بدون دیدگاه

آیا CoQ10 برای پوست شما خوب است؟ خیلی

مراقبت از پوست دائماً با مواد جدید سر و صدا می کند. آخرین موردی که نام خود را در صنعت زیبایی بر سر زبان ها انداخت، CoQ10 است.


CoQ10 چیست؟


کوآنزیم Q10 که به نام یوبی کینون یا CoQ10 نیز شناخته می شود، آنزیمی است که از قبل در سلول های ما وجود دارد. بدن ما به طور طبیعی آن را برای کمک به رشد و نگهداری سلول همراه با تولید انرژی تولید می کند، اما با افزایش سن می تواند کاهش یابد.


در حالی که به نظر می‌رسد این ماده جدید برای ما اخیراً در محصولات بیشتری ظاهر شده است، سال‌ها پیش جایگاه خود را در مراقبت از پوست ژاپنی به دست آورد. این آنتی اکسیدان قوی برای کمک به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، افزایش گردش سلولی برای یکنواخت تر شدن رنگ پوست و خنثی کردن رادیکال های آزاد برای محافظت در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب های خورشید شهرت دارد. در حالی که رتینول و ویتامین C ممکن است بر مکالمات در مورد ضد پیری غالب باشند، CoQ10 ممکن است عنصر قهرمانی باشد که روتین شما از دست داده است.


آیا CoQ10 برای شما مناسب است؟


از آنجایی که بدن ما به طور طبیعی آن را تولید می کند، استفاده از CoQ10 در رژیم زیبایی شما ضرری ندارد. از این گذشته، این یکی از اجزای ضروری پوست سالم برای همه ما است. اما توجه به این نکته مهم است که با افزایش سن، تولید CoQ10 ما به طور طبیعی کاهش می‌یابد و مصرف مکمل‌ها را حیاتی‌تر می‌کند.

مطب پیشنهادی :
از عوارض لاک ناخن چه میدانید؟

چگونه CoQ10 را به روال خود اضافه کنید


یکی از بهترین ویژگی های CoQ10 تطبیق پذیری آن است. هیچ راه درست یا نادرستی برای گنجاندن آن در روال خود وجود ندارد – چه در پاک کننده، مرطوب کننده، تونر یا سرم، شما نمی توانید اشتباه کنید.

Beautylish توصیه می کند:


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست