بدون دیدگاه

چه چیزی در ساخت برس های آرایشی در کلاس جهانی انجام می شود؟

من همیشه اولین فود خود را به یاد خواهم داشت. از سازنده محترم هاکوهدو بودند. وقتی وبلاگم را در سال 2012 راه اندازی کردم، گاهی اوقات اگر سوالی داشتم با آنها تماس می گرفتم. با گذشت زمان ارتباط ما به یک رابطه دوستانه تبدیل شد. یک روز به من گفتند که می توانم به کارخانه آنها در کومانو ژاپن (پایتخت قلم موی آرایش جهان) بیایم و از آنها دیدن کنم. بعد از این ملاقات بود که همه چیز به سرعت برای من بالا گرفت. تمام براش هایی که خریدم، تمام افرادی که ملاقات کردم، هرگز نمی توانستم تصور کنم که این کار مرا به کجا می برد.

داشتن برند شخصی در حال حاضر برای من هنوز باورنکردنی است، اما یکی از چیزهایی که بیشتر از همه قدردانش هستم این است که هنوز می توانم به کومانو بروم و با صنعتگران و همه افرادی که در آنجا کار می کنند وقت بگذرانم. حفظ این ارتباط با تمام تولیدکنندگان کومانو برای من بسیار مهم است.

بنابراین، از مخاطبم ساکیکو تانیگوچی، مدیر کل فروش، پرسیدم که آیا می‌توانم امروز چند سؤال درباره فود از او بپرسم: تکامل، تقاضا، استدلال پشت انتخاب موها و موارد دیگر. من خوشحالم که می توانم پاسخ های او را با همه شما به اشتراک بگذارم!

از شما متشکرم که خواندید، و از ساکیکو و همه افراد حاضر در Hakuhodo که با مهربانی به این سوالات پاسخ دادند و همیشه اینقدر استقبال کردند، سپاسگزاریم!

لطفاً به ما بگویید که در کجا مستقر هستید و امروزه چه نوع برس یا ابزار آرایشی را طراحی و تولید می کنید؟

Hakuhodo در سال 1974 توسط Kazuo Takamoto، نسل چهارم برس ساز و رئیس این شرکت، در شهر Kumano، استان هیروشیما، که سابقه حدود 200 سال ساخت قلم مو دارد، تاسیس شد.

با استفاده از تکنیک‌های سنتی، ما طیف گسترده‌ای از برس‌ها را تولید می‌کنیم، از جمله برس‌های آرایش، برس‌های سنتی برای طراحی عروسک‌های ژاپنی، برس‌های صنایع دستی سنتی که برای نقاشی ظروف چینی و لاک، برس‌های خوشنویسی، برس‌های نقاشی و قلم‌های صنعتی استفاده می‌شوند.

آیا تکنیک‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای ساخت قلم‌های خوشنویسی/نقاشی و برس‌های آرایش شباهت‌هایی با هم دارند؟

برس های خوشنویسی/برس های نقاشی (که در مجموع به نام برس های منسو شناخته می شوند) و برس های آرایشی به روش های مختلفی تولید می شوند. هر برس Menso توسط یک صنعتگر و با استفاده از فرآیند سنتی ساخته شده است.

مطب پیشنهادی :
آموزش و تهیه چند اسکراب صورت

برای برس های آرایشی، با استفاده از ابزار مناسب و فرآیندهای سنتی، تولید را به فرآیندهای کوچکتر تقسیم می کنیم. این به ما کمک می کند تا به طور کارآمد برس هایی را تولید کنیم که هنوز به صورت دستی تولید می شوند.

در مورد برس های آرایش طبیعی در مقابل برس های مصنوعی – آیا آنها شامل تکنیک ها یا چالش های مشابهی هستند؟ بسته بندی چه نوع هایی از همه سخت تر است؟

تفاوت زیادی در فرآیند تولید بین موهای طبیعی و الیاف مصنوعی وجود ندارد، اما ویژگی‌های موها متفاوت است، بنابراین حتی اگر با تکنیک/فرآیند یکسان ساخته شوند، شکل و عملکرد آن‌ها متفاوت خواهد بود.

اگر به سادگی موهای طبیعی را با الیاف مصنوعی جایگزین کنیم، شکل ممکن است مشابه باشد، اما عملکرد ممکن است انجام نشود. گاهی اوقات حتی شکل ممکن است متفاوت باشد.

هنگام ایجاد همان نوع برس در نسخه های طبیعی و مصنوعی، ساختار ترکیب مو را طراحی می کنیم. چه الیاف طبیعی و چه مصنوعی، ما همه را مواد خام می دانیم. با درک ویژگی‌های مو و الیاف، می‌توانیم ترکیب را با توجه به عملکردی که هر برس باید ارائه دهد انتخاب کنیم.

امروزه کجا تقاضا بیشتر است: برس های طبیعی یا مصنوعی؟

تقاضا برای الیاف مصنوعی به طور پیوسته در حال افزایش است زیرا واردات/صادرات آنها آسان تر است، ریزش کمتری دارند، پس از شستشو سریع خشک می شوند و برای افرادی است که از محصولات حیوانی استفاده نمی کنند.

عرضه موی حیوانات ناپایدار است و محدودیت هایی برای واردات و صادرات وجود دارد. با این حال، از آنجایی که برخی از موهای طبیعی برای مصارف خاص ضروری هستند، محصولات موی طبیعی همچنان در بین مشتریان ما بسیار محبوب هستند.

اخیراً شنیدم که یک صنعتگر خوشنویسی فود می گوید که کیفیت موهای طبیعی بز در حال کاهش است. آیا شما هم به این موضوع توجه کرده اید؟

به دست آوردن موهای خام بز با کیفیت بالا از مزارع در مقایسه با دهه‌های قبل سخت‌تر و سخت‌تر شده است. تعداد افرادی که بز را به عنوان غذا مصرف می کنند در حال کاهش است، بنابراین کشاورزی نیز کاهش می یابد.

مطب پیشنهادی :
پوست‌تان را 2 ساعته شفاف کنید

با توجه به موهای طبیعی بز، آیا راهی برای کاهش تغییرات کیفیت یا در دسترس بودن موهای طبیعی وجود دارد؟

متأسفانه، ما نمی توانیم کیفیت موی خام بز را کنترل کنیم، بنابراین موهایی را که به دست می آوریم بر اساس ویژگی های آن دسته بندی می کنیم.

در گذشته از نام‌هایی مانند سایکوهو و سوکوهو برای توصیف کیفیت مو استفاده می‌شد، اما این نام‌ها فقط بر اساس بخشی از مو هستند و کیفیت را تایید نمی‌کنند.

بلکه کیفیت و ویژگی های آن بسته به طول مو و زمان برداشت آن متفاوت است. صرف نظر از نام، کیفیت محصولات خود را با درک صمیمانه و انتخاب خصوصیات موی خام و ترکیب چندین نوع مو در صورت لزوم حفظ می کنیم.

آیا الیاف مصنوعی شما ساخت ژاپن است؟

انواع مختلفی از الیاف مصنوعی وجود دارد. ما الیاف مصنوعی را از چین، تایلند، ژاپن و غیره خریداری می کنیم، سپس آنها را در کارخانه خود انتخاب و ترکیب می کنیم.

هنگامی که یک برس آرایشی جدید طراحی می کنید، چگونه تصمیم می گیرید که کدام ترکیب از الیاف روی آن برس قرار گیرد؟

هسته توسعه ما در ماموریت Hakuhodo بیان شده است: “برس ما فود نهایی است، ابزار عالی است.” (Fude یک کلمه ژاپنی برای برس است)

برای آرایش، ضروری است که حس خوبی داشته باشد. با این حال، حتی اگر روی پوست راحت باشد، اگر آرایش آنطور که می‌خواهید تمام نشود، بی‌معنی است، بنابراین همه برس‌های ما به دنبال این هستند که آرایش آسان، سریع و زیبا انجام شود. برس باید ساختار موها را در نظر بگیرد.

به عنوان مثال، برخی از مشتریان ما ممکن است در مورد افزودن الیاف مصنوعی با موهای طبیعی شک داشته باشند، اما ترکیب مقدار مشخصی از الیاف مصنوعی با موی بز می تواند باعث بهبود ترشح پودر، افزایش سفتی، بهبود حفظ شکل و بهبود احساس پوست شود. ترکیب چندین نوع مو ممکن است کیفیت را بهبود بخشد. (البته 100% همان موها گاهی برای بعضی برس ها بهتر است!)

ما در تلاش برای بهبود کیفیت با ایجاد نبوغ و بهترین ترکیب مو و ساختار برای هر برس هستیم.

مطب پیشنهادی :
تقویت رشد مو با استفاده از تخم مرغ

وقتی با کسی صحبت می کنم که تازه وارد Fude شده است، می توانم احساس کنم که او اغلب می ترسد که به او آسیب برساند. توصیه شما برای کسی که به تازگی سفر Fude خود را آغاز کرده است چیست؟

بهترین راه برای مراقبت از برس های آرایشی ما این است که از آنها هر روز استفاده کنیم و قبل و بعد از هر بار استفاده از آنها به درستی مراقبت کنیم تا آنها را به حالت خوب برگردانیم.

قبل از استفاده از برس‌های بزرگ مانند برس‌های پودری یا رژگونه‌ای از هر نوع مویی، آن‌ها را با کف دست خود گردگیری کنید تا زمانی که سر برس صدای بال زدن ایجاد کند تا برس پر از هوا شود و موها به طور مرتب روی سطح ردیف شوند. پس از استفاده، گرد و غبار را به همین ترتیب پاک کنید. (برای نمایش به ویدئو در انتهای مقاله مراجعه کنید)

برای برس های کوچک یا برس های مایع/کرم، از یک حوله نرم استفاده کنید تا آنها را در یک جهت در امتداد جریان موها پاک کنید.



به ما در Fude Corner سونیا بپیوندید، جایی که طراح قلم مو و خبره Sonia G. تخصص و دانش خود را در مورد فود دست ساز به اشتراک می گذارد. اینجا ثبت نام کنید تا از جدیدترین مقالات سونیا مطلع شوید.

https://www.youtube.com/watch?v=rQoNmA8D5Bw


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست