بدون دیدگاه

چطور خودمان را از مبتلا شدن به اختلالات نعوظ ایمن کنیم؟

چطور خودمان را از مبتلا شدن به اختلالات نعوظ ایمن کنیم؟

چطور خودمان را از مبتلا شدن به اختلالات نعوظ ایمن کنیم؟

چطور خودمان را از مبتلا شدن به اختلالات نعوظ ایمن کنیم

1-دائما مراقب وزن خود باشید

گاهی اوقات همین وزن اضافی می تواند بر روی زندگی جنسی شما تاثیر بگذارد.اگر شما چاق هستید، بیشتر احتمال دارد سطح کلسترول و دیابت بالا بیافتد، که می تواند منجر به مشکلات نعوظ شود.یک مطالعه نشان می دهد که مردان با ابعاد کمر بیش از 40 اینچ بیشتر احتمال دارد اختلال نعوظ را داشته باشند.اگر میخواهید در بهترین حالت ممکن باشید.سعی کنید وزن سالم داشته باشید.

درمان نعوظ با گیاهان دارویی

2-یک غذای مدیترانه ای را امتحان کنید

اختلال نعوظ اغلب به بیماری قلبی مرتبط است، بنابراین حساس است که رژیم غذایی قلب سالم برای نعوظ شما مفید باشد.سعی کنیددست از غذاهای مسدود کننده شریانی مانند لبنیات کامل چربی، غذاهای سرخ شده و گوشت قرمز بردارید.میوه های تازه و سبزیجات، ماهی و دانه های کامل بخورید.

درمان نعوظ

3-فشار خون خود را مدیریت کنید

فشار خون بالا می تواند عروق خونی شما را کاهش دهد درجریان خون رسانی بدن شما کاهش را می‌دهد.اگر خون کمتر به آلت تناسلی شما نفوذ کند، احتمالا متوجه می‌شوید که نعوظ بسیار آسان نیست.اگر  تا به حال فشار خونتان را به طور منظم بررسی نکرده‌اید، وقت آن است که شروع کنید.ممکن است فشار خون بالا داشته باشید و حتی آن را ندانید.

آلت تناسلی مردان

4-کاهش کلسترول بالا

هنگامی که کلسترول در رگ های خونی جمع می شود،باعث می شود آنها را باریک کند که می تواند جریان خون شما را پایین بیاورد.این می تواند نعوظ را برای شما سخت تر کند.اگر کلسترول بالا دارید، پزشک شما می تواند راه هایی برای کاهش آن، مانند دارو یا تغییر در رژیم غذایی شما داشته باشد.

مطب پیشنهادی :
قبل و بعد از رابطه جنسی چه خوراکی هایی باید خورد؟

تقویت نعوظ در مردان

5-دیابت را کنترل کنید

اگر مراقب دیابت خود نباشید ممکن است مشکل اختلال نعوظ پیدا کنید.این به این دلیل است که قند خون بالا می تواند به عصب و عروق خونی در آلت تناسلی شما آسیب برساند.در مورد راه هایی برای چک کردن دیابت با پزشک صحبت کنید تا بتوانید به حالت نرمال بازگردید.

اگر سیگار می‌کشید آنرا ترک کنید

6-اگر سیگار می‌کشید آنرا ترک کنید

مردانی که سیگار می کشند نسبت به مردانی که سیگار نمی‌کشند دو برابر بیشتر احتمال دارد که دچار مشکلات نعوظ شوند.سیگارا زندگی جنسی شما را متاثر می کند زیرا رگ های خونی شما را تنگ می کند.علاوه بر این، داروهای اختلال نعوظ ممکن است برای مردان سیگاری بی تاثیر باشد.

اگر معتاد هستید مواد مخدر را ترک کنید

7-اگر معتاد هستید مواد مخدر را ترک کنید

بسیاری از مخدرهای تفریحی می توانند منجر به بروز مشکلات نعوظ شوند.مواد مخدر مانند کوکائین و آمفتامین و ماری جوانا و بسیاری دیگر از مواد مخدر میتوانند منجر به بروز این مشکل شوند.این مواد مخدرها اغلب سرعت سیستم عصبی شما را کاهش میدهند.و برخی نیز می توانند به عروق خونی آسیب برسانند.

چطور خودمان را از مبتلا شدن به اختلالات نعوظ ایمن کنیم؟

ورزش کنید

8-ورزش کنید

ورزش برای زندگی جنسی شما در بسیاری از موارد خوب است.این کمک می کند که قلب و عروق خونی شما سالم بمانند، وزن شما را در مقدار مطلوب قرار می‌دهد، استرس را کاهش می دهد و به طور کلی باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید.و تمرین شما حتی نباید شدید باشد.یک مطالعه نشان می دهد که هر روز حتی یک پیاده روی 30 دقیقه ای می تواند شانس شما را برای داشتن اختلال نعوظ ​​کاهش دهد.

مطب پیشنهادی :
زنان با بی میلی جنسی همسرشان چه کنند؟

مراقب سطح تستسترونتان باشید

9-مراقب سطح تستسترونتان باشید

سطح تستوسترون از حدود 30 سالگی به تدریج شروع به افت میکند  می کند و همچنان که مسن تر میشوید این روند ادامه میابد.یک تست خون ساده می تواند به شما بگوید اگر تستوسترون کم است و راه های زیادی برای درمان آن وجود دارد.

از استروئیدهای آنابولیک استفاده نکنید

10-از استروئیدهای آنابولیک استفاده نکنید

شما ممکن است فکر نکنید بدن شما پر از تستوسترون اضافی برای ایجاد عضلات میتواند به نعوظ شما صدمه بزند، اما می تواند.همه استروئید های مصنوعی توانایی بدن شما را برای ساختن خود می گیرد، و زمانی که استروئیدها را ترک می‌کنید مشکلات شما شروع می‌شود.شما همچنین می توانید بسیاری از دیگر عوارض جانبی بد را نیز از بیضه ها گرفته تا طاسی مبتلا شوید.بهترین پیشنهاد:بهترین شرط: از این داروهای خطرناک دور شوید.

مدیریت استرس

11-مدیریت استرس

هنگامی که شما از کار، مشکلات روابط، و یا یک تغییر عمده زندگی استرس زده می شوید، می‌تواند به میل جنسی شما ضربه بزند.و اگر شما به اختلال نعوظ دچار شدید،  ممکن است منجر به اضطراب بیشتر شود.سطح استرس خود را کاهش دهید و یکی از فواید آن را در اتاق خوابتان مشاهده کنید.

درمان آپنه خواب

12-درمان آپنه خواب

تحقیقات ارتباط بین اختلال خواب و اختلال نعوظ را نشان می دهد.هنگامی که شما در معرض آپنه خواب هستید، ممکن است مشکلات نعوظ شما بیشتر شود.بنابراین اگر فکر می کنید آپنه خواب دارید، یا اگر می دانید که آن را داشته اید و هیچ کاری در مورد آن انجام نمی دهید، وقت آن است که با پزشک خود صحبت کنید.

دانستن عوارض جانبی دارو

13-دانستن عوارض جانبی دارو

اختلال نعوظ یک عارضه جانبی رایج برای بسیاری از داروهای تجویزی است، مانند:

  • دارو های ادرار آور
  • داروهای ضد افسردگی
  • داروهای آرامش عضله
  • داروهای سرطان
  • آنتی هیستامین ها
  • داروهای ضد درد
مطب پیشنهادی :
عوامل موثر در اختلالات نعوظ مردان و راه‌های درمان

اگر از هر یک از این داروها استفاده می کنید و مشکالت مربوط به نعوظ را شروع می کنید، مصرف آنها را خودسرانه متوقف نکنید.در مورد اصلاح احتمالی با پزشک خود صحبت کنید.

فعال باشید

14-فعال باشید

این غیر معمول نیست که یک بار در یک زمان ناتوانی ایجاد شود، اما اگر بیشترشد، آن را نادیده نگیرید. با دکتر خود صحبت کنید.شما ممکن است یک مشکل بهداشتی داشته باشید که باعث آن می شود.هرچه زودتر با آن مقابله کنید، زودتر زندگی جنسی شما به مسیر باز گردد.

چطور خودمان را از مبتلا شدن به اختلالات نعوظ ایمن کنیم؟

منبع:webmd

    • Add to Phrasebook
        • No wordlists for Persian -> Persian…
      • Create a new wordlist…
  • Copy
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست