بدون دیدگاه

یونیورسال اکثریت سهام Mavin را می خرد، خانه ای برای «آرام باش» Rema

گروه موسیقی یونیورسال سرمایه گذاری اکثریت خود را در لیبل قدرتمند Afrobeats در نیجریه، Mavin Global (Mavin) اعلام کرده است. این لیبل، مستقر در لاگوس، میزبان آثاری مانند “آرام باش” ریما است – ریمیکس سلنا گومز که شماره 12 آن بود. تنوعنمودار Hitmakers 2023 و پربازدیدترین ویدیو در YouTube توسط هنرمندان آفریقایی – و هنرمندان دیگر از جمله Ayra Starr، Ladipoe، Johnny Drille و غیره است. این معامله همچنان منوط به تایید مقررات است و انتظار می‌رود اواخر امسال بسته شود.

Mavin که در سال 2012 توسط مایکل کالینز آجره (معروف به دان جازی) هنرمند-تهیه کننده-مجری تاسیس شد، نقشی اساسی در شکستن هنرمندان Afrobeats در آفریقا و فراتر از آن ایفا کرده است.

دیگر هنرمندان برتر این برچسب عبارتند از Crayon، Magixx، Bayanni، Boyspyce، DJ Big N و Lifesize Teddy. آهنگ Ayra Starr به نام Rush نامزد دریافت جایزه گرمی افتتاحیه بهترین اجرای موسیقی آفریقا شد و موزیک ویدیوی آن پربازدیدترین موزیک ویدیو توسط یک هنرمند زن نیجریه ای در یوتیوب است.

تیم Mavin در نیجریه توسط شبکه جهانی برچسب ها و مشاغل UMG پشتیبانی می شود. در حال حاضر در سطح بین‌المللی (به استثنای آفریقا) از طریق گروه موسیقی ویرجین با Rema توزیع شده است، Mavin و فهرست آن در حال حاضر در شبکه بی‌رقیب UMG ادغام شده‌اند، با امضاهای متعدد در سراسر لیبل‌های ایالات متحده، از جمله مشارکت Republic برای Ayra Starr و Interscope برای Lifesize Teddy.

طبق این اعلامیه، Mavin استقلال خود را در مورد استراتژی و توسعه استعدادهای آینده حفظ خواهد کرد. به عنوان بخشی از این قرارداد، بنیانگذار و مدیرعامل Don Jazzy و مدیر ارشد اجرایی Tega Oghenejobo به رهبری شرکت ادامه خواهند داد. “ماموریت” در دو ابتکار لنگر انداخته است: آکادمی هنرمندان Mavin، که استعدادهای جدیدی را در مهارت های موسیقی و اجرا آموزش می دهد و ارتباطاتی را در فهرست ایجاد می کند، و برنامه رهبری اجرایی آنها، که به دنبال توسعه نسل بعدی استعدادهای صنعت موسیقی در آفریقا است.

مطب پیشنهادی :
لایو مهناز افشار بعد از حاشیه‌های اخیر

در سال 2022 آفریقا سریعترین قاره در حال رشد را برای مصرف موسیقی ضبط شده نشان داد، با توجه به IFPI، آفریقای جنوب صحرا با رشد 34.7 درصدی سال به سال، تنها منطقه ای که در آن سال بیش از 30 درصد رشد داشت. در نیمه اول سال 2023 جریان های Afrobeats در بازار ایالات متحده نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافت.

مایکل آجره گفت: «من به هنرمندان، مشاغل و برندی که ساخته‌ایم افتخار می‌کنم که Mavin را به نیروی امروزی تبدیل کرده است. در این همکاری تاریخی با UMG، ما این ماموریت را در آفریقا و در سراسر جهان ادامه خواهیم داد.

Tega Oghenejobo گفت: “با سابقه همکاری های اثبات شده ما در خانواده UMG، ما اعتقاد قوی داریم که با توجه به تنوع و پتانسیل کسب و کار ما، آنها شریک ایده آل برای مرحله بعدی رشد ما هستند. UMG خانه برخی از پیشروترین کارآفرینان و هنرمندان موسیقی در جهان است که آنها را به یک تطابق کامل با آرزوهای ما تبدیل می کند. با همکاری با UMG، ما متعهد به پرورش یک محیط خلاقانه پر جنب و جوش هستیم که موسیقی آفریقایی را به ارتفاعات جدیدی در صحنه جهانی سوق می دهد.

Lucian Grainge، رئیس و مدیر عامل گروه موسیقی یونیورسال، گفت: «معیارهای ما برای شناسایی شرکای ساده است: هنرمندان بزرگ، کارآفرینان بزرگ، افراد بزرگ. با Don Jazzy، Tega، تیم Mavin Global و فهرست هنرمندان آنها، شرکای ایده آلی پیدا کرده ایم که با آنها رشد کنیم. هنرمندان برجسته Mavin در تبدیل Afrobeats به یک پدیده جهانی کاتالیزور بوده اند و ما خوشحالیم که از آنها به خانواده گروه موسیقی یونیورسال استقبال می کنیم.

مطب پیشنهادی :
عکس های سلبریتی ها در جشن کریسمس

بر اساس این اعلامیه، TPG به طور کامل از تجارت خارج شده است، در حالی که Kupanda Capital به عنوان سرمایه گذار اقلیت و مشاور استراتژیک باقی خواهد ماند. UMG توسط Freshfields، Udo Udoma & Belo-Osagie و Bowmans توصیه شد. Mavin توسط Shot Tower Capital در این معامله نمایندگی داشت و Reed Smith LLP و Olaniwun Ajayi LP به عنوان مشاور حقوقی خدمت کردند.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست