بدون دیدگاه

چند رستوران و کافه جذاب در مراکش

نام مراکش را حتما بارها و بارها شنیده اید؛ کشوری عرب زبان در قاره آفریقا که غذاهای تند آن نیز بسیار معروف است و در همه جای دنیا پیدا می شود. به مراکش بعضا مغرب هم گفته می شود اما شما همان نام مراکش را به خاطر بسپارید.

کشور مراکش

این کشور نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود و آب و هوای گرم و خشکی که دارد، دارای جاذبه های گردشگری گوناگونی است که بیشتر مورد توجه گردشگران و علاقه مندان به بیایان و صحرا قرار می گیرد. اما از بحث جاذبه های توریستی که بگذریم، در مراکش هم تفریحاتی برای انجام دادن وجود دارد که باعث می شود اقامت شما در مدت زمان حضور در این کشور تکراری و خسته کننده نگردد.

در ادامه این بخش از سری مقالات جاذبه های گردشگری مراکش، قصد داریم چند رستوران و کافه جذاب در مراکش را به شما معرفی کنیم؛ با جاده های سبز همراه باشید.

به رستوران لوتوس پریویلج بروید

همانطور که گفتیم مراکش به غذاهای تند و لذیذی که دارد بسیار معروف است و در همه جای دنیا حتی همین تهران خودمان می توانید انواع غذاهای مراکشی را پیدا کنید اما به هر حال چشیدن غذاهای اصیل مراکش آن هم در بهترین رستوران های این کشور خود تجربه ای کاملا منحصر به فرد و از نظر ما تفریحی بسیار جذاب است.

جاذبه های مراکش

شما می توانید انواع غذاهای مراکشی و حتی دیگر غذاهای آفریقایی را در رستوران پرآوازه لوتوس پریویلج (Lotus Privilege) امتحان کنید و چند ساعت دلنشین را در محیط سنتی و خاص این رستوران سپری کنید و از غذای خود لذت ببرید.

مطب پیشنهادی :
مکان های زیبای باستانی ترکیه

کافه گردی در مراکش

شاید به ظاهر مراکش کشوری باشد که هنوز پیشرفت چندانی نکرده اما حداقل در حوزه صنایع غذایی، رستوران، کافی شاپ و… که همیشه مورد توجه گردشگران قرار داشته، در جایگاه خوبی قرار دارد.

جاذبه های مراکش

شما می توانید اوقات فراغت خود در این کشور را در کافه های معروف مراکشی سپری کنید و از نوشیدن نوشیدنی های مختلف این کافه ها آن هم در محیط های جذاب‌شان لذت ببرید. Zwin Zwin و Souk Kafé دو کافه شناخته شده مراکش هستند که هر یک دارای روف گاردن نیز می باشند. اگر مزاجتان احیانا با فرهنگ غذایی مراکشی همخوانی نداشت نیز باید به شما این نوید را بدهیم که در این دو کافه بغیر از غذاهای مراکشی، فست فود و انواع غذاهای بین المللی نیز یافت می شود.

کافه هنر حنا

اینجا هم یک کافه دیگر در مراکش است اما کاملا متفاوت از سایر کافه های این کشور… در حقیقت کسانی که به این کافه مراجعه می کنند، هدف اصلی دیگری دارند! در این کافه قرار است روی دست شما با حنا هنرنمایی شود.

جاذبه های مراکش

طرح های جذاب و بسیار هنرمندانه ای که روی دست شما کشیده می شود، حتما برای خود شما هم جالب توجه خواهد بود. شما می توانید رنگ حنا را هم خودتان انتخاب کنید که البته ماندگاری این طرح ها روی دست شما با نوع رنگ انتخابی نیز بی ارتباط نیست.

منبع:جاده سبز

محتوای پیشنهادی
Tags: , ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست