بدون دیدگاه

چگونه می توان هنر فویل رنگین کمان را ساخت

هنر فویل رنگین کمانهنر فویل رنگین کمان

ما را دنبال در اینستاگرام برای ایده های سرگرم کننده بیشتر برای بچه ها!

با استفاده از این سایت، شما با ما موافقت می کنید شرایط استفاده. این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. ما را بخوانید سیاست افشای به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.

با چند ماده ساده مانند فویل، نشانگرها و هنر نقل قول قابل چاپ ما، هنر فویل رنگین کمانی پر جنب و جوش و رنگارنگ ایجاد کنید!

ما عاشق ساختن هستیم هنر رنگین کمان و از این استفاده کرده اند نقاشی با فویل روش با موفقیت بزرگ! اخیراً به ذهنم رسید که باید آن را با استفاده از ما امتحان کنم هنر نقل قول رنگین کمان که ما با آن انجام داده ایم رنگ کشی!

فکر نمی کردم بتوانم نسخه اصلی را بیشتر دوست داشته باشم، اما صادقانه بگویم، این هنر پر جنب و جوش ممکن است آخرین مورد علاقه من باشد! من عاشق این هستم که چگونه فویل و جلوه های آب این الگوی آبرنگ رویایی را ایجاد می کنند. یه جورایی منو یاد اون میندازه رنگ کراوات تیشرت ما چند تابستان برگشتیم!

فویل، نشانگرهای قابل شستشو، بطری اسپری و ما را بردارید نقل قول های کلمه قابل چاپ برای ساختن این هنر رنگین کمانی آسان و زیبا!

هنر نقل قول قابل چاپ را دریافت کنید

هنر فویل رنگین کمانهنر فویل رنگین کمان

هنر فویل رنگین کمانهنر فویل رنگین کمان

هنر فویل رنگین کمان – مواد:

  • نشانگر قابل شستشو
  • فویل
  • بطری اسپری
  • هنر نقل قول قابل چاپ (این با پرداخت هزینه ای ناچیز در فروشگاه Etsy من موجود است. و به حمایت از من کمک می کند تا بتوانم صدها ایده رایگان دیگر را در این سایت ارائه دهم – از حمایت شما متشکرم! ❤️)

هنر نقل قول قابل چاپ را دریافت کنید

هنر فویل رنگین کمانهنر فویل رنگین کمان

هنر فویل رنگین کمانهنر فویل رنگین کمان

نحوه ساخت نقاشی فویل رنگین کمان – دستورالعمل

1. صفحات نقل قول را چاپ کنید – توصیه می کنیم از کاغذ مقوایی برای بهترین کیفیت استفاده کنید.

مطب پیشنهادی :
هنر فویل سال نو قمری کاردستی اژدها

2. یک تکه فویل بگیرید که چاپ شما را بپوشاند.

3. از نشانگرهای قابل شستشو استفاده کنید و رنگ های رنگین کمان را خط به خط رنگ کنید (این باید نقل قول ها را پوشش دهد. اگر به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید، ویدیو یا عکس ها را در لیست Etsy تماشا کنید!)

4. صفحه نقل قول را به آرامی با مه آب اسپری کنید. آن را برگردانید و رنگ های روی فویل را فشار دهید.

5. به آرامی حذف کنید تا نقاشی نقل قول رنگین کمان خود را آشکار کنید!

توجه داشته باشید: همانطور که خشک می شود ممکن است جمع شود، بنابراین وقتی کاملا خشک شد می توانید یک کتاب روی آن اضافه کنید تا صاف شود.

برای تنوع سرگرم کننده، از نشانگرهای رنگی مختلف برای ایجاد ترکیب رنگ های بی پایان استفاده کنید.

هنر نقل قول قابل چاپ را دریافت کنید

هنر فویل رنگین کمانهنر فویل رنگین کمان

هنر فویل رنگین کمانهنر فویل رنگین کمان

افکار نهایی

اگر به دنبال یک پروژه هنری آسان برای ساختن با کودکان با نتایج پر جنب و جوش و زیبا هستید، این هنر نشانگر فویل رنگین کمانی را امتحان کنید! شرط می بندم که شما از قبل همه لوازم را برای تهیه آن دارید. می‌توانید بعد از آن هنر را قالب‌بندی کنید و بچه‌هایتان از دیدن جملات نشاط‌آور به‌عنوان جملات تاکیدی مثبت لذت خواهند برد.

دستورالعمل ها

  1. صفحات نقل قول را چاپ کنید – توصیه می کنیم برای بهترین کیفیت از کاغذ مقوایی استفاده کنید.
  2. یک تکه فویل بگیرید که چاپ شما را بپوشاند.
  3. از نشانگرهای قابل شستشو استفاده کنید و رنگ های رنگین کمان را خط به خط رنگ کنید (این باید نقل قول ها را پوشش دهد. اگر به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید، ویدیو یا عکس ها را در فهرست Etsy تماشا کنید!)
  4. .صفحه نقل قول را به آرامی با مه آب اسپری کنید. آن را برگردانید و رنگ های روی فویل را فشار دهید.
  5. به آرامی آن را بردارید تا نقاشی نقل قول رنگین کمان شما آشکار شود!
مطب پیشنهادی :
آموزش ویدئویی ساخت پروانه تزئینی

توجه: با خشک شدن ممکن است فر شود، پس وقتی کاملا خشک شد می توانید یک کتاب روی آن اضافه کنید تا صاف شود. برای تنوع سرگرم کننده، از نشانگرهای رنگی مختلف برای ایجاد ترکیب رنگ های بی پایان استفاده کنید.


اگنس هسو مادر سه فرزند است و بیش از 10 سال است که الهام بخش والدین و بچه ها برای خلاقیت با فعالیت های آسان و دستور العمل های خانوادگی بوده است. او عشق خود را به بازی های خلاقانه و غذای بچه ها با دنبال کنندگان +2 میلی متری خود به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد. تعهد اگنس به یادگیری بازیگوش و مهربانی نه تنها باعث جمع آوری سرمایه برای امور خیریه شده است، بلکه ویژگی هایی را در نشریات معتبر سراسری به دست آورده است.





Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست