بدون دیدگاه

کارگردان خون و عسل در جوایز رازی برنده شد

کارگردان فیلم «وینی پو: خون و عسل»، جوایز رازی را به چانه (خون‌آلود) رسانده است.

این فیلم – ترسناکی که سال گذشته سر و صدایی به پا کرد که در آن خرس نوازشگر و دوست داشتنی AA Milne و خوکچه دستیارش به یک جنایت آدمخواری می پردازند – بر جوایز مسلط شد و برنده جایزه برتر بدترین فیلم به علاوه کارگردان شد. و فیلمنامه (برای Rhys Frake-Waterfield)، زوج صفحه نمایش (برای Pooh and Piglet) و بازسازی/ریپ آف/دنباله.

فریک واترفیلد گفت: «تعجب می‌کنم که فیلم با بودجه‌های خرد ما با هالیوود مقایسه می‌شود، اما با این وجود من از این افتخار مشکوک بدم نمی‌آید زیرا من را در کنار کارگردانانی قرار می‌دهد که کارهایشان را بسیار تحسین می‌کنم. تنوع.

Razzies عموماً شکست‌ها و شکست‌های گران‌قیمت استودیوها و ستاره‌های A-list را هدف قرار می‌دهند، اما – همانطور که فریک-واترفیلد اشاره می‌کند – با تمرکز بر “وینی پو: خون و عسل”، فیلمی را که برای کمتر از 50000 دلار، به طور قابل توجهی کمتر از میانگین بودجه پذیرایی نامزدهای دیگر.

برای مثال، در بدترین فیلم، در مقابل «جن‌گیر: مؤمن» (کل بودجه: 30 میلیون دلار)، «Expend4bles» (100 میلیون دلار)، «مگ 2: سنگر» (129 تا 139 میلیون دلار) و شازم! Fury of the Gods» (110-125 میلیون دلار). در رده بدترین کارگردان، فریک-واترفیلد – که «خون و عسل» برای او اولین فیلم سینمایی اکران شد – دیوید گوردون گرین، پیتون رید، اسکات واو و بن ویتلی، همگی فیلمسازان تثبیت شده با تجربه بسیار بیشتری به او پیوستند.

تصادفا، Razzies آخر هفته قبل از اکران جهانی «وینی پو: خون و عسل 2» که روز دوشنبه در سینما پرنس چارلز لندن برگزار می‌شود، معرفی شدند. در حالی که بودجه قسمت دوم یک جهش بزرگ نسبت به اولین نمایش است، اما با کمتر از 1 میلیون دلار هنوز چندین میلیون دلار کمتر از بیشتر فیلم های ترسناک استودیویی است. با این وجود، Rhys-Waterfield می‌گوید که مشتاقانه منتظر تماشاگران است تا ببینند چگونه پول اضافی را برای ظاهر جدید Pooh خرج کرده‌اند (و چندین آی‌پی پیچ خورده دیگر اضافه شده به دسته).

مطب پیشنهادی :
عضو بیمار U2 لری مولن جونیور در نمایش Sphere جمعه شرکت می کند

او گفت: “من واقعاً برای مردم هیجان زده هستم که ببینند این وضعیت چقدر بهبود یافته است.”

«Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2» در 26 مارس از طریق Fathom Events در ایالات متحده منتشر می شود.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست