتری برای افزایش دوچرخه عروسی برای لباس عروسی قدیمی پیدا خواهید کرد.

سطل زباله

بله… این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد!

ممکن است بپرسید،چرا آیا می‌خواهی گران‌ترین لباسی را که تا به حال خریده‌ای دور بریزی؟!'

اما این در واقع یک روند بسیار محبوب برای گرفتن آخرین عکسبرداری در لباس شما و در عین حال لذت زیادی است!

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید عکس Trash The Dress را انجام دهید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • به ساحل بروید و با امواجی که در پای شما می چرخند عکس بگیرید
  • از یکی از دوستانتان بخواهید که برای شما و تازه ازدواج کرده تان بمب دودزا را در حین بوسیدنتان بسازد
  • از آن به عنوان یک بوم استفاده کنید و از دیگران بخواهید که با بازیگوشی به سمت شما رنگ پرتاب کنند!

من دروغ نمی گویم، دلیلی وجود دارد که این گزینه در انتهای پست قرار دارد – من ایده ی سطل زباله را دوست ندارم – اما حدس می زنم این حق عروس است!

امیدوارم از همه این پیشنهادات در مورد اینکه بعد از ازدواج با لباس عروس خود چه کنید، لذت برده باشید!

آیا فکر می کنید هر یک از این ایده ها را امتحان کنید؟


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست