بدون دیدگاه

هنر باهوش گربه رنگین کمان

هنر باهوش گربه رنگین کمانهنر باهوش گربه رنگین کمان

ما را دنبال در اینستاگرام برای ایده های سرگرم کننده بیشتر برای بچه ها!

با استفاده از این سایت، شما با ما موافقت می کنید شرایط استفاده. این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. ما را بخوانید سیاست افشای به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.

جای تعجب نیست که ما از طرفداران بزرگ آن هستیم پروژه های هنری اسکاجی اطراف اینجا. ما هر چیزی را از انتزاع خلق کرده ایم هنر اسکاجی رنگین کمان به اسکاج عید پاک تخم مرغ و هالووین کدو تنبل!

امروز، ما یک پروژه هنری فوق العاده شایان ستایش و باهوش داریم که بچه ها عاشق آن خواهند شد. این هنر رنگین کمانی گربه اسکیجی به طرز مقاومت ناپذیری زیباست.

بخش هوشمندانه آن گوش هایی است که با خراشیدن رنگ ظاهر می شوند!

این پروژه نه تنها یک انفجار برای انجام است، بلکه با یک اثر هنری شایان ستایش نیز به پایان می رسد که فرزندان شما به نمایش آن افتخار می کنند. البته شما می توانید گربه های خود را به هر رنگی بسازید، اما ما یک کالای خوب را دوست داریم پروژه هنری رنگین کمان اطراف اینجا پس با آن رفت!

هنر باهوش گربه رنگین کمانهنر باهوش گربه رنگین کمان

هنر باهوش گربه رنگین کمانهنر باهوش گربه رنگین کمان

اگر اسکاج نداشته باشم چه؟

نگران نباشید، فقط به یک لبه تیز (اما ایمن) مانند یک خط کش قدیمی یا تکه مقوا نیاز دارید. فقط مطمئن شوید که به آرامی و عمدا خراش دهید تا رنگ همانطور که می خواهید ظاهر شود پایین بیاید.

اگر سوراخ هایی در هنر شما ظاهر شد، نگران نباشید! می توان از یک برس رنگ اسفنجی برای کشیدن تکه های رنگ از دست رفته استفاده کرد.

مطب پیشنهادی :
با لوازم دور ریختنی کاردستی های زیبا بسازید

هنر اسکاج گربه – مواد

  • مقوای سفید
  • رنگ رنگین کمان (قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش) را دوست داریم رنگ های روان برای تراشیدن رنگ مناسب هستند، اما کمی گران هستند. با این حال کمی راه طولانی را طی می کند!) می توانید ارزان تر استفاده کنید اکریلیک یا رنگ های تمپر در یک خرج کردن.
  • آ اسکاج یا سوهان مقوا
  • نشانگر سیاه
  • پارچه قطره ای یا روزنامه قدیمی برای دراز کشیدن

هنر باهوش گربه رنگین کمانهنر باهوش گربه رنگین کمان

نحوه ساختن هنر گربه اسکاجی

مرحله 1: گوش های گربه را ایجاد کنید: رنگ را به شکل ذوزنقه ای وارونه منهای یک طرف آن فشار می دهید. لازم نیست رنگ را خیلی ضخیم کنید، اما برای بهترین نتیجه، خطوط باید ضخامت یکنواخت داشته باشند.

مرحله 2: همه رنگ های رنگین کمان را بسازید: شکل نقاشی شده را برای همه رنگ های رنگین کمان ایجاد کنید. ما ارتفاعات را به طور متناوب تغییر دادیم تا گربه ها بتوانند ارتفاع های متفاوتی داشته باشند.

مرحله 3: زمان نگه‌داری: توجه داشته باشید که اگر همه گربه‌ها را در یک حرکت مانند ما بسازید، به شرط تعداد گربه‌هایی که در صف قرار داده‌اید، به یک اسکاج نیاز خواهید داشت! اگر می خواهید یکی یکی انجام دهید، همچنین می توانید. فقط مطمئن شوید که قبل از رنگ آمیزی رنگ بعدی، اسکاج خود را تمیز کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که مستقیماً به سمت پایین بکشید و می بینید که شکل گربه به طور جادویی با گوش ظاهر می شود!

مرحله 4: جزئیات را اضافه کنید وقتی رنگ خشک شد، وقت آن است که گربه خود را زنده کنید. از یک نشانگر سیاه برای اضافه کردن جزئیات صورت استفاده کنید.

مطب پیشنهادی :
آموزش ویدئویی ساخت سبد دکوراتیو با روزنامه باطله

اکنون زمان خلاقیت است! می‌توانید گربه‌تان را با پاپیون بپوشید یا براق، دکمه‌ها یا پولک‌های پولکی اضافه کنید تا بدرخشد!

و شما آن را دارید – مجموعه ای از گربه های رنگین کمانی که به نظر می رسد مستقیماً از یک دنیای جادویی پریده اند! این پروژه ساده و سرگرم کننده یک راه عالی برای آشنا کردن بچه ها با هنر آسان و ساده است. بهترین قسمت؟ هر قطعه منحصر به فرد خواهد بود، درست مانند حیوانات خانگی پشمالو ما 🙂

هنر اسکاج گربههنر اسکاج گربه

هنر باهوش گربه رنگین کمانهنر باهوش گربه رنگین کمان

هنر باهوش گربه رنگین کمانهنر باهوش گربه رنگین کمان

افکار نهایی:

این پروژه هنری اسکاج گربه رنگین کمان برای هر کاردستی سریع رنگین کمان یا زمانی که به یک پروژه هنری با رضایت فوری نیاز دارید عالی است! شما می توانید اینها را در یک کلاس درس، محل بازی یا فضای هنری درست کنید زیرا مواد به راحتی در دسترس و ارزان هستند! ایجاد گربه مبارک!


اگنس هسو مادر سه فرزند است و بیش از 10 سال است که الهام بخش والدین و بچه ها برای خلاقیت با فعالیت های آسان و دستور العمل های خانوادگی بوده است. او عشق خود را به بازی های خلاقانه و غذای بچه ها با دنبال کنندگان +2 میلی متری خود به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد. تعهد اگنس به یادگیری بازیگوش و مهربانی نه تنها باعث جمع آوری سرمایه برای امور خیریه شده است، بلکه ویژگی هایی را در نشریات معتبر سراسری به دست آورده است.





Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست